Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimelig grei erfaring med Fjordkraft mobil. Er fremdeles åpen for et bytte til et selskap som leverer like bra og til en grei pris
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding, ta gjerne kontakt med oss på kundeservice dersom du ønsker å ta en prat om ditt mobilabonnement hos oss :) mvh. Trond
Slo til på tilbud 299,- for 50GB i måneden. Det har vært en katastrofe. Klarer ikke å levere mer enn 2-3 mb i sekundet. Har tatt mange målinger. Hjelper ikke å nullstille telefonen som de sier på kundeservice. Dekningskartet til Telia påstår det er veldig bra her jeg bor. Det samme sier de på kundeservice. De vil ikke kompensere noen ting. Sier bare den garantien gjelder 1. måned du er kunde, så da kan de svindle deg så mye de vil når du har vært kunde i noen måneder. Hvis du bytter til annet selskap tidlig i måneden, må du betale FULLT ut for resten av måneden. Absolutt ikke et selskap å anbefale. De skriver MASSE i mailer, men tilbyr nada i hva du har betalt for. STYR UNNA!!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du er misfornøyd, og at du ikke har fått den hjelpen du ønsket. Tar du kontakt med oss på kundeservice, er jeg helt sikker på at vi finner en løsning for deg :-) Vilkårene som blir sendt ved bestilling sier at man betaler for inneværende måned ved eventuelt bytte av operatør. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Jeg har en god forbindelse. Men jeg bestilte tre pakker til til barna og 2 av dem fungerte ikke, en fungerer fortsatt ikke og en app fungerer ikke. og ingen vet nøyaktig hvordan de skal takle det. og regningen for tjenester vil komme i sin helhet.
Hei Volodymyr Takk for din tilbakemelding. Bra å høre at det fungerer med dekning. I forhold til problemet du opplever med det ene nummeret, ta kontakt med oss på 55 52 67 00, så vil vår kundeservice hjelpe deg med de utfordringene du fremdeles har. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft.
Funker som det skal. Bra fornøyd med Telia nett. Hadde jeg før også 😄
Hei Heiner G. Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss, det gjør oss utrolig glad! :-) Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft.
eg har berre positiv erfaring så langt,det fungerer greit
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hver dag for at du som kunde har en god kundeopplevelse her hos oss, så vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å gi oss denne. Ønsker deg en fin helg. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft mobil.
En grei pris på abonnement da jeg bruker mobilen veldig lite.
Hei Anne! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd, det setter vi pris på. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Fikk et bra tilbud på ubegrenset data veldig førnøyd med dekningen 😃
Hei Gabriel! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss, det gjør oss utrolig glad! :-) Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du skulle ha spørsmål i fremtiden. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Fjordkrafts mob abbonemang, kan umulig ha telenor dekning, jeg har hatt store problemer med og få kontakt med omgivelsene, på de områdene jeg har ferdes i bla Foldereid og Foldafjorden.
Hei Kristin B, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at dekningen vår ikke var god nok på de områdene du har ferdet. Det stemmer at vi ikke har Telenor sin dekning lengre. I løpet av fjoråret gikk vi over til Telia sin dekning. Det vil dessverre alltid være områder hvor Telenor har bedre dekning enn Telia, samt steder hvor Telia har bedre dekning enn Telenor. Du kan gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret på telefon 55 52 67 00 (man-fre 09-16) , så kan vi ta en titt på dekningen for deg. Med vennlig hilsen Line, Fjordkraft Mobil
Venter fortsatt på SIM-kort. De sender gjerne faktura men ikke noe annet. Ringte dem flere ganger for å høre hvor den var og fikk høre om forskjellige årsak hver gang. Den ene ganger en det sikkert posten som er treg, den neste gangen er den sikkert på vei, det var sikker jeg som har klart å miste den... jaja. Useriøst selskap.
Hei Arne, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefonnummer 55526700 så vi kan se på saken din og hjelpe deg videre. Mvh Kamilla Fjordkraft mobil
Mobilen har fungert normalt, men så har det hvert lite reising på meg. Så jeg er litt spent på fortsettelsen, når jeg kommer til andre steder.
Hei Steinar! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig at du er tilfreds med våre tjenester. Skal du reise til utlandet er det greit å være obs på at man må ha dataroaming på, når man skal bruke internett. I EU/EØS koster det ingenting ekstra. Du bruker data som om du er i Norge. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft Mobil
Feil mob operatører, klein dek, ellers alt bra, går greit så lenge min sønn ikke e avhengig a tel
Hei Oddvar. Takk for din tilbakemelding. Vi bruker nettet til Telia, som i sin tur jobber med å utøke dekningen i de områder der det ikke er tilfredstillende. Vi takker deg for konstruktiv tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på kundeservice så kan vi se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre opplevelsen. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft mobil
Grunnprisen er god, men mangler tilgang til sikkerhetspakke og iCloud og hvis jeg skal ha dette er nok ikke deres abonnement konkuransesdyktig på pris likevel 😵💫
Hei Tor! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke tilbyr disse tjenestene, vi håper selvsagt at dette kommer en gang i fremtiden. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for en hyggelig prat! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
bra chatteservice. raskt i kontakt med personale fra fjordkraft. Har ikke ringt så mye ennå. Gunstig pris
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Knut :) Vennlig hilsen Per, Fjordkraft Mobil
Så langt har Fjordkraft svart til forventningene.
Hei Ulf! Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at Fjordkraft Mobil har innfridd forventningene dine så langt. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, så om du har noen forslag eller tilbakemeldinger, hører vi gjerne fra deg. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft
God erfaring da jeg ringte vedr et mindre problem.
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft Mobil
Ingenting fungerte når sim kort skulle settes inn. Jeg ba om hjelp, og fikk en forklaring som fortsatt ikke virket. Pga dette var jeg telefon og nettløs i 2 døgn. Da byttet jeg leverandør, som fikk meg på nett og mob raskt!
Hei Tina! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre problemene du opplevde med SIM-kortet og for at løsningen vi ga ikke fungerte. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at din opplevelse skal være. Jeg forstår godt hvor frustrerende det må ha vært å være uten telefon og nett i to døgn. Vi setter pris på din tilbakemelding, og det hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Hvis du har noen spørsmål i fremtiden eller om det er noe annet vi kan gjøre, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft.