Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har mottatt beskjeder om at fakturasystemet skulle forandres og at jeg var nødt til å passe på at det var avkrysset for eFaktura dersom jeg ønsket det. Åpnet appen og sjekket og alt var riktig og det var det. Reagerte på at eFakturaen i banken var for høy. Kontaktet Fjordkraft for en forklaring. Fikk kopi av fakturaen som allerede var til forfall i banken sendt i posten i går med 59 kr for papirfaktura. Sjekket på nettet og der var det avkrysset for papirfaktura. Dvs. jeg har både avtalegiro og papirfaktura! Kontaktet Fjordkraft igjen og har ikke fått noe svar. Da jeg ellers ikke har problemer, venter jeg på at de skal ordne opp før jeg skifter leverandør
Hei! Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke vet hvem du er, har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva som har skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag kan jeg likevel si at avtalegiro ikke endrer forsendeleses måte. Avtalegiro er en avtale mellom deg og banken din om at fakturabeløpet skal trekkes ved forfall. For å ikke motta papirfaktura kan du endre til epostfaktura eller E-faktura. Ha en god dag. Hilsen oss i Fjordkraft.
Kjøpte ekstra datapakke til datteren på 5GB da hun har 1GB inkl i sitt abonnement. Stod ikke noe når jeg kjøpte at hun maks kunne få med seg 1GB i rollover til neste måned, siden ho har et 1GB mobilabonnement. Så av den pakken på 5GB brukte hun 0.2 GB og fikk med seg kun 1GB i rollover. Bortkastet penger!
Hei! Takk for din tilbakemelding. På mobilmarkedet er rollover reglene slik at en kun kan ha med seg den samme mengden data som en har inkludert i abonnementet. Har du 1 GB abonnement kan du maksimalt starte måneden med 2 GB (1GB abonnement + 1 GB rollover). Siden jeg ikke kan se hvem du er, har jeg ikke muligheten til å gjøre noe for deg her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du ønsker mer informasjon. Hilsen oss i Fjordkraft.
Flere ting å sette fingeren på her: Sim-kort sluttet å fungere og måtte bestille nytt - Fikk beskjed om at det tok i overkant av 1 uke å motta nytt og at jeg rett og slett ble nødt til å leve uten mobil i mellomtiden. (Dette bruker ikke å være noe problem hos seriøse operatører hvor man bare kan hente ut nytt sim-kort hvor som helst i butikk eller bensinstasjon etc.) Fikk inkassovarsel og det gikk 5 dager fra 1. varsel på SMS til abonnementet ble sperret - Det kostet 199,- å gjenåpne dette. Fjordkraft bruker Intrum som inkassobyrå, og når man har utført betaling her så tar det utrolig lang tid før betalingen er registrert* Det er derfor ikke noe automatikk i at abonnementet blir gjenåpnet når man har betalt.. (Årsak til inkasso var at beløpsgrense på avtalegiro var overskredet som følge av ett og annet tillegg som Fjordkraft stadig vekk greier å få med på fakturaen). Og om ikke dette var nok så har jeg hatt flere problemer med dårlig dekning i innlandsområdet... Lykke til om du velger denne mobiloperatøren!
Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dyrt abonnement og lite data. Kundeservice stenger telefonen kl 18, men de reklamerer med kl 20. Det henvises til min side i alle spørsmål, og e-post tjenesten på nettsiden svarer error. Lykke til!
Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg har vært fornøyd med abbonementet generelt. Men vanskelig å nå kundeservice, chat er nesten aldri åpent og ikke svart på e-post. Jeg ønsker efaktura men på mine sider (mobil siden) så finner jeg det ikke, heller ikke når jeg googler og går via de linkene. Jeg fikk kontakt med chat som sa det så greit ut, men har fått brevfaktura.. Skulle nok ha byttet før.
Hei, Tina! Så kjedelig å lese at ting ikke har gått som forventet. Vår kundeservice er åpen for å hjelpe deg på telefon alle arbeidsdager mellom 08:00 og 18:00, chat er åpent fra 09:00 til 16:00 om du foretrekker å chatte med oss. Vi håper du gir oss en ny sjanse til å rette opp i inntrykket, og håper uansett at du har en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft Mobil
Selve abonnementet har jeg ikke hatt problemer med og jeg var i utgangspunktet fornøyd. Men opplevde å ha ingen dekning mens jeg var på tur i Sverige, den kom tilbake når jeg nærmer meg Norge igjen. Sendte mail til kundeservice og venter fortsatt på svar, det er ca 1 mnd siden mailen ble sendt. Har nå byttet mobiloperatør.
Jeg hadde både strøm og mobilabonement, men byttet strømleverandør og beholdt mobilabonementet. Jeg er stadig å sjekker priser og synes det er unødvendig å betale mer enn nødvendig.
Hei Olav og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.