Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte menst eg var på jobb på eit skip i nordsjøen, vart stående en dobbelt periode og sim var kommet når eg kom hjem 6 uker senere. Da hadde eg også fått 2 regninger fra dei. Ringdte og forklarte eg ikkje hadde aktivert enda og da fjernet dei regningene med engang. Tok ca 10 min og komme gjennom og 1 min og forklare hva hadde skjedd. Aktiverte Sim. 2 dager senere fikk eg melding om at eg var tom for kvote, ringdte til kundeservice, tok ca 12-13 min vente tid. Forklartare eg hadde fri data abbonomanget. Kundeservice beklagde og sa eg var sat på feil abbonomang og fikset det med en gang. Er egentlig ganske fornøyd. Alle gjør feil å sålenge de blir fikset uten noen store problemer så er eg fornøyd.
Er veldig fornøyd, deilig å ikke måtte tenke på bruk på mobilen 😊
Deres fri data abonnement har vært helt supert for meg. Jeg bor i en plass uten bra Internett (ca 300kbps) og jeg bruker sjeldent wifi lenger. Endelig kan jeg laste ned filer større enn 1gb uten å bruke en hel time. Så lenge du ikke overdriver med bruken så burde man ikke være redd for at man får en telefon om at man bruker mistenkelig mye. Det eneste negative jeg har å si om dem er vel kundeservicen. Jeg prøvde og sende dem en epost med noen enkle spørsmål som "hvor lang tid det vil ta å sende sim kortet" osv. Fikk aldri svar, prøvde å ringe dem men de var stengt så jeg venta til den neste dagen og da ringte jeg mens de skulle vært åpen men de hadde stengt tidlig av en eller annen grunn. Jeg har heldigvis ikke trengt noe kritisk hjelp fra kundeservicen men jeg har hørt fra flere at den skal være ganske dårlig for øyeblikket. Dette endres forhåpentlig vis i fremtiden når de for bemannet nok.
Har sett veldig mange dårlige omtaler om chilimobil, men bestemte meg uansett for å gå for deres fri data tilbud. For meg har alt fungert knirkefritt. ALLE andre mobilabonnement på markedet er helt uaktuelt når jeg sammenligner dem med chili fri data. Stå på chilimobil!
Har bare en negative ting om chilimobil og det er at dekningen ikke er så bra som jeg skulle ønske. Ellers så er det veldig bra abonnement!
Jeg har ikke opplevd noe negativt ennå etter 3 måneds bruk. Herlig med fri data. Man klarer nesten ikke å bruke opp mer enn 100 gb. tross for veldig mye Youtube video titting. Hvis ikke de ødelegger denne abonement som driver med tetthering og datadeling. Sund at enkelte er ikke fornøyd med den de får. Eg skjønner Chillimobil sin frustrasjon når enkelte drittsekker laster ned 1000 gb data på 3 dager. Det abonementet er ikke ment for sånne virksomhet.
Veldig dårlig dekning. Greit nok at det er fri data, men samtaler går av og til ikke igjennom og hastigheten på dataen er veldig dårlig.
Kundeservice svarer ikke fort. Mangler støtte for wifi tale og 4G tale. Bra at de lanserte et fri data abonnement. Ikke noe problemer ellers.
Dårlig appløsning med forbruk etc. Trekker veldig ned. Ellers stabilt og bra.
Jeg fikk nytt sim kort fra dem, men pin koden virket ikke, jeg måtte bruke mitt gamle pin kode fra forrige mobil selskap. Jeg bestilte FRI DATA 1000GB, men står fremdeles på min gamle bruker. Enten gjør jeg noe feil, eller så er dette bare styr og rot.
Den første giroen kom ikke i posten som da endte i inkasso. Forsøkte å ringe kundeservice et x- antall ganger uten å lykkes. Ventetiden var på minst 50 minutter. Ble heller ikke oppringt selv om de påstår at de har en slik funksjon. Svarte ikke på mail før en uke etter...
Begynte lovende, men etter hvert (1år) viste det seg at kundeservice ikke tar kundene sine så alvorlig med at de stenger av telefon-support midt på dagtid. Telefonsupport bruker jeg ikke så ofte, men når jeg først trengte hjelp til noe som var viktig, da ble jeg møtt av en telefonsvarer som opplyste om at det var stor pågang og at jeg måtte prøve igjen senere (kl 14:00 tirsdag). "ha en fin dag", linje avbrutt. Om du ikke trenger support så er det vel et rimelig valg.. Kvalitet på mobildata er en annen historie. Kort, dårligste jeg har hatt.
Bestille fri data, det tok 7 dager før simkortet kom (5 virkedager og 2 dager). Jeg måtte sende mail til selskapet at jeg ikke hadde fått simkort, fikk svar på under en time. Alt fikset seg og har ikke hatt noen problemer siden. Jeg er superfornøyd!
Opplevde at telefonen ble sperret for utgående samtaler og sms uten forvarsel. Fikk betalingsoppfordring på en regning som var betalt. Fikk bekreftelse fra Svea finans som sender ut regninger for Chilimobil om at jeg skulle se bort i fra denne fakturaen, men at jeg måtte ta kontakt med Chilimobil for å få åpnet abonnementet. Dette er 10 dager siden.Umulig å få kontakt med kundesenteret. Ringer ikke tilbake og svarer ikke på mail. Jeg gir opp, bytter nå!
Bestilte nytt simkort, det var i posten på 4 dager, og mandagen etter var abonnementet aktivt og alt i orden!! Funker som bare det :D
Data bruk er ikke oppdatert på min side. Fikk plutselig melding om snart nådd datakvote, når din side viste at kun en tredel var brukt. To timer venting på telefon og Facebook ikke svart på etter 4 dager.