Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvorfor i all verden svarer dere ikke på e-post henvendelser? Min første henvendelse i forbindelse med en faktura er tilbake til november 2021...med opptil flere purringer.....men jeg har aldri fått svar! Nå tok jeg også nylig en ny henvendelse ved e-post, i en ny sak da jeg oppdaget et plutselig ekstremt dataforbruk?! Heller ikke her fått noe svar!
Hei, Ivar! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, slik skal det ikke være! Jeg anbefaler at du kontakter oss på tlf: 91502445 slik at vi kan finne ut hvorfor henvendelsene ikke har blitt besvart og se på dette med dataforbruket. Håper du får en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Nettet er tregt, det tar lang tid noen ganger å laste en side med tekst, med bilder og evt små videoklipp så står alt og tygger. Har fri data, men opplevde i desember å få mld om at jeg hadde brukt 150gb til nå og at hastigheten blir redusert! Har brukt mye mer enn 150gb tidligere uten å få noe varsel. Var bare å betale så skrudde de opp hastigheten noen timer. Nettet er da så tregt at å se film/videoklipp er håpløst, til og med aviser er nærmest umulig å få sett. Virker som om priser og data blir forandret uten at kundene blir informert. Har klar sikt i luftlinje til mobilmast 500meter unna. Men opplever innimellom at jeg kun har EDGE og GPRS, og etter en stund så blir det normalt igjen. Men chili og telia påstår at alt er helt ok, og at jeg må prøve SIM-kortet i en annen telefon. Skal jeg da stille over til naboen og spørre om jeg får låne mobilen deres da etter ? Snakk om idiot opplegg.
Hei, Tore! Beklager så mye for at du opplever slike problemer hos oss. Når en har brukt opp de 150 GB så senkes hastigheten til 3 mbit/s resten av måneden. En kan kjøpe Superboost for 1 time, 4 timer eller ut dagen dersom en trenger full hastighet en liten periode. Du kan da sende en SMS med SB1/SB4/SBB til 27222 (kr 19,-/69,-/119,-). Det kan dessverre oppleves litt hakkete ved større oppgaver som streaming og lignende med hastighetsbegrensningen. Dersom du ikke har mulighet til å prøve SIM-kortet i en annen telefon ved feilsøking av problemet, så kan vi forsøke å sende deg et nytt SIM-kort så vi får undersøkt om det er der problemet ligger eller ikke. Ta gjerne kontakt på tlf: 91502445 eller e-post: [email protected] slik at vi kan finne ut av problemet. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Har vært kunde hos Chili Mobil i flere år nå, aldri hatt et eneste problem! Kundeservice er faktisk den beste servicen jeg har opplevd i Norge. Sier desverre opp denne mnd til fordel for Happybytes sin uslåelige 7GB pakke for 198 i mnd!
De sliter med å få MinSide til å virke. Kundeservice ignorerer spørsmål som blir stilt. Dekning er aldri bra.
Ikke fornøyd rett og slett. De øker prisen uten å informere om det pluss at data funker dårlig. Anbefaler ikke!
Elendig kundeservice som ikke vet hvordan de skal kommunisere med kundene og er lite løsningsorienterte.
Rimelig og bra abonnement, Kan anbefales.Fornøyd med rollover.Stort sett bra dekning.