Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra å billig forsikring til en viss grad, når det er snakk om fullkasko så begynner det å bli dyrt igjen, men ellers bra :)
De er på deg for at du skal flytte forsikringene, men så fort du er blitt kunde blir du helt glemt. Ekstremt dårlig kundeservice!
Det fungerte bra så lenge vi ikke hadde skade eller problemer. Når vi fikk en skade var det veldig vanskelig. En skade vi meldte inn har vi nå 14 mnd senere enda ikke fått svar på. Men aller verst ble det når vi skulle si opp forsikringen. Da nektet de å gi over bonusen til det nye selskapet. Vi betalte en høy pris hos det nye selskapet i flere måneder før vi fikk ordnet opp med Vardia. Dette bør alle holde seg unna.
Fikk en vannskade på huset mitt i januar. Kom en taksmann og forventa svar fra forsikringselskapet. Tiden går. Skrevet melding til saksbehandler og hører ingenting. Ringt dem flere ganger etter det og de lover å gå gjennom saken og gi meg svar... Men hører ingenting. Vi er snart i mai. Er det flere som har opplevd det samme.
Billig da jeg hadde samleforsikring, dyrt så snart færre forsikringer.
Kundebehandling og service under enhver kritikk. Stadig ny kundebehandler. Avtalt tilbakemelding uteblir. Besvarte spørsmål med å sende meg til inkasso, som lo av Vardia og trakk kravet da jeg hadde sendt dokumentasjon av selskapets oppførsel. Nektet for å ha mottatt oppsigelse fra mitt nye selskap, men måtte gi seg da mitt nye selskap til affære.
God og enkel opplevelse i forhold til skadeoppgjør på reiseforsikring.
Fikk veldig bra tilbud på forskjellige forsikringsavtaler, og halverte den totale forsikringspremien når jeg flyttet inn i et enda større hus nærmere byen.
Har hatt Vardia i kort tid, men har solgt, kjøpt og vraket 3 biler, tatt bort forsikring og satt på 2 nye. Utmerket håndtering både via Mail og tlf. Anbefales.
Ikke hatt behov for og benytte meg av forsikringen enda, men når jeg byttet til de fikk jeg et godt tilbud, men nå har ting forandret seg med tanke på jobb og bo situasjon så på tide og ta en ny runde på alt av forsikringer for å se om det er noe mer og hente :-)
Priser er jo billig, men om det skjer noe og du må melde skader o.l, dei har gjort det så vanskelig og komplisert at mange bare gir opp når det gjelder småskader. Det også tar lenge tid før man får hjelp/penger. Jeg hadde skadesak som ein del gikk til husforsikring (Vardia) Og resten innboforsikring (kollektiv LO innbo fra Sparebanken 1). Vardia har ikke gjort ei dritt innen to uker. Etter to uker venting fikk jeg e-mail "trenger mer dokumenter, fakturer, osv. " og det har tatt to uker. Med innbo forsikring jeg ringte til forsikringsselskap sparebanken 1, snakket 8 minuter, og etter jeg sluttet hadde jeg fått alt hjelp som jeg trengte og i tillegg det var penger klar for overføring til min konto. Vardia hjemmesider er også dårlige. Man kan ikke gjøre dritt i "Min side". Eneste man kan gjøre er oppdatere adresse og kjøpe mer forsikringer og se faktura. Man kan ikke endre/slutte avtaler, se dokumenter osv. Skade melding må du laste ned, skrive ut og skriv med hand. Du kan ikke laste ned og fylle det med datamaskin. Då må det sendes videre med e-post. Lesson learned. Jeg vil aldri igjen prøve å spare noe få hundrelapper med kostnad av kundeservice.
Reiseforsikring til fornuftig pris. Samme gjelder bolig og bil. Har hatt en del mail med saksbehandlere vedr. Forsikring, og fått hurtig og grei tilbakemelding. Ingen ting å klage på.
God personalservice, rask behandling, men litt for dyrt forsikring i forhold andre.
Lett å bli kunde, bra priser - til å begynne med. Så etter litt justeringer, der de på telefon sa at dette vil ikke påvirke prisen, var prisen plutselig over doblet. På tross av månedlig innbetaling kom det plutselig krav med tilbakevirkende kraft i 4 måneder. Dermed gikk forsikringen fra konkurransedyktig til svært overpriset. De var ikke interessert i å høre noe om telefonsamtaler som de angivelig tar opp for min trygghet der helt andre forhold ble lovet. Ingen vilje til å imøtekomme på noen punkter, det vil si de lover å se på det men det eneste som dukker opp er ny purring. Det ble selvsagt bytte av selskap så fort det ble trøbbel men nå noen måneder senere ser det ut som jeg ikke har noe valg annet enn å betale mye mer enn avtalt.... ALDRI igjen! Får du bra tilbud herfra så finn et annet er mitt råd.