Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må være det mest useriøse forsikrings selskapet i Norge. En liten vannskade tok ett år å få løsning på, og jeg måtte bare godta det som ble gitt, selv om tilbud fra håndtverkere var neste på dobbel kostnad som selskapet hadde kalkylert med. Vanvittig vanskelig å få tilbakemeldinger, og virket som om att de trudde jeg var kriminell når jeg snakket med saksbehandler. Har hatt forsikring i over 20 år, og har hatt 3 små skader på alle disse årene. Kan ikke tenke meg att noen er fornøyd med Useriøse Vardia! Tilbakemelding til forsikringstakere må jo bli mye bedre. Det skal ikke være nødvendig å krangle med forsikringen sin.
Får ikke tak i selskapet når skade skjer utenom arbeidstid. Sto parkert, ble påkjørt av annen bil kl. 16. 30, skrev skademelding hvor motpart påtok seg all skyld. Ringte Vardia, ingen tok telefon. Fikk etter hvert beskjed om åpningstid til 16. 00 selv om det på nettsiden sto åpningstid til 18. 00.
Har ikke hatt skader. Litt vanskelig å gjøre endringer, siden man ikke kan logge inn noen plass men må ringe. Veldig god pris, med en lav pris økning.
Fornøyd med kunde service bra priser på bil mc hus båt forsikring.
Det dekker ingenting. Det svar ikkje på epost. Når det nogen uhell skadet... Det har masse å se at den er ikkje tilsammen med forsikringen. F.eks. tørketrommel plutselig fungerer ikje etter 4 år. Mobil tel som har blitt ødelagt og vil ikje slå på. Dekker ingenting når bilstol har blitt uhell ødelagt. Helt anbefaler ikje! Og nå be sluttet med alle forsikringer vi har her! Dårlig!
Var IF kunde i mange år og hadde lyst til å sjekke pris hos Vardia, gjennom mitt medlemskap i boligbyggelag. Jeg har bobil og MC som er dyre å forsikre hos flere selskaper. Vardia kom opp med gode priser, og jeg sparte mye på å bytte.
Jeg har vært trofast totalkunde hos If i mange år. Ble kontaktet av Vardia da min arbeidsgiver har en gunstig avtale med dem. Men jeg ble skuffet. 5 av 6 forsikringer var dyrere hos Vardia enn hos If, selv med bedriftsavtale. Den eneste forsikringen de var hadde lavere pris på, var reiseforsinkringen, men forskjellen var liten.
Bra på pris, som er grunnen til mitt valg av selskap. Kundebehandlere som er hyggelige og som gir inntrykk av å gjøre en jobb for meg og mine forsikringer. Trivelig samtale og greie meldinger om hva jeg skal gjøre for f. eks å få mc'en godkjent som veterankjøretøy i forsikringen. Men dårlig at de ikke vil ha min sønn som kunde... (alder) De kunne valgt bort bilmodeller han kan få forsikret hos dem, ikke markert ham som uønsket i sin helhet. Skjønner jo at de unge blir ansett som kunder med høyere risiko og at dette da skal gjenspeiles i prisen vi voksne oppnår (som erfarne), men det finnes mange førere på veien som er mellom 35-60 år som rett og slett ikke har det i seg å håndtere et kjøretøy, og hva med disse og risiko? Han kommer også over aldersgrensen en dag, og vil da kanskje betale litt ekstra for å fortsatt stå i et annet selskap enn de som ga ham rødt lys da han var 20...
Ikke fått beskjed om begrensning i alder på reiseforsikring. Hyggelige mennesker på tlf.
Vi ringer opp igjenn, det skjer aldri, Bateri til røykvasler - nei Fler sånne små ting (som iriterer når du vet de fleste stiller opp med det) + med Vardia god premie. Så sånn midt på tre fornøyd!
Hyggelige medarbeidere og god service, men liker ikke at de øker prisen så mye etter første året.