Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved uhell etter kl 1500, kan man ikke ringe dem, da er det kun mulig å melde skade eller behov pr mail. I begynnelsen var dette uvant, men det fungerer veldig bra, hurtige tilbakemelding på meldt behov og hurtige oppgjør. Enkelt og trygt.
Har hittills aldrig fått hjälp med något. De hittat små Orsaker till varför inte min försäkring täcker, det har aldrig hjälp mig med det jag har behov för. Så varför betala nästa 30 000 i året? Jag ser efter ny försäkring.
Veldig bra selskap men, ønsker billigere forsikring.
De har sendt feil sluttoppgjør hele 3 ganger. Mye mere enn jeg skulle betale. Jeg som fant det ut selv, ellers hadde dem bare tatt penga. Virkelig dårlig. Enten har de ikke noe kontroll og har ikke noe kunnskap. Eller er bare noe veldig stygge svindlere.
Feile opplysninger lagt inn ved kjøp av ny bil. ( høyere kjørelengde og fører under 23 år ), det er ikke mine opplysninger. Fikk faktura basert på feile opplysninger, og de påstår hardnakket at den er riktig. Første mann jeg snakket med rettet kjørelengde og føreropplysninger og sa de skulle sende ny faktura.....kunne ikke slette faktura som ligger inne med autogiro. Snakket med en dame som sa at jeg skulle forandre beløpet på autogiro med ca. 1550,- Jeg gjorde det....men nå har jeg fått en purring på beløpet som jeg reduserte. Har snakket flere ganger med kundebehandler....men har nå lagt beløpet til betaling. ( de prøver forklare og forklare at slik er det...men nok er nok. Hadde de beklaget rotet som jeg har oppleved... strøket beløpet som det er snakk om....da hadde jeg fortsatt hos Tryg, men de vil heller miste en kunde ham har vært trofast i mange år )Har gitt de beskjed på at jeg kommer til å skifte forsikringsselskap, og sitter nå og innhenter tilbud. Oppsigelse skal de få innen en mnd......
Har betalt fakturaene, aldri vært i kontakt med de.
Har mange forsikringer i Tryg, og er veldig fornøyd.. hjelpsom og proffe på kunde service