Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flyttet meg til annet abonnoment fordi jeg "misbruker" hvor mye data jeg bruker. Skjønner ikke hvordan dette er lovelig, jeg har 1000GB data og ble kastet ut etter jeg bruke 181GB og det er nesten ny mnd. Det er jo ikke i nærheten av hva de sier jeg kunne bruke.
Blir satt ned til 25 GB fordi jeg brukte 200gb på 18 dager... står til og med at det er lov å dele med personlige enheter men ble fortsatt satt ned.
Tilbyr de billigste og beste abonnementene. Fri Data er supert. Chili Mobil benytter Telia sitt nettverk - samme vare for rimeligere penge.
Topp mobilabonnement som jeg gjerne vil ha å støtte siden de rister det norske markedet i riktig retning. Men først så setter de opp prisen uten videre med 100kr. etterfulgt av at de stopper mobildatan etter 5gb om dagen åsså må du sende sms `data` for å "få" 3 mere gb av dine 1000gb... Hvis jeg skal fortsette som kunde hos chili så må dette forsvinne heller så blir jeg for kunde hos noen annen. meget plagsomt å ringe noen å falle ut av samtalen pga at jeg har brukt min kvote av min frie data....
"Fri Data" er en svindel, det er kun "Fri Data" hvis du ikke bruker den. Har hatt jevnt forbrukt hos dem på 300-400GB måneden siden abonnementet ble lansert, noe som sjefen selv gikk ut i media og sa var greit. Men ble plutselig uten varsel tvangsflyttet til et lavere abonnement og sitter igjen uten data resten av måneden som jeg allerede har betalt for. Ingen svar å få fra kundeservice heller. På telefon sier de "send en epost", på eposten får man et copy paste svar som et formelt "dra til he%#ete". Hvis de skal behandle kunder på den måten kunne de like godt linket til forbrukerrådet på hjemmesiden.
Disse må vekk fra markedet. Dem reklamerer med fri data for så og tvinge deg innpå et dårligere abonnement når du bruker fri data...
Fikk presentert en faktura fra mai som hadde gått til inkasso nå i desember. Ringte og forklarte meg og etter en kort mailkorrespondanse kunne saksbehandler hos Chili trekke inkassosaken da de innså at dette var en menneskelig feil; at jeg kun hadde glemt den, og betalt alle fakturaer i tide siden det. Veldig fornøyd med hvordan jeg ble lyttet til og forstått. Jeg følte meg betydningsfull og ikke bare som en i mengden. Saksbehandleren handlet raskt og tok ansvar for at mitt problem ble løst og tenkte samtidig fleksibelt da mitt ærende ikke fulgte standard løsning.