Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt en husskade med veldig greit oppgjør og behandling.
Stor prisøkning ved fornyelse etter en stor reduksjon forrige år.
I tillegg til uforståelig økning av premien, tar det lang tid å få svar på mail, har ikke registrert/svarer ikke på flere av mine spørsmål på "Mine sider". Premieøkningen blir forklart med "ei samla vurdering" i sept. 2016, som jeg ikke får innsikt i. Lite intr. i å gi noe nytt tilbud. Mangelfull skadestatistikk. Har vært totalkunde i minst 10 år.
Rask reaksjon på henvendelser. Har fått gode tilbakemeldinger.
Har ingen dårlig erfaring med Tryg, selskapet er helt greit, men det er sunt å bytte.
De har ikke oversikt. Melder du en endring blir det aldri mer riktig. Elendig kundeservice. Lokkepriser og dårlige på oppgjør. Vært kunde 10 år. Har hatt null skader. Men likevel opplevd veldig mye rot. Du bør ikke velge Tryg.
Helt Ok, er hørselshemmede, og blir ofte kontaktet via tlf og får ikke svar/informasjon som jeg trenger.