Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Bil Ekstra (Tryg's bestebilforsikring), i tillegg til husforsikring og innboforsikring. Når deres rekomenderte verksted skadet vår bil, de sa de skulle ordne det og at Bil Ekstra dekker skaden. Etter reparasjon, som vi betalte, de nektet å dekke den og de ignorerte vår klage. Helt upålitelig. Svindel.
Tryg er et meget bra forsikringsselskap og jeg har aldri hatt noen problemer med de. De er lett og få tak i og mann blir tatt særiøst.
Trygt selskap som er kjapp og hjelper deg når det trengs. Alt ok, men litt usikker på om de er billigst!
Jeg byttet over til tryg forsikring da jeg ikke var fornøyd med kundeservicen i forrige selskapet. Tryg forsikring ga meg et veldig godt førsteinntrykk. Ikke la deg lure! Jeg fikk en nokså god pris, men det ble fort endret. De justerte nemlig prisen opp 700kr/mnd, uten å gi noe beskjed. Når jeg fikk kontakt skylder di på at det var trafikkavgift. Jeg er klar over at man må betale trafikkavgift, men når man spør om den totale summen å betale regner jeg med di inkluderer trafikkavgiften! Akkurat som om alle varene i butikken skulle stått med priser ekskludert mer verdi avgift. Jeg anbefaler absolutt ikke Tryg forsikring videre!
Har ingen negative erfaringer, og har hatt mange år med Trygg som leverandør. Kanskje for mange?
Hadde en liten Reiseskade hvor jeg kontaktet selskapet og fikk beskjed om at skaden dekkes mot å skaffe underbillag, dette ble skaffet til veie, men ingenting skjedde, kontaktet selskapet på nytt og kom i kontakt med en ny saksbehandler (brysk og myndig) som sa at dette ikke ble dekket. Første gangen jeg har brukt selskapet på skade og ble behandlet slik etter 17 år som kunde
Har bare hatt 2 forsikringsoppgjør med Trygg på 8 år. Begge har vært trøblete. Første gang vant jeg med full støtte i Forsikringsklagenemnda. Andre gangen godtok jeg en automatisk og robotisert forenklet saksbehandling. Jeg fikk avslag fordi spørsmålene jeg måtte besvare hadde en storbsvakhet. Manuell behandling av min klage tok 3 uker. Selvfølgelig med fullt oppgjør. Bare danske Tryg Forsikring har valgt p gi automatiske avslag. Alle «norske» selskaper har valgt å sende alle avslag automatisk til manuell behandling for å ikke støte bort sine kunder.