Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Reiste hjem fra sykehus, fikk stopp på bilen i uvær, skulle ta bagasjen fra min bil over i en annen bil for å komme meg hjem. I stormen mister jeg eiendeler under flytting fra en bil til en annen bil. Dette dekker ikke Tryg, jeg fikk vannskade på ett kjøkken, de sender inn firma som ikke kan noe om bygg, de rasere hele kjøkkenet, det var grusomt. Hold dere unna Tryg, de er vel dansk og ingen hjelp å få hos dem. Vi har mange forsikringer his Tryg og vurdere å bytte til et selskap som bryr seg om kundene sine.
Har en Volvo XC60 T8 hybrid med toppforsikring hos (u)Tryg. Ble påkjørt bakfra og ble tilbudt en liten Toyota Yaris som leiebil i en mnd. Ingen dekte kostnader i forbindelse med ekstra utgifter på drivstoff, ingen hensyn til at vi har stor hund eller at vi har en innkjøring som krever 4x4 og høy bakkeklaring. Hvis jeg hadde klart meg med en liten drittbil, så hadde jeg jo ikke kjørt en suv til vanlig... Loven er klar på akkurat dette "Hovedregelen etter skadeserstatningsloven § 4-1 er at erstatningen skal dekke den skadelidtes «økonomiske tap»." Blir nok å ta denne saken videre til retten, for jeg er ikke interessert i å betale 3,5k i forsikring, så ender man opp med at man sitter med en ubrukelig bil etter at noen andre har kjørt på deg.
Trygg selger deg gjerne en gunstig forsikring men skulle du behøve den er de ikke så villige til å betale. hadde forsikring på i mitt firma å datt ned på jobb å nå vil de ikke godkjenne den skaden jeg fikk
Villig til å inngå forsikringer, derimot litt vrient å få pakketilbud…
Snubla i båndet til bikkja og most telefonen min fordi jeg var uoppmerksom, tryg mente dette var skade utført av et DYR og derfor gjaldt ikke reiseforsikringen. Etter mye krangling om påregnelig årsakssammenheng og overtolkning av dette, ga de seg. De svarte da med å dra opp en ny case om hvorfor reiseforsikringen likevel ikke skulle gjelde. For et mareritt av saksbehandlere som hele tiden leter etter grunner til å unndra seg utbetaling enn å hjelpe kunden. Har kollega som har opplevd det samme. God pris, men du blir flådd i andre enden.. Mye slurv på bilforsikringene mine, må hele tiden be de korrigere km stand og div detaljer i kjøretøyforsikringer selv om alt er skriftlig innsendt. Hatt Frende og Gjensidige i alle år, aldri problemer eller gjentatt spekulativ krangling der.
Falsk markedsføring av 10% rabbatt dersom man kjøper forsikringen på nett. Prøvde å registrere bilen på nett fikk feil at man kan ikke gjøre det for denne bilen og jeg må ta kontakt med kunde service. Ringer til service så sier dersom jeg skal forsikre denne bilen så må jeg betale full pris og de kan ikke gjøre noe med, herregud ER DET MULIG?
Jeg hadde god pris hos Tryg ellers ingenting positivt dessverre. Vil du ha problemfritt skadehåndtering skal du ikke velge Tryg. Behandlingstid klage på skadevedtak 3 mnd pluss (venter fortsatt). Som regnskapsfører er jeg ofte i kontakt med forsikringsselskaper på vegner av kunder, dårlig erfaring med det også.