Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble lovet samme hastighet som jeg hadde på mitt gamle abn. Det viste seg var løgn, og jeg måtte betale ekstra i mnd for å øke det etter å ha klagd til kundeservice. Også sa jeg at jeg måtte ha e-sim til AppleWatch. Det var greit så de. Etter å ha plundret lenge med å få opp abn på AppleWatch’n så måtte jeg ringe kundeservice om hjelp. Der får jeg beskjed om at de ikke leverer e-sim til AppleWatch. Styr unna dette abn. Og kundeservice har stengt hele helgen.
Hei, Eivind Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så syntes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Dessverre har vi ikke abonnement som støtter Apple Watch, vi har dekning gjennom Telia og Apple ser ikke på oss som store nok for å støtte våre abonnementer. Dette var ikke informert godt nok i din samtale med oss. Vi er tilgjengelig 09-16 i alle hverdager. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre bistand i denne saken. Vennlig hilsen Vetle, Fjordkraft
Det virker som om kontakten ikke oppnås før mange sek. etter at det ringer til meg, eller jeg ringer ut. Irritetende og ikke bra👎
Hei Kåre og takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du opplever problemer med samtaler. Vi hjelper deg gjerne med feilsøking! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 55 52 67 00. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Siri, Fjordkraft Mobil
Ingen problemer har oppstått. God avtale så langt.
Hei Råmund. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å ha abonnement og tjenester for beste kundeopplevelse, så vi setter veldig stor pris på at du er fornøyd med ditt mobilabonnement. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft Mobil
Merker ingen forskjell fra Telia sitt abonnement, som jeg hadde før
Hei Kåre! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd! Det setter vi utrolig stor pris på :-) Om det skulle være noe spørsmål i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Ikke imponert over hastighet og dekning på bostedsadr
Hei Morten! Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd med hastighet og dekning. Hastigheten følger Telia sitt nett og kan variere avhengig av dekning og andre forhold. Telia jobber stadig med å forbedre dekningen, og det kan derfor være perioder med redusert dekning på grunn av vedlikeholdsarbeid eller forbedringer av nettverk i ditt område. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se nærmere på dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft Mobil
Internett er stabil, veldig god hastighet, oversiktlig nettside til bra pris.
Hei Andreas. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd, det blir vi glad for! Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft Mobil
Så langt er jeg fornøyd med abonnement. Jeg bruker mest data og lite telefonsamtaler og begge synes jeg virker optimalt for meg. Mye data for pengene, anbefales.
Hei Parsa! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft Mobil