WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk meget god hjelp nå vi hadde vannskade på vår bolig. Takket være vår kontaktperson i Watercircles som hadde anbefalt oss å utvide forsikringen vår som var "standard" tidligere, hadde vi forsikringen i orden. Har vært kunde der noen år nå, og prisen holder seg ganske stabil. Selv om i fikk en god pris når vi ble kunde. Tidligere erfaringer/selskap spratt prisene opp etter første år etter vi ble kunde. Kommer aldri til å bytte. Hyggelig skadebehandlere!
Lang behandlingstid, Frekke skadebehandlere! På oppgjørt gjør de alt for være så vanskelige som mulige. Så man bare skal gi opp! Skulle tro disse får stor bonus ved slite kunden ut, så de går med på et lavt oppgjør. nå har jeg snakket med mange, og de har akkurat samme inntrykk av selvskapet. Hadde jeg fått huset mitt brent ned, eller annen type stor skade med dette selvskapet. da vet jeg virkelig ikke hvordan det ville gått.
Jeg hadde en vannskade på vaskerom. problemet var røret fra sluk til hovedledning. Altså under støp. Jeg meldte inn skaden samme dag den oppsto. 14 dager senere ringer de meg opp. Ingen på "bruket der" hadde peil på hva skaden gikk ut på. Jeg måtte fortelle det på nytt.. og fikk beskjed om at gammelt sluk dekkes ikke av selskapet. Jeg prøvde forgjeves å forklare at det var skade i rør under bakken.. ikke sluket, til ingen nytte... Personen som ringte kunne dessuten trengt et lite kurs i kundebehandlig og kundeetikk. Sendte inn klage spessiellt på at det hadde tatt 14 dager. Da fikk jeg beskjed om at det var JEG som ikke hadde tatt kontakt før. Jeg bare gav opp å diskutere med dem etter 2. klagemailer. Det var veldig tydelig at ingen ville legge seg flat eller innvilge skaden pålydene max 30.000. Billig forsikring,,, det skal dem ha,,, men det er falsk trygghet når uhellet er ute. Jeg tror faktisk jeg ALDRI har opplevd så elendig og frekk kundebehandling på mine 47 år. Lykke til dere som velger dette,,, eller vurderer å bli værende....
Følelsen av å spare 15.000 i året ved å bytte var magisk, ettersom vi egentlig alltid fikser opp i skader selv uten å bruke forsikring, men når kontaktpersonen ikke svarte før man truet med å bytte selskap hvis ingen svarte. Så begynte jeg å føle på et ubehag om hvordan ting gjøres. Selskapet ser ut til å forenkle prosessen betydelig for å åpenbart kutte kostnader slik at de kan gi billigere til kunden, men her går det på bekostning av at man ikke føler seg ivaretatt.. Hadde man hatt en kundeportal slik som de store selskapene med god oversikt så hadde det hjulpet mye, samtidig så leser man om mange hendelser der personer ikke har fått noe hjelp fra selskapet og da tynger det også. Overall kommer jeg til å fortsette som kunde hvis ikke de andre selskapene kan matche prisen jeg har fått how Watercircles.. Men håper de bygger ut selskapet sitt litt for kundene sin del :)
Fikk ikke betalt den siste faktura grunnet akutt depresjon grunnet familie situasjon. Da ble forsikringene stanset og jeg betalte fakturaen,men de ville ikke ha meg som kunde selv om jeg fortalte om min situasjon. Dette er under hver kritikk. Vil du ha et selskap som ikke tar hensyn til deg som person så er dette noe for deg. Jeg har aldri i mitt voksene liv opplevd noe lignenede. Styr for all del unna!!!
