Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har gått en måned siden jeg tok kontakt angående en skadesak. Jeg har purret opp saken flere ganger og ingenting skjer. Det er utrolig at ingen av de 5 kundebehandlerene jeg har pratet med, klarer å ta tak i saken. Det er enda ikke opprettet en sak! Verste servicen jeg har vært borti. Jeg har vært en lojal kunde hos tryg i 3 år nå, aldri benyttet forsikringen før nå. Og når det gjelder så får jeg INGEN hjelp, dette føles ganske frustrerende og det virker som de ikke bryr seg om kunden i det hele tatt. Jeg har nå byttet alle forsikringene mine til et annet selskap og oppfordrer dere alle til å velge et mer seriøst firma! Jeg har også informert og bedt alle jeg kjenner om å bytte forsikringsfirma og dette kommer jeg til å fortsette å promotere til alle jeg møter på!
God pris, kjapp utbetaling når noe har skjedd. Spesielt gode på hundeforsikring
Jeg ba om tilbud på forsikring og en kundebehandler ringte meg. Tilbudet var i og for seg helt ok, så jeg ba om å få dette tilsendt på Epost, og at JEG skulle ta kontakt mot slutten av uken kundebehandler tok kontakt. Jeg fikk aldri epost og kundebehandler respekterte ikke at jeg poengterte at JEG skulle ta kontakt med HAM da en SMS tikket inn torsdagen. Fint å være kundebevisst, men best å faktisk VÆRE kundebevisst. Og om noen kundebehandlere leser dette: Hvorfor bruker dere navnet til den dere ringer i nesten hver eneste setning? Om dere får opplæring i å gjøre dette bevisst så kan det forklare hvorfor mange bare legger på eller ber dere ryke og reise. Det er ekstremt uhøflig.
Fantastisk kundeservice. Enkelt å få kontakt med mim rådgiver.
Å øke totalen fra 23-tusen til 27-tusen medfører at andre får muligheten. Kan akseptere mindre endringer, men ikke dette..
Tryg er ikke trygd. Anbefaler ikke. Vi har tatt kontakt med de nære, familie,, venner tom arbeidskolleger, om å ikke bruker dritt Tryg forsikring. De er rett og slett trege, dårlig service, de ringer aldri og de bryr ikke seg. Eneste hva de er opptatt med, er å suge din penger. Har null kontroll på betaling, overige saker og du kan aldri forbeholder seg til en saksbehandler. Jæ***g dårlig forsikringsselskapet. Ikke anbefalt. Og vi skal gjøre vår best for å råde flest om å ikke bruker Tryg forsikring. Obs obs obs
Elendig kundebehandling, man får feil råd og ender opp med en forsikring som ikke har dekning for det man tror man har betalt for. Det går også halvannen måned mellom hver gang du får et svar, og saksbehandler er aldri tilgjengelig når man ringer etter henne. Dessverre får jeg ikke byttet til et annet selskap før bindingstiden går ut om åtte måneder, ellers hadde jeg gjort det umiddelbart.