Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har ingen rutiner eller system. Det er kun folk med 0,01 i IQ som jobber der og det hadde vært bedre om de hadde plassert steiner der for å gjøre den jobben de gjør. Like effektivt!
Jeg har bare positive opplevelser til Tryg forsikring.
Dårlig oversikt over kundenes forsikringer. Sender regninger i posten med purring. Dette til tross for at vi har avtalegiro.
Svært skuffet over hjelpen vi fikk da bilen vår ble utsatt for hærverk. Vi er total kunder og har aldri ( heldigvis) hatt bruk for forsikringene våres. Når vi først hadde behov taper vi tusen vis av kroner pga et vanvittig bonustap på en skade vi selv ikke hadde noe skyld i.
Jeg er fornød med selskapet. De har alltid vært raske når jeg har hatt bruk for dem.
Jeg har brukt Tryg gjennom mange år, nesten skadefritt. Hadde stor skade på bil i vinter og noen småskader på andre biler. bonus ble veldig fort redusert fra 70% til 10% uansett om jeg har kjørt tilnærmet skadefritt i mange år. Vanskelig å forhandle pris etter bonustap, men ikke vanskelig å forhandle pris før tapet.
Litt skuffet over manglende dekning av golfbag inkl smart telefon som pga vind veltet ut i tjern. Ingenting å klage på inntil ovennevnte hendelse hvor jeg opplevde mangelfull dekning