Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite tillit til kundene sine, trege med tilbakemeldinger, roter med journaler, sliter med å se årsak sammenhenger, dårlig til å lytte, er forutinntatte, dårlig menneskesyn og ræva kundeservice. Blir spennende å se hvordan fremtiden til dette selskapet blir. Klarer de å holde på kundene? Den som venter får se.
Urettferdig behandling av saken. Verste jeg hatt. Må ha klarere webside og oppdatere lander de ikke dekker reiseforsikring.
God kundeservice og enkle og få kontakt med ved spørsmål, gode priser å!
Har innboforsikring via NITO og boligforsikeing. Men ved skade som eg ikkje hadde noko skuld i har det vore elendig oppfølging (Tryg svarar ikkje eller pulveriserer ansvar mellom utilgjengelege saksbehandlarar…ved klage seier dei alltid at feil skuldast “en misforståelse”). Eg vil anbefale NITO-medlemmar å vurdere andre forsikringsselskap!
Sendte inn skademelding midt i september. Fortsatt ikke avgjort. Fikk beskjed om at skaden dekkes av forsikringen, men der stoppet det. Sendt mange mailer hvor vi oftest ikke får svar, og enda flere telefoner hvor vi hver gang forsikres om at det nå skal tas tak i dette. Men så skjer det ingen ting.. Og Tryg reklamerer med rask behandlingstid? Elendig!
Gode erfaringer ved oppgjør etter skader på hus og bil.
Ingen problemer ved skade. God kommunikasjon med saksbehandler.