Startet bra med egen rådgiver og gode tilbud som var tilpasset våre behov. Watercircles sa opp eksisterende forsikring, men selv etter purring tok det flere dager før vilkår ble sendt over til meg. Det skurrer! Mitt gamle selskap kontret tilbudet og jeg valgte pga dårlig magefølelse å heller benytte angrerett og ikke skifte selskap. Sendte skriftlig at jeg avslo avtalen: ingen respons Fikk regning og påklaget og henviste til at avtalen var kansellert: ingen respons Sendt ny e-post hvor jeg ber om bekreftelse på at min kansellering av bestillingen er mottatt og har fortsatt to uker etterpå ikke hørt et pip... Hvis dette er måten man behandler eksisterende kunder på også så ønsker jeg lykke til for det trengs om man får en skade!
At man kan spare så mye penger på å bytte forsikring er helt uvirkelig. Vi angrer på at vi ikke byttet før! Har måtte ta i bruk forsikringen som følge av sykdom på reise og en større bilkollisjon tidligere i vinter. Vi er veldig fornøyd med prosessen av disse sakene, ryddig og kjapt!
Hvis du vil spare penger på forsikringene dine, prøv ut WaterCircles! Vi har spart tusenvis av kroner etter og ha byttet forsikring. Har vært uheldige med skader på bilen grunnet kollisjon, alle kostander rundt dette ble dekt av forsikringen på en effektiv måte. De er lette å få tak i og de vi har vært kontakt med har vært utrolig imøtekommende og hyggelige. Anbeales!
Watercircles er billige på forsikring. De har begrenset dekning. De skrur deg ganske voldsomt opp i pris hvis du er uheldig og får noen skader. De ser ikke på om skadene er selvforskyldt eller ikke (f.eks parkering på Sola ved brann i parkeringshus eller lekk membran på badet). Velg watercircle om du vil ha billig forsikring.
er ikke verdt å ha i forhold til hva andre selskaper tilbyr. ipad og telefon gikk i stykker da vi var på reise, fikk forskjellige svar for hva er dekket og han som jeg snakket med via epost var for latt å sende meg oversikten over hva som er dekket med min forsikring.
Jeg byttet forsikringsselskap etter 3 telefoner og en del mail korrespondanse med masse vedlegg, og sparte 14% på min årlige premie. I den skriftlige korrespondansen hadde selskapet lagt inn en forutsetning om at forsikringstaker hadde 0 skader siste 3 år, på tross av at vi hadde opplyst at vi hadde mange skader på mobil og en egen mobilforsikring i samtalene på telefon. Ved første skade fikk vi først medhold, deretter avslag (og svært ubehagelige beskyldninger) basert på at vi hadde brutt "vilkåret" om ingen skade siste 3 år. Det som hadde blitt sagt på telefon ble ikke tillagt noen vekt. Jeg er sjeleglad for at det dreide seg om en liten skadesak, men dette var en skikkelig påminnelse om at man må være forsiktig. Jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om det var bil eller hus som ble totalskadet... Etter irritasjon og urettferdig behandling er det godt å føle seg riktig forsikret igjen!
har hatt lite med de å gjøre, men de er bra så langt
Jeg har sjeldent vært med på liknende. Sendte inn forespørsel om tilbud på nettsiden, på under 2 minutter ringte selger. Han var klar, tydelig og brukte ingen tid på ordtrylleri eller fjas. Etter flere mailer frem og tilbake for å skreddersy det siste vil jeg si at jeg er enda mer imponert. Snittsvartid på mail på under 20 min er formidabelt! Jeg ble også overrasket over at selger ikke dro på med det dyreste produktet de hadde. Dette måtte jeg be om selv. Hvis resten av reisen med WaterCircles er like bra som begynnelsen finnes det ingen grunn til å velge noe annet!
Gidder ikke svare på mail, gidder ikke ta tlf. Gir feil pris når de setter i gang forsikring og innhold i vilkårene er feil i forhold til avtale.
Flotte priser, supert med egen kundebehandler. Oversiktlige dokumenter og flotte forsikringer.
Utrolig fornøyd med WaterCircles. Min agent hjalp meg veldig raskt ut av en knipe jeg var👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