Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Detta er ren lureri.Brukte 30 G data på 6 dager i fjordkraft.Min familj bor i sverige så jag ringer till sverige ofta. Då blev de lovat att de er gratis att ringa till sverige de ingår i pakke. Så kommer faktura på 400 kr bara på samtal till sverige.KATASTROFE!!! Data blev brukt upp efter en uke .Fikk fylla opp data 2 ganger per med for 400-500kr. Men de lyckades jag på nåt sett også bruka upp så fikk en faktura på overforbruk på 200-300kr. Detta borde man ta med politi for detta er kraftig støldt av saker som bara dom kan påvirka.Har skifta abonnemang og kan ikke ens bruka upp 10 g totalt av datapakken på mnd. Håll dere borta fra FJORDKRAFT for de er ren støld de dom driver med.
Hei ! Takk for din tilbakemelding. Det er gratis å ringe i EU/EØS land, men Norge er ikke under EU/EØS vi er under EFTA. Om dette ikke har blitt gitt tilstrekkelig informasjon om, så sitter vi meget pris på om du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din :) Når det kommer til dataforbruk, så kan ikke det brukes raskere hos Fjordkraft mobil enn hos andre operatører. Det er Telenor som mottar dataforbruket ditt og sender det videre til oss. Ønsker deg en god dag :)
Ble oppgradert til 10gb (betalte for 5) og det fungerer aldeles utmerket alt sammen. Ingen -sier og skriver - INGEN! problemer hittil (etter å ha vært abonnent siden oktober 2020) Koser meg med surfing på reise i EU med nok mobildata i stedet for dårlig wifi rundtomkring.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en strålende dag videre.
Vi er fornøyde med våre to abonnementer, og det er dekning der vi ofte reiser. Da bankene innførte nye e-fakturarutiner, fikk vi papirfaktura med fakturagebyr, men det ble rettet opp med en telefonsamtale, og fakturagebyret ble trukket fra på første e-faktura. Bra! Ikke fullt så bra at Fjordkraft mobil flyttes til Telia som – i motsetning til Telenor – har store hvite felt i dekningskartet der vi ofte ferdes. Vi vurderer ny leverandør.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye de siste årene med å bygge utdekningskartet sitt. De har gjort en god jobb med dette så blant annet forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekningen. Det vil så klart alltid være steder der Telia/Telenordekninkg er bedre enn den andre. Ha en god dag :)
Har vært fornøyd med pris på abo og dekning på telenor sitt nett, helt ubrukelig med telia der jeg bor. Så dere måtte jo seff rote det til med å endre på det nå...OMG erre mulig...!!! Greit, bare å bytte til noen andre fort som fy! Nekter å bli tvangsflyttet over til telia dekning ihvertfall så kos dere videre... Kjenner mange som sier det samme og er kunde så lykke til med årets beste beslutning...halleluja =( Blir nok en høydare det...
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Bruker nettet til telenor, men går nå over til telia. Derfor bytter jeg!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Jeg byttet til Fjordkraft mobil for ca et halvt år siden, og har vært fornøyd ned det, men når Fjordkraft nå velger å byttet leverandør til Telia, må jeg bytte til en mobiloperatør som bruker Telenor nettet, dette pga at jeg bruker telefonen min i nordsjøen, og der har ikke Telia noen planer og å gjøre sitt nettverk tilgjengelig (har vært i kontakt med dei om dette). Hadde selvfølgelig aldri byttet til Fjordkraft, om jeg visste om dette, og heller aldri anbefalt kollegaene mine om å gjøre det....
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Må finne en annen operatør, Fjordkraft bytter dessverre fra,Telenor tilTelia og da har jeg ikke dekning på hytta
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Fjordkraft byttet fra telenor til telia. Da bytter jeg fra fjordkraft til annen leverandør som har telenor
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Mister dekningen! Fjordkraft har brukt Telenor, og det er jeg avhengig av særlig på hytta.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Dårlig til å ordne opp i forhold til dekning på mitt bosted utover det er viker det bra dekningen har blitt dårligere fra tidlig i sommer
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Som leverandør av mobilabonnement får vi ikke gjort så mye med selve dekningen som Telenor eller Telia tilbyr i området du bor, men kan anbefale deg å ta kontakt med vår kundeservice som kan se på hvilke muligheter vi har for å eventuelt ta en sak videre med dem for deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Må være strømkunde for å få billigste abonnement. Har flere dårlige erfaringer med kundeservice på strøm som ikke svarer på spørsmål og som ikke tar kunder alvorlig. Har sagt opp både mobilabonnement og strømavtalen. Oppfordrer andre som har dårlig erfaring om å spre budskapet.
