Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i Vardia i 3 år. Fått stabile priser hvert år og meget fornøyd. Nå har jeg ikke noe kjennskap med skadeoppgjøret da jeg ikke har meldt inn skader:-). Kundeservicen er jeg også meget fornøyd med:-)
Frekke og talentløse kundebehandlere. Økt prisen på premiene med 65 % Da jeg ba om et svar: det har blitt dyrere da vettu.
Vardias saksbehandlere viser total mangel på vilje (og evne) til å rett opp i det som burde være et enkelt digitalt problem, som i mitt tilfelle gjorde at jeg ikke fikk tilgang til min egen online kundeprofil ("min side") På Vardias egne nettportal. Det ble henvist til at årsaken var at jeg var registrert i med to kontoer i deres systemer, hvor på ingen kunne slettes. Veldig merkelig syns nå jeg. Enda værre er det at Vardias kundeservice tydeligvis syntes det var helt okey at jeg da valgte si opp kundeforholdet, heller enn at de gjorde en effort i å fikse problemet. Ikke rart selskapet sliter med underskudd og dårlige tider.
Fikk et godt pristilbud i fjor, i år økte de prisen med 22%. Har ikke hatt noen skader, så det vet jeg ikke. Det er i grunnen bare den store prisøkning jeg erfaring med.
Er fornøyd med selskapet, men har ikke hatt skader. Bytter etter 2 år på grunn av prisendring på 20%. Skylder på økte byggekostnader og svak krone mot Euro og Dollar. Kronen har i realiteten styrket seg mot nevnte valuta siste år. Bytter selskap umiddelbart.
Er en grunn til at forsikringen er billig hos Vardia... Rot med avtalegiro, sure og frekke saksbehandlere. Den dagen du trenger å bruke forsikringen hos de... Ja det er da det starter!
Økningen på bilforsikringen i år. Ca 6-700 kr når jeg ikke har hatt skade.
De er billig på pris, men hele selskapet er bare rot. Gikk greit de første mnd, så begynte jeg å få regninger i posten før betalingsfristen var ute, i tilegg fikk jeg inkasso fra vkcreditt som de sendte ut i hytt og gevær enda jeg hadde betalt regningene mine. Ringte de opptil flere ganger og de sa det skulle fikse det, men ingenting skjedde. Fortsatte å få purringer og inkasso, nektet å betale. Fikk plutselig en mail hvor de hadde sagt opp forsikringen min. Stod jeg der uten forsikring på bilen. Ringte da til Gjensidige, og ble kunde der. Etter noen uker fikk jeg fortsatt purring på regning i posten, enda jeg ikke var kunde der lenger. Sendte mail til og ba de slutte sende meg regninger på en avtale som ikke eksisterer lenger. Da fikk jeg beskjed om at jeg fortsatt skyldte de 600kr. Her om dagen fikk jeg fra mitt nye forsikringselskap av at Vardia nå holder tilbake bonusen min. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Blir jo aldri kvitt de. Kundeservice er heller ikke noe å skryte av, sitter veldig unge mennesker der som ikke har peil på hva de driver med! Har også andre kjente som har hatt akkurat samme problem som meg!
Har ingen erfaring med skade. Fikk veghjelp en gang da bilen satt fast og dette ordnet de på en grei måte. Det er kun en drastisk prisoppgang som gjør at jeg bytter.
Byttet da de (igjen) satte opp prisen, og nå klarer de ikke sende riktig prosent til nye selskapet så jeg er låst til 10% mindre enn jeg hadde. Vil ikke anbefale de til noen.