Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Virker utmerket og har nok data tilgjengelig for meg ..
Gode priser. God dekning der jeg ferdes. Kundeservice svarer rimelig fort på Mail. Men hadde tjent på å være tilgjengelig i helgene noen timer. Trekker ned at man ikke får beholde data rollover ved nedgradering av abonnement. Anbefales ellers da disse tingene ikke er noe stort problem. Men kanskje noe å vurdere i framtiden?
Hei Also! Så bra at du er fornøyd, det synes vi er veldig kjekt å høre :D Når du nedgraderer mister du ikke rolloveren din. Du kan imidlertid kun spare like mye som du har inkludert i ditt abonnement. Dersom du f.eks. har 5 GB i rollover og endrer til 3 GB abonnementet vil du ta vare på 3 GB i rollover. Hilsen oss i Chilimobil
Veldig fornøyd med abonnementet. Her får man utrolig mye for pengene. Men 32 minutter over midnatt har fortsatt ikke fri hastighet blitt oppjustert til normal hastighet. Ikke noe big deal, men unødvendig at systemet dems ikke fungerer på dette området.
Hei Stian! Tusen takk for en super tilbakemelding, det blir vi veldig glade for å høre :) Hastigheten på Fri Data abonnementet blir resatt ved midnatt, men pga. systemet går igjennom alle numrene da kan det dessverre ta litt tid noen ganger. Hilsen oss i Chilimobil
Fantastisk abonnement, absolutt å anbefale ingen over og ingen ved siden😉
Første faktura var feil, når jeg bestilte endring fra 1. Februar og det nå er 1. Februar og det er 3 dager til kundeservice er åpen, så er IKKE endringen gjort, dette skaper STORE PROBLEMER for meg da jeg skal bruke 10GB DENNE HELGEN og sitter med 1GB-abonnement bare. 100% feil på 2 forsøk er bare elendig, det verste er at det er som jeg har opplevd det siste årene, normen i bransjen. UNNGÅ DETTE FIRMAET
Hei Kai! Du kan enkelt endre abonnementet ditt via Min Side eller appen vår. Er det en nedgradering skjer det ved påfølgende månedskifte. Om du oppgraderer trer det i løpet av 5-10 minutter. Husk at når du har lagt inn oppgraderingen kan det ta noen minutter ekstra før endringen er synlig på Min Side og appen, så logg gjerne ut og inn. Beklager så mye dersom det har vært problemer rundt din endring. Kontakt gjerne vårt kundesenter om du opplever feil. Hilsen oss i Chilimobil
Har aldri noen problem. Fungerer som det skal. Endrer akkurat som jeg vil mellom abonnementene etter behov.
Hei Ulf! Så kjekt at du er fornøyd, det blir vi super glad for å høre :D Hilsen oss i Chilimobil
Jeg er fornøyd med prisen, 299,- for 10 gb i mnd, de har også wifi tale noe som er et pluss siden jeg er mye til sjøs hvor det ikke er dekning men har wifi. Telia dekningen er jeg litt skuffet over, ligger på 3 streker hvor jeg hadde 5 før i mitt tidligere abonnement. Men det fungerer for mitt bruk.
Hei Erik! Vi blir veldig glad for å høre at du er fornøyd med abonnementene og tjenestene våre :) Dekningen kan dessverre variere litt ut ifra hvor man befinner seg. Vi kan alltids sjekke om det er planer om å bygge ut nettet i området, da er det bare å kontakte vårt kundesenter her: TLF: 91502445 | E-post: [email protected]. Hilsen oss i Chilimobil