Hei Sigurd. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Rett skal være rett- de første månedene var ok, prisen også .Så begynte Fjordkraft å sende papirfaktura a 59 - til tross for efakura og avtalegiro! Etter to måneder og ingen endring byttet jeg til plussmobil (kjempefornøyd) .Byttet var den 4. i måneden. Gjett om jeg måtte betale for hele måneden?! Nei, styr unna er mitt råd!
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft sender papirfaktura selv om du har avtalegiro og tar 59kr i fakturagebyr.
Hei Odd, takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at man kan få papirfaktura og fakturagebyr selv om man har Avtalegiro. Avtalegiro sørger for at fakturaen din blir betalt automatisk til forfall, men påvirker ikke hvordan vi sender fakturaen til deg. Om du vil unngå fakturagebyr tilbyr vi også å sende fakturaene på både e-post eller eFaktura, dette er helt gratis. Avtalegiro beholder man selv om man endrer hvordan fakturaen blir sendt til deg. Håper du gir oss en ny sjanse i fremtiden, jeg er helt sikker på at du får en svært konkurransedyktig pris hos oss om du sparer deg for fakturagebyret. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg ble tvangsflyttet hit fra Skymobil for ett år siden. Har siden den gang klart meg bra med 1Gb data pr måned og siden jeg i all hovedsak befinner meg på steder med wifi, så har jeg innimellom til og med klart å få data tilgode ved slutten av perioden. Unntaket har vært i sommer hvor jeg med viten og vilje kjøpte et par ekstra datapakker under en 14-dagers bilferie til Finnmark. Så startet rabalderet da jeg nylig byttet ut min gamle telefon med en ny som er 5G-kapabel. Jeg vil forøvrig advare mot appen "Speedtest" som tydeligvis er i stand til å konsumere store datamengder på kort tid. Jeg foretok et par forsøk med denne første gang jeg kom inn i 5G-dekning for å teste hastigheten på nettet og i ettertid ser jeg at dette alene konsumerte over 3Gigabytes! Så langt er dette "my bad". Det er bare det at jeg abonnerer på tjenesten "datakontroll" og trodde at når resterende kvote på abonnementet (ca 800 Mb på dette tidspunktet) var oppbrukt, så ble det hele stoppet. Påfølgende kjøp av datapakker for å komme ajour ble tydeligvis umiddelbart brukt til "å betale gammel gjeld". Jeg kontaktet kundeservice og la fram dette problemet, men har sjelden så fort fått følelsen av å være en som bare skulle prøve å lure seg til noe form for kompensasjon for en situasjon som jeg selv har satt meg i. Min intensjon var imidlertid bare å finne ut hva som skjedde. Jeg fikk tydelig beskjed at Fjordkrafts systemer ble brukt av mange kunder og at ingen andre enn jeg har opplevd og rapportert noe slikt (er det ikke en første gang for alt?). Ikke komme her og komme her! Jeg ba om en utskrift av databruken min for september og mottok denne dag - og skulle du ha sett! Jeg klarer ikke å tolke rapporten på noen annen måte enn at "datakontroll" ikke fungerer etter hensikten og at du kan risikere å bli belastet for overforbruk ift kvoten din i ettertid. Dette var den berømte dråpen for meg, jeg gidder simpelt hen ikke å bruke energi på å argumentere med en solid vegg av uforstand og uvilje. Fjordkraft: dere "vant" diskusjonen, men tapte to kunder (kona og meg). Sayonara og lykke til videre!
Hei Per. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ingen dekning i Sverige. Ingen kundeservice i helgene. Dette er jo så håpløst som det kan forblitt. Men har god delning i Norge.
Hei Olaug. Takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Kan bekrefte for deg at vi har dekning med Telenor i Sverige. Det kan i noen tilfeller ikke være optimal dekning basert på hvor man er, men generelt sett skal man ha god dekning i Sverige. Per dags dato har vi ikke åpent kundeservice i helger, beklager ulempen dette kan ha medført i saken du beskriver. Hilsen oss i Fjordkraft
Er superfornøyd, men jeg ønsker 5G, så jeg byttet fordi ICE sa til meg at dere ikke hadde 5G. Venter i spenning på om jeg blir like fornøyd som jeg har vært med Fjordkraft Mobil.
Hei, det var trist å høre at du byttet. Vi kan bekrefte at vi også tilbyr 5G. Så lenge du har en mobiltelefon som har 5G, og du er i et område med 5G mast, så skal det fungere fint. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.