Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er lite interessert i å tale din sak som kunde. Har hørt at de sjeldent vinner saker hvor partene ikke er enige.
Jeg er fornøyd, men vil se om prisen er rett! Bytter ikke dersom det viser seg st det ikke er noe å spare!
Kundebehandlig er personlig og godt tilpasset. Konsulent var veldig flink å beskrive produktet og var tillitsvekkende og seriøs.
Vardia har rask behandling men viser seg å være dyr samt at det er vanskelig å treffe rett kontaktperson.
Overkommelige priser i forhold til hva som blir forsikret. Tenker da på hva jeg betaler og hvilken dekning jeg får på mine forsikringer. Byttet til Vardia da Gjensidige ikke kunne tilby samme tilbud, selv om jeg da hadde vært total kunde hos Gjensidige i 6+ år. Får raskt svar hos kundeservice på tlf og alltid god hjelp. God og utfyllende info på Mail ved endringer osv. Bra for miljøet med papirløs kommunikasjon :)
Var ikke villig til at jeg kunne få betale forsikringen i 2 avdrag. Har ingen betalingsanmerkninger.
Etter vannskade tok det 7 uker før utbedring ble igangsatt og 7 uker før badet ble ferdig fra start til slutt. Den første tildelte saksbehandleren var aldri tilstede og vanskelig å få tak i. Anbefaler ikke selskapet til andre.
har ikke hatt noe problemer med bilen så har ikke hatt noe kontakt med dem
Mye rot med faktura. Litt varierende kundeservice, men litt overlever jeg med et såpass nytt selskap. Skadeoppgjøret er det mest ryddige jeg noen gang har opplevd. Knall bra!! Aldri mer de store selskapene i Norge for min del.
Fremstår med dårlig kompetanse, lite serviceinnstillt og meget dårlige villkår for flere forsikringer.