Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårligere dekning m Telia enn Telenor, men umulig å finne ut hvordan jeg sier
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia jobber stadig med å utarbeide sitt nettverk, det vil nok være områder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt. Ha en god dag :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Etter at Fjordkraft bytte fra Telenor til Telia har vi opplevd mye dårligere dekning enn før på de områder vi beveger oss mest.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at dere opplevere dårligere dekning med Telia. Telia jobber konstant med å bygge utdekningen sin i Norge. Når får ikke vi sett hvor dere befinner dere i Norge, men vil anbefale å sjekke dekningskartet https://www.telia.no/nett/dekning/ . Det er først og fremst steder hvor det et mange folk som bor/beveger seg som står i fokus hos Telia. Det skal likevel være god nok dekning til at Forsvaret, Politiet og Posten benytter seg av Telia dekning. Så vil det være som det har vært tidligere steder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundeservice er elendig, bare og styre unna. Lover og ordne opp, men det blir bar verre.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi blir likevel veldig glad for at du gir beskjed slik at vi kan jobbe med å bli bedre. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, men om saken din ikke er løst, anbefaler jeg deg at du tar kontakt med oss igjen. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har meldt inn en sak. Det har vært 5 kundebehandlere på saken der ingen har lest hva jeg har rapportert inn og jeg fikk ikke hjelp.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss og veldig bra at du gir tilbakemelding på dette. Uten tilbakemeldinger kan vi ikke bli bedre. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, men håper saken din har ordnet seg. Hvis ikke må du ta kontakt med oss så vi får eskalert den :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Egentlig OK pris. Men de opererer med en for meg "skjult medlemsavgift" på mellom 40 og 75 kr som ikke ble opplyst da jeg bestilte abonnementet gjennom Fjordkraft strømfordel.
Hei! Takk for din henvendelse. Er usikker på hva du mener med skjult medlemsavgift, er det månedsbeløpet på strømavtalen din? Det skal ikke være noe skjult hos oss for kunder. Jeg anbefaler deg at du tar kontakt med oss, siden vi ikke kan se enkelt saker, så kan vi finne ut hva som menes her og en løsning :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Leverer utrolig dårlig dekning i og rundt Oslo. Opplever ofte at det ikke engang er dekning i enkelte tilfeller. Sterk anbefaling å styre unna. Her er det mye forbedringspotensiale hos Fjordkraft.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia jobber med utbygging av dekningsnettet sitt, de har hatt høyt fokus på stedet hvor det bor mange mennesker. Nå kan ikke vi se saken din om det er feilsøkt her og hvordan det ser ut i forhold til dekningskartet. Det skal være svært god dekning i Oslo området. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan feilsøke med deg :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Internett fungerte greit så lenge de hadde Telenor som leverandør. Så fikk jeg nytt kort fra Fjordkraft basert på Telia. Da kom jeg ikke på nett i det hele tatt, ingen steder, ikke midt i Oslo en gang, Etter avtale fikk jeg lov å sette inn det gamle Telenor-kortet som ble re-aktivisert. Det fungerte bra. Men så kom nytt Telia-basert kort i sept. -23, og nå var det ikke lenger mulig å holde på Telenor-kortet. Dette nye kortet har samme problem, kommer ikke på nett i det hele tatt. Kundeservice er hjelpsom, men det virker som om det er selve funksjonaliteten som mangler. Jeg har også tatt kontakt med Telia direkte, de er også hjelpsomme, men heller ikke de finner ut av det. Det virker som om kortet ikke vil kommunisere med telefonen i det hele tatt. NB! Kinesisk telefon, men med Telenor-kortet virket alt helt fint.
Hei! Takk for din henvendelse. Dette var ikke kjekt å lese at du har disse utfordringene med oss. Vi kan dessverre ikke se saken din direkte her, men vil gjerne fortsette å hjelpe deg. Kan du ikke ta kontakt igjen med oss? :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft