Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et billig abonnement som funker akkurat som det skal😊
Hei Camilla! Så fint å høre at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Jeg har hatt abonnementet er par år nå, og det har vært så å si feilfritt. Har ikke hatt mye kontakt med kundeservice, men det lille som har vært har vært bra. Jeg synes informasjon rundt endringer i abonnementet da det skjedde noen forandringer var klar og tydelig, med god oversikt over alternativer. Vi har ufrivillig vært uten bredbånd hjemme noen måneder nå, da ble data-sim og 4g-ruter redningen. Det har fungert plettfritt! Måtte bare ha noen ekstra datapakker 😅
Hei Runar, Supert å høre at du er så fornøyd med både tjenestene våre og kundeservice! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Chilimobil har for meg fungert knirkefritt, men er jo merkelig å ikke ha støtte for ecim til apple watch i disse konkuranse-tider. Måtte derfor bytte til Telia men håper å kunne komme tilbake raskt.
Hei Erling, Så hyggelig at du har vært fornøyd med oss! Apple har i utgangspunktet kun tilbudt de største aktørene støtte for Apple Watch i første omgang, så dette er en stor årsak til at vi per nå ikke har støtte for det. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Kundeservice holder det gående i månedsvis med at dei undersøker årsaken til at du har tilnærmet 0MB pr sekund i dekning, for så til slutt å meddele at dei ikkje finner noko galt på nettet. Sjølv om du har sendt inn målingar jevnlig som viser det motsatte. Du får ingen erstatning for at dei ikkje har levert det du betalar for heller, kun beskjed om at du kan klage saka vidare. Styr unna om du vil ha hod dekning!! Dette er grov svindel..!!
Hei Rune, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss! Vi håper du ønsker å teste oss igjen ved en senere anledning og får en god opplevelse da! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
tror det er lettere å si hva som er dårlig med chilli i stedet for å si hva som er bra .... det som er dårlig ...er INGEN TING ! :) meget bra på alt jeg har testet .. ikke noe å klage på ... bare gode ord fra meg !
Hei Morten, Tusen takk for en så fin tilbakemelding, det blir vi utrolige glade for å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Pass deg for å opprette abonnement for en kortere periode. De fakturerer en hel måned hvis du sier opp den 1. i en måned - aldri opplevd det med et mobilselskap før! Det er heller ikke mulig å bytte abonnement underveis i en måned om du skulle har behov for det. Du må vente helt til neste måned, som er lenge når det er den 1. Heller aldri opplevd det hos konkurrerende selskap. Bortkastede penger dessverre, når avtalebetingelsene er så lite kundevennlige og informasjonen om dette så lite tilgjengelig.
Hei Marianne :) Dette høres ikke helt riktig ut. Er du helt sikker på at du var kunde av oss i denne perioden? Vi er en av de få mobilselskapene i markedet som ikke fakturerer for en hel måned hvis du avslutter abonnementet den 1. i måneden. Bransjestandard i Norge er at du må avslutte måneden før for å ikke få faktura for påbegynt måned. Vi lar den 1. og ofte den den 2. og 3. være åpen for oppsigelse da vi vet veldig mange bytter selskap disse dagene. Kan det være at du ringte oss den 1. men ikke flyttet til nytt selskap før senere i måneden? Det er vanlig at det tar opp til 10 dager før du får nytt simkort og flytter til nytt selskap. Hvis dette er tilfellet så bruker du abonnementet aktivt hos oss frem til du bytter selskap. Da vil vi ta betalt for denne perioden på lik linje med andre selskap. Når du ønsker å oppgradere et abonnement hos oss så vil dette tre i kraft umiddelbart etter bestilling. Hvis du ønsker å nedgradere så vil ikke endringen tre i kraft før månedsskiftet. Jeg kan forstå at dette kan virke litt rart. Dette er fordi man ofte har bruk opp datakvoten på abonnementet og da vil det være unaturlig å åpne for nedgradering før neste måned. Det er fint at du sier ifra om dette. Vi skal legge opp bedre informasjon om oppgradering i forhold til nedgradering der man bytter abonnement i appen. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi forstår at ikke alle bytter abonnement så ofte og det er ikke så lett å forholde seg til alle reglene i mobilmarkedet. Tilbakemeldinger som dette hjelper oss og mobilbransjen til å bli bedre. Vi ønsker deg en god sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Byttet til Chilimobil da min forrige leverandør la på prisen. Nå har jeg samme abonnement, men billigere 🙂
Hei Lilly! Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for din kommentar! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ingen problemer,fungerer knirkefritt til beste prisen.
Heisann Per! Så bra! Vi er glad for å høre at det fungerer knirkefritt :) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Alt fungerer perfekt, meget rask og oversiktlig app som dekker 2 abonnement samtidig. Ingen ting blir aldri billig nok, så det er ikke tema her. Dekning? Kommer fra Telenor-nettverk der jeg der - som her - opplever tidvis dekningstap, og er vel like følsomme der er mitt inntrykk, men at jeg skulle oppleve å se 5G i displayet når jeg skiftet til Chili/Telia - var jo bare gledelig ;) Rett og slett superfornøyd - også etter å ha kontaktet support på et tidlig tidspunkt :)
Hei Trond! Det er strålende å høre å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Vi setter pris på den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Veldig bra pris og enkel å bruke. Den har egen app som man kan følge med på. Har hatt Chili et par år tror jeg, ikke tenkt å bytte.
Hei Keth! Det er flott å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Greit nok, men dårlig dekning. Ihvertfall her jeg ferdes, øst i Innlandet. Ryddig og grei side. Lett å ha oversikt over flere abonnementer etc.
Hei Bente :) Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er leit å høre at du opplever dårlig dekning på ditt abonnement. Telia jobber kontinuerlig med å oppgradere nettverket sitt slik at de skal kunne tilby dekning til alle i Norge. Hvis du har spørsmål eller lurer på noe angående dekningen du opplever så kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan se på dette sammen med deg :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Chili present a roaming map of Europe that is only missing the Balkans, Kaliningrad and Greenland missing. So, you travel to Northern Cyprus (which is shown as fully coloured) or your train passes through Monaco, or Gibraltar, which are not indicated as being any different, and suddenly you're charged 2.59NOK/MB without being informed (since Chili, unlike most providers, don't provide a usage meter, and any SMS warnings — if sent — are not received if the SIM is in a tablet). There is no way to avoid these amounts except by constantly having flight mode engaged. This is downright deceptive behaviour and I have given notice to terminate my contract.
Hi, Adam! We sincerely apologize for the issue with the map. It was initially sourced from a Wikipedia page on the EU/EES and then modified to match our colors. Of course, it should only display the southern part of Cyprus and indicate that Monaco and Gibraltar are not part of the European Union, hence excluded from the EU free roaming agreement. Based on your valuable feedback, we have made the necessary updates to the map. It now includes text for each country and provides a clearer view specifically highlighting Monaco, Gibraltar, Cyprus, and the Isle of Man. Regarding your concern about receiving an SMS warning when entering a new country, please note that this is a standard practice at Chilimobil. However, there might be instances where it takes longer to receive the notification if the mobile operator you initially connect to fails to promptly relay the information to Telia (the network provider we lease coverage from). Regrettably, some countries are more efficient in this regard than others. Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding. Best regards, Magnus at Chilimobil
Veldig bra tilbud, får ikke slike tilbud andre steder!😊 Bra app, der jeg kan velge mange forskjellige funksjoner. Har ekstremt dårlig dekning noen ganger og har merket at det kan ta helt kveld en god stund og jeg har skrudd av og på telefonen og følgt instruksene deres angående dette.
Hei Therese! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det var leit å høre at du har slike problemer med dekningen din. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan få sett på dette sammen med deg :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Byttet til chilli fra ice. Himmel og hav forskjell. Super fornøyd. God pris og god dekning.
Hei Naveed! Så flott! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Jeg kjører mye opp og ned Setesdal og opplever nå mye dårligere dekning med Chili Mobil og Telia enn jeg hadde med Telenor. Jeg kommer til å skifte abonnement slik at jeg får tilbake Telenordekning.
Hei Leif :) Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er leit å høre at du opplever slike problemer med dekningen på ditt abonnement. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av sitt nettverk for å kunne tilby dekning til alle i Norge. Dekningen i Setesdal vil forhåpentligvis bli forbedret etter hvert som Telia får bygget ut dekningen sin. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Enkelt og rimelig abbonement. Mye data til en rimelig pris. God, og rask kundeservice. Oversiktlig app.
Hei Geir! Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice