Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I'm not happy with your service ,because you had violated our agreement. I order a backage for 398 kr per month.you had submitted a bill around 700kr.that is unfair.so i quit
Hello. Thank you for your inquiry. We would like to help you with this. Hope you will contact us either by e-mail [email protected] or telephone 2306100 key 2 so that we can find out what may have occurred With kind regards Ann, Fjordkraft
Det er litt vansklig og bli en ny eier og endre mobilabonnement
Hei, Yvonne! Takk for din tilbakemelding Hos oss prioriterer vi kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre bistand i denne saken. Vennlig hilsen Vetle, Fjordkraft
Jeg har et problem som jeg har vært i kontakt med dere allerede. Problemet er fortsatt uløst. Jeg kommer ikke inn på den delen av appen som omhandler forbruk/regninger. For å få opplysninger så må jeg gå via en annen søkemotor. Dette er noe irriterende og jeg burde få laget meg et passord med hjelp av min søkemotor.
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding! Vi jobber fremdeles med å få alt på plass når det kommer til mobilabonnement i appen vår. I mellomtiden så kan du benytte deg av Min Side på www.fjordkraftmobil.no og om du trenger bistand til å få logget inn her så kan du ta kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg. Vennlig hilsen Morten Fjordkraft
Enkel faktura, ingen uventede utgifter. god dekning og bra kundeservice med langr åpningstider. Appen er god
Hei Helene! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi prioriterer app og brukeropplevelse høyt, så det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår løsning. Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Etter bare 1 mnd.virker alt ok. Håper det fortsetter.
Hei Wenche Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss!:) Ha en fin dag:) Vennelig hilsen Malin, Fjordkraft
Har fått god pris, å alt som er avtalt stemmer. Så veldigt bra
Hei Ingar, Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning på mange plasser i Nord Norge når det er Telia
Hei Inger! Takk for tilbakemeldingen. Så synd å høre at du opplever dårlig dekning. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter tlf. 23006100 (09-16), så kan vi se på saken. Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Supert med strøm og mobilabonnement i samme app. Full kontroll !!
Hei May, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med at vi har samlet strøm og mobil i samme app! Vi jobber hele tiden med å forbedre appen vår og brukeropplevelsen, så vi setter pris på din tilbakemelding. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Min opplevelse er att i mitt område er det veldig dårlig dekning har hytte i steindalen der er det ingen dekning ,telenor har 5 g der .
Hei Geir Det var leit høre med at du opplever dårlig forbindelse. Telia jobber kontinuerlig med utarbeiding av telenettet sitt, og det vil alltid være noen steder hvor eksempelvis Telenor har bedre dekning og hvor Telia har bedre enn Telenor. Vennelig hilsen Malin, Fjordkraft
foreløpig ingen ingenting å klage på å klage på ej heller å rose. forventer at de gode opplevelsene fortsetter.
Hei Finn! Takk for tilbakemelding! Vi håper du blir fornøyd med ditt abonnement hos oss. Hvis det skulle være noe, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter 23006100. Vennlig Hilsen Tonje, Fjordkraft Mobil
Jeg syns det er bra inntil videre det er for tidlig si noe videre.
Hei Arnfinn! Tusen takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Hvis det er noe vi kan hjelpe deg med i fremtiden eller om du har noen spørsmål er det bare å ringe oss på nr. 23006100 (09-16) Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Det jeg var litt betenkt over var muligheten til å dele internett på hytta til min PC og andre telefoner. Dette har gått over all forventning.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Det er flott å høre at det funker så bra å dele internett på hytta, og at du er fornøyd! Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft.
Bra dekning, fungerer strålende til mitt bruk ihvertfall 🤗 mine sider er enkle, fungerer helt supert 👍
Hei Roar! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med ditt mobilabonnement hos oss og at Mine Sider står til forventningene. Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft Mobil
Har vært kunde bare en mnd.men så langt er jeg fornøyd
Hei Torill Det er flott å høre at du er fornøyd så langt :) Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft
Helt supert veldig fornøyd til nå håper det fortsetter slik
Hei Tove Vi setter veldig stor pris på en god tilbakemelding og så kjekt høre at du er fornøyd!:) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Hei , dette var to uker hadde ikke snaker på telefon på grøn av problem som var på Sim kort nå jeg byttet Sim kort på Talkmore fingrer bra er for nøyd og jeg betalt til dere på en faktura for to mobile SIM-kort .
Hei Shoab! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du hadde problemer med tjenesten levert av oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på telefon 23006100 sånn at vi kan se på eventuelle løsninger. Våre telefontider er fra 09:00-16:00. Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft Mobil