Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Chili Mobil har alltid vært billig og bra. Når de i tillegg går inn i avtale med Akademikerne Pluss og skjærer allerede latterlige marginer enda mer ned til beinet. Så er alt enda bedre! Føler at fagforeningsmedlemskapet mitt blir mer og mer verdt med tiden som går! Takk til begge parter for dette samarbeidet!
Intet dårlig å si om chilli , god dekning, lett å få kundestøtte og alt funker knirkefritt
Rimlig og sikkert. God kundeservice. Overgangen mellom gammelt og nytt abonnement gikk som avtalt.
Billig på kontantkort 300 mb til 15 kr eller 1 kr per mb men kunne vært bedre kundeservice og priser. Får lite e-post og svar hva blir nytt neste år.
Hei, Lars! Beklager så mye at du ikke har fått svar fra oss på e-post, slik skal det ikke være! Med kontantkort får du 300 MB per dag dersom du har 15 kr på saldoen. Du kan også kjøpe forskjellige datapakker til kontantkort, da fyller du bare opp saldoen på kontantkortet og bruker det beløpet til å kjøpe datapakkene med. De varer da i 30 dager fra kjøpsdato. For å sjekke ditt dataforbruk, kan du bruke MinChili-appen eller logge deg på Min Side. Du kan også sende SMS med kodeord SALDO til 27222 eller kontakte vår kundeservice :) Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Begynte med elendig sim kort og at sa hadde sendt uten motta.Feil informasjon på faktura mine sider ,passord fungerer ikke, sender faktura iposten når efaktura /avtalegiro og tar gebyr. Dårlig kundeservice. Uoversiktlig bruk av gb før bestilte fri som koster mer pr år men plutselig hadde jeg brukt opp når ikke hadde vært mer på nett,enn da hadde igjen så tviler på det stemte kun for å meg til å bytte ab til fri som er dyrere igjen. Uretfferdig for kunden å ikke få eksakt mobildata pr mnd
Hei, Tone! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, slik skal det ikke være. Vi sender en SMS dagen før og samme dag som aktiveringen skal skje, slik at kundene kan kontakte oss dersom de ønsker å utsette aktiveringen av forskjellige grunner som for eksempel at SIM-kortet ikke har kommet frem i tide. Dersom du fortsatt opplever problemer med SIM-kortet så kan du feilsøke ved å sjekke at nettverksinnstillingene på telefonen er korrekte. Her kan du finne en enkel veiledningsvideo for den telefontypen du har: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du teste SIM-kortet ditt i en annen telefon for å se om samme problemet oppstår der. Det kan også være dekningsfeil i området. Du kan sjekke din adresse her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningsutfall. Om dette ikke hjelper så kan du kontakte vår kundeservice, slik at vi kan få sendt et nytt SIM-kort til deg kostnadsfritt. Dersom du oppelver at du ikke mottar eFaktura i nettbanken eller at avtalegiroen ikke fungerer, så anbefaler jeg å slette avtalene og legge til på nytt. E-fakturareferansen per i dag er 10 siffer, kundenr med ledende nuller foran. Eksempel: kundenr 123456 = efaktura ref: 0000123456. Du må bruke avtalen som er merket med SVEA FINANS NUF. Det har dessverre vært problemer med visningen på Min Side, men det skal være rettet nå. Dersom du har mer data igjen men ikke kommer på nett, så kan du sjekke om det er et dekningsutfall i området du befinner deg på og sjekke at det ikke er noen feil på selve SIM-kortet. Kontakt oss gjerne på telefon 91502445 mellom kl.09.00-17.00 i hverdager slik at vi kan undersøke problemene nærmere og finne en løsning :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Mye data for pengene. Aldri hatt problemer med dem.
Hei, Jane! Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester og at du ikke har opplevd problemer hos oss, slik skal det være! :) Vi ønsker å kunne tilby mye data for en billig penge for våre kunder, derfor økte vi nylig datamengden på en rekke av våre abonnementer, uten at det ble en prisøkning :) Ha en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil
Dårlig signalkvalitet hvor jeg bor. Vurderer å bytte leverandør.
Hei, Rune! Du kan sjekke dekningen i ditt område her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningskart. Du kan også sjekke eventuelle dekningsfeil her. Noen ganger kan det være innstillinger på telefonen som gjør at signalet blir dårligere. Her er en enkel veiledning for hvordan du kan sjekke innstillingene og eventuelt rette opp i dem: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du kontakte oss på telefon 91502445 eller på e-post [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med videre feilsøking :) Hilsen oss i Chilimobil