Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei , dette var to uker hadde ikke snaker på telefon på grøn av problem som var på Sim kort nå jeg byttet Sim kort på Talkmore fingrer bra er for nøyd og jeg betalt til dere på en faktura for to mobile SIM-kort .
Hei Shoab! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du hadde problemer med tjenesten levert av oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på telefon 23006100 sånn at vi kan se på eventuelle løsninger. Våre telefontider er fra 09:00-16:00. Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft Mobil
Oversiktlig og bra. Bra tilbud og oppfølging. Super app
Hei Lise Så kjekt høre at du er fornøyd:) Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Veldig bra selv i utlandet og hytta. Fungerte etter ønske
Hei Roger. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du er fornøyd, vi jobber daglig med at våre kunder skal få en god og enklere hverdag. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft.
Ingen problemer, bra pris. Ubrukt data overføres til neste måned.
Hei Tove Takk for god tilbakemelding! Det setter vi stor pris på:) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Dårlig forbindelse flere steder. Hadde mye bedre dekning med talkmore og vurderer å gå tilbake dit.
Hei Daniel! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever dårlig forbindelse flere steder. Du må gjerne ta kontakt med oss på 23006100 slik at vi kan undersøke dekningen der du er. Vennlig hilsen Oliver, Fjordkraft Mobil
Takk gud for Telia dekkning, skulle gjerne hatt maks av hva 5G nettet kan levere av hastighet
Takk for tilbakemeldingen! Med Telias 5G-nett gir det deg muligheten til å oppleve hastigheter på opptil 1000 Mbit/s, avhengig av dekning og forhold der du er. Har du fri data, varier hastigheten ut i fra abonnementet ditt. Der er det alt fra 20 Mbit/s. til 1000 Mbit/s.
Bytta fra Telenor. Samme kvalitet til under halv pris.
Hei, Kåre Takk for din tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en strålende dag! Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft Mobil.
Ble overrasket da ubegrenset data ikke var det. Betydelig redusert hastighet ved 100G. Umulig da å bruke Apple TV! Har en for gammel telefon til å få lastet ned appen!
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding! Det stemmer at med våre fri data abonnement så reduseres hastigheten etter en har brukt 100GB til 3 mbit/s. De færreste bruker såpass mye data i løpet av en måned. Om du skulle ha behov for full fart igjen så er det mulig å kjøpe Data Reload i Min side slik at du får hastigheten tilbake. Vi må bare beklage om du ikke har fått god nok informasjon om dette når du har vært i kontakt med oss. Det kan dessverre være slik at eldre telefoner ikke er kompatible med appen vår. Om du ønsker at vi skal undersøke dette nærmere ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på tlf: 55 52 67 00 Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil
Det er bra, men noen ganger er det ikke noe signal
Hei Mirela og takk for din tilbakemelding! Det er kjipt å høre at du opplever dårlig signal til tider. Om dette skulle skje igjen må du gjerne ta kontakt med oss på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan undersøke dette nærmere. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Siri, Fjordkraft Mobil.
Rimelig pris og god dekning. Hyggelig kundekontakt.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både dekning og pris hos oss. Og ikke mins at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Om det er noe vi kan bistå med må du ikke nøle med å ta kontakt med oss. Med Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil
Mitt bruk av telefonen er ringing og mottak av oppringninger. Bruk med oppkoblinger over WIFI. En betraktelig billigere løsning enn den forrige.
Hei Arne! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og pris. Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, ikke nøl med å ta kontakt! :) Vennlig hilsen Oliver, Fjordkraft Mobil
Veldig godt fornøyd så langt. Minuset er at har opplevd at samtaler plutselig blir brutt.
Hei Marianne! Takk for din tilbakemelding. Det er kjipt å høre at du opplever plutselige brudd i samtaler. Om dette skulle skje igjen må du gjerne ta kontakt med oss på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan undersøke nærmere. Kjekt å høre at du ellers er fornøyd! :) Vennlig hilsen Oliver, Fjordkraft Mobil
Da Fjordkraft Mobil ikke kunne skaffe e-sim til Apple watch, gikk jeg over til annen leverandør.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke kan tilby e-sim til Apple Watch. Vi håper å kunne få dette på plass en gang i fremtiden. Vennlig hilsen Marie, Fjordkraft Mobil
Svært dårlig dekning og ustabilt når ein prata i telefon og gikk. Dette var noko som eg gikk ut i frå var også grunnen til at nettet var trekt også. Skifta fort tilbake til Telenor
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du fikk denne opplevelsen med oss, og vi synes det er leit at du har valgt å forlate oss. Telia jobber kontinuerlig med utarbeiding av telenettet sitt, og det vil alltid være steder hvor eksempelvis Telenor har bedre dekning og hvor Telia har bedre enn Telenor. Ønsker deg en god dag! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Bra pris for de som ikke bruker så mye mobildata. Ulempen er at jeg detter ut av samtalen når jeg forflytter meg i rommet,i samtale.
Hei Karianne Tusen takk for tilbakemelding. Det var trist å lese at samtalen din faller ut når du forflytter deg hjemme. Om du ønsker at vi hjelper deg å finne grunnen til dette, kan du gjerne ringe oss på 23 00 61 00 mellom kl 09-16. Med vennlig hilsen Sandra kunderådgiver hos Fjordkraft
Bare tull med dek ingen. Å prise. Blir veldig høy etter at kampanjen er over
Hei Tonje, Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre at dekningen og prisene (etter kampanje) ikke har vært tilfredsstillende. Vi skal ha svært konkurransedyktige priser i markedet, selv uten noen kampanje. Vi setter brukeropplevelsen din høyt og anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan se nærmere på både din dekning og samtidig abonnementspriser. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil