Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har ikke e-post du er nødt å logge deg inn hver gang vanskelig å få tak i og saksbehandlerne behandler ikke sakene ventet i to måneder på svar nå med purringer sjanseløst forsikringsselskap jeg lover dere alle styr unna
Måtte bytte begge hoftene pga slitasje.Hadde heldigvis Tryg Forsikring med Tryg Legehjelp og behandlingsforsikring. Dette fikset Tryg forsikring på en eksemplarisk måte. Veldig imponert over hvor raskt og proffe dette ble utført. Anbefaler alle å ha disse forsikringene
Veldig raskt oppgjør etter veterinærbesøk. Utlegget var på konto dagen etter! :-)
En årelang kamp for å få dekket tap etter båthavari. Tar ikke ansvar og umulig å få en skikkelig dialog med selskapet. Sky som pesten!!
Reiseforsikring skulle dekket kansellering av fly til Mali på grunn av 'trusler om terror'. Dette ble nektet fordi flyselskapet omtalte problemet som 'politisk uro'.Reiseforsikring skulle dekket kansellering av fly til Mali på grunn av 'trusler om terror'. Dette ble nektet fordi flyselskapet omtalte problemet som 'politisk uro'.
Kona trengte legehjelp på ferie og vi prøvde å ringe Tryg 24/7 alarm tlf for å be om råd angående valg av lege og få godkjenning på sak. Det ringte og det ringte i evigheter og til slutt havnet vi på en Talkmore mobilsvar. Vi prøvde nettskjema men de fant oss ikke som kunde fordi dette var via Bank Norwegian kredittkort. Vi sendte e-post som ikke ble besvart. Neste dag ringte vi igjen for å mase og fikk svar på nr men ble satt over flere ganger før samtalen bare forsvant. Tryg ringte heldigvis tilbake men det var mildt sagt en krevende prosess å få hjelp. De skulle ha kredittkort informasjon, bestillingsdato og beløp for både flybilletter og hotell. Det var et lite mareritt å få opprettet sak hos Tryg, og jeg vil fraråde å bruke deres reiseforsikring.
Forferdelig kommunikasjon og kundebehandling fra Tryg veihjelp og skadebehandling. Styr unna dette selskapet. De er billige av en god grunn. Dersom bilen din stopper i utlandet med bilen forsikret hos Tryg så har jeg følgende beskjed: Lykke til! - Kort oppsummert så ønsker de ikke hjelpe deg, men å få saken avsluttet fortest mulig til enhver pris. Her må du virkelig stå på kraven dine og lese villkåren nøye før du ringer. Og: villkår er formulert såpass åpent at de kan tolkes fritt, til fordel Tryg. Skaff deg juridisk bistand… - De følger deg ikke opp. Ringer ikke tilbake som avtalt eller svarer på viktige spørsmål. Du sitter på telefon døgnet rundt fra det øyeblikket du sitter i veikanten og i ukesvis fremover for å selv spørre etter status og fremdrift. Ingen hos Tryg aner hva de skal eller kan gjøre. - Kunde- og saksbehandlere opptrer passivt, kunnskapsløst og mitt tilfelle arrogant med systematisk bruk av hersketeknikker.