Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble lovet at de skulle ta seg av hele prosessen med bytte av mobilabonnement. For sikkerhets skyld spurte jeg flere ganger om de ville håndtere alt uten at jeg måtte involvere meg i byttingen. Etter en stund tok de kontakt og sa at de ikke klarte å gjennomføre byttet uten min hjelp. Jeg valgte derfor å kansellere hos Fjordkraft Mobil. En måned senere fikk jeg beskjed om at mitt nåværende abonnement (som ikke var hos Fjordkraft) hadde blitt sagt opp av Fjordkraft. De forsikret meg om at det ikke skulle bli noe rot, men det endte tvert imot med mye rot og problemer fra deres side.
Hei Andreas H, Takk for din henvendelse. Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret slik at vi får sett litt nøyere på saken din. Med vennlig hilsen Kamilla, Fjordkraft mobil
Abonnementet fungerer som fortsatt. Veldig fornøyd med kundeservisen.
Hei Olav! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og at alt fungerer! Vi er opptatt av å gi kundene våre den beste kundeservicen. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft.
Mobilabonnementet fungerer i og for seg greit, men det er vanskelig å holde oversikt på hele familen
Takk for din tilbakemelding, Martin B. Via appen og min side er det mulig å se en oversikt over alle abonnementene du administrerer hos oss. Om du har problemer med at det ikke kommer opp i appen, så må du gjerne kontakt kundeservice slik at vi kan løse dette for deg. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft Mobil
Savner rolloverdata. Håper dere kan fikse så jeg kan gi bort dataen jeg ikke bruker hver måned
Hei Åse, Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du er fornøyd. Vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og ditt ønske blir tatt med videre! Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.
tja ikke lett å bli kunde. prøvde 3-4 ganger å registrere meg som kunde. men får bare "Noe gikk galt med bestillingen din..."
Hei Bjarne Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at bestillingen ikke gikk som forventet via våre nettsider. Noen ganger kan det hjelpe å prøve en annen nettleser eller prøve igjen senere. Det er vanskelig å svare basert på det du skriver om hva som kan ha gått galt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf. 23006100 mellom 09.00 og 16.00 slik at vi kan se etter at vi får registrert din bestilling. Vennlig hilsen Erling, Fjordkraft
Fornøyd med hastigheten og dekning. Har data og tvilling sim i tillegg. Gode priser og oversiktlig app. Anbefales.
Hei Valter! Tusen takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre! Vi prioriterer brukeropplevelse høyt, så vi er veldig glad for at du er fornøyd med vår løsning. Med vennlig hilsen Helene, Fjordkraft Mobil
Ble oppringt av kundebehandler, som slengte frem et tilbud som han mente var best av alle. Jeg ville tenke meg om fordi jeg ikke hadde fått tilbud fra alle aktører enda. Da ble han sur og sa at jeg måtte bestemme meg der og da, ellers ble det ikke noe. Ubehagelig telefonsamtale, så tydeligvis dårlig kultur og holdning i f.t. kunder i dette selskapet. Kommer aldri til å kjøpe verken mobil- eller strømabonnement hos Fjordkraft noen gang.
Hei Guri, Det er beklagelig at du fikk en slik opplevelse hos oss. Slik skal det ikke være. Vi gjør alltid vårt beste for at kunden skal føle seg i varetatt og at de får en god opplevelse. Kundene våre er fokuset vårt, og vi ønsker dermed alltid å ha en fin dialog i samtale med kunder. Ta gjerne kontakt med oss på telefon dersom du ønsker å snakke med oss over telefon, vi er åpen fra 09:00-16:00 mandag til fredag. Ønsker deg en fin dag videre!