Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God på skadeoppgjør. Rimelig i utgangspunktet. Noe høy prisutvikling (uavhengig av skade)
Litt dyr forsikring på Tesla model x. Hyggelige medarbeidere som tar seg tid til å finne riktig forsikring.
Vi har nå en pågående sak angående bilen vår. Hvor de ikke tar tak i saken. Verksted sitter å venter på tilbakemelding fra dem og vi har ringt og sendt mail utallige ganger men de svarer ikke. Får samme beskjed om at de nå skal ta tak i saken og gi oss tilbakemelding men hører aldri noe. Nå har vi hatt bilen på verksted i mange uker og vi får ikke hentet den ut før reparasjonen er gjort. Desperat situasjon, hvor vi ikke lenger vet hva vi skal gjøre. Helt ufattelig dårlig kundebehandling og på kanten til kriminelt.
Jeg synes selskapet var for rask til å avslutte kundeforholdet da undertegnede glemte å betale forsikringen i tide.
Byttet forsikringselskap fra vardia til tide så fikk regning fra VKC credit(fra Vardia) på 8000kr, siden æ byttet forsikringselskap. Får den ikke stoppet så blir den inkasso. :/ har ikke fått service fra Vardia, dem svarer ikke på spørsmålene eller nåkka. 8000kr er mye når du ikke har masse inntekt. ALDRI igjen skal æ ha nåkka å gjøre med vardia. ALDRI.
Hater å sitte i telefon å vente på svar. Det er bare for dårlig og måtte sitte i lang tid.
Fikk en telefon fra Vardia, de ønsket å gi meg et tilbud på boligforsikring. Vardia klarte å gi meg en boligforsikring som var 1200 kr billigere i året, men endte opp med 2 andre forsikringer i tillegg, så totalt sett ble det dyrere. Men dette var greit nok, mer forsikring for litt mer penger. MEN, så snart skaden skjer, jeg får vannskader på eiendom etter en vinter med mye nedbør, så er det ikke svar å få på skademeldingen jeg sendte inn. Dag 0 - Jeg sender inn skademelding i.h.t deres prosedyrer. Dag 14 - Jeg sender purring. Dag 30 - Fortsatt ingen svar. Virker utrolig useriøst, de burde iallefall sendt et svar om at de jobber med saken.
Prisen er bra. Nett tilgang bedres. Fikk utbetalt mitt ved en skade.
Finnes ikke en ting som er bra med vardia.. Elendig kundeservice og priser som de setter opp fordi de vil ha mere penger inn etter utbetalinger til andre kunder.. Kunden skal betale for noe som er jobben dems, utbetale til kunder som trenger det. Aldri tenk på å gi dem en tanke engang når det finnes så mange andre bedre selskaper som faktisk hjelper deg.
Lokket med lave og gode priser, men økte med 30% etter et år. Og ekstrem lang behandlingstid ved skade.
Vært kunde i 4 mnd og fikk brev med varsel om 30% heving av premien fra neste forfall, dvs 2mnd, hvem gidder. Var tydelig kun en måte å komme inn på. Fjordkraft fordel ved Vardia er ingen fordel. Bytter selskap uansett.
Dem har dyre 5 siffrete tlf nr som en må ringe og så må en stå lenge i kø for å få kontakt og det koster meg som kunde masse penger, trodde det var kommet en lov i EU domstolen at de 5 siffrete nr var/ er ulovlige å bruke for selskaper som tilbyr tjenester.
Var dessverre kunde der. Etter at kundeforholdet var avsluttet fikk jeg krav flere ganger, og til slutt inkassovarsel fra de. Så nå gjenstår det å se om de klarer å få stoppet den innkassoen, eller om jeg må gå rettens vei gjennom advokat for å klare å bli kvitt dette marerittet av et forsikringsselskap.
Kan nesten ikke tro dette selskapet driver lovlig. Fikk brev fra Statens vegvesen om at mine bilforsikringer var sagt opp av selskapet. Vardias forklaring var manglende betaling; nærmere sjekk viste at jeg hadde betalt for mye! Ingen beklagelse, etter mange timer ble jeg oppringt med beskjed om at jeg kunne få tegne forsikringene på nytt, men da til nye vilkår; dvs til høyere premie. Slik går det simpelthen ikke annet å drive virksomhet. Hold deg langt unna dette selskapet!