Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har berre hatt Happybytes i to dagar foreløbig, to telefonar og eit datakort i router på hytta. Kjappe svar på epost, sånn kundeservice skal fungere! Og at eg skal spare pengar er ikkje noke å lure på, det kjem til å skje :)
Hei Bjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og kundeservice. Det er sånn det skal være :) Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter slik også. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Meget bra på fjellet der andre må gi tapt, ingen har 5 stjerner på fjellet.
Hei Sted, Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kjapp tilbakemelding på min henvendelse og saksbehandler løste saken umiddelbart.
Hei Olav, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundesenteret vårt :) Vi legger stor vekt på god kundeservice og da er det alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger, så takk for det :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Når jeg er hjemme og i nærheten av internett, fungerer alt som det skal. Men når jeg er på hytta, selv om det er 4G Telenor-dekning på telefonen, opphører bruken av Google, lesing av aviser og flere andre apper. Disse funksjonene var OK med det tidligere Telenorabonnementet jeg hadde. Spørsmålet mitt er derfor: Er det noe galt med det abonnementet jeg har?
Hei Atle, Dersom det er dekning så skal internett fungere likt via 4G som over WiFi, så dette hørtes veldig rart ut. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice enten via epost ([email protected]), eller via chat på nettsiden eller facebooksiden. Di vil hjelpe deg med å finne ut av hvor feilen kan ligge. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Svært billig å ringe utlandet og spesialnummer i forhold til andre operatører. Billigste fri ringing og sms i Norge? Kundeservice er kjapp og effektiv. De følger opp bedre enn jeg er vant med fra andre operatører.
Hei G. K. P. Takk for god omtale. Veldig hyggelig at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicene vår :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Etter flere måneder fant jeg ut at jeg var blitt fjernet fra 1881 da jeg gikk over til Happybytes. De hadde ikke meldt fra til 1881!
Hei Karin, Vi har ikke sendt noen informasjon til 1881 som tilsier at du skulle blitt fjernet derfra, men om du er blitt det så kan du gå inn på Min Side og slå på "nummeropplysning" under fanen for tjenester. Da vil det bli sendt informasjon om at du ønsker å stå oppført der. Godt å se at du ellers virker fornøyd :)
Så langt er jeg veldig fornøyd. Billig og bra respons på service.
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Vi skal gjøre vårt ytterste for at det skal fortsette sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Rimelig og bra, hvis du bruker mye data, eller ingen data. Hvis du kun ringer, sender sms/mms, er dette det beste. Bruker du bare litt data, blir det dyrt. Tilleggstjenester er også rimelige, og noen er kostnadsfrie. Fakturering fungerer også, men pass på at du blir portert over i begynnelsen av måneden, da en en blir fakturert for full måned uansett om en har hatt abonnement i f.eks bare i 2 dager i slutten av måneden. Anbefales til de som bruker ingen data, eller mye data!
Hei Arne, så bra du er fornøyd :D men man betaler ikke for en hel måned uavhengig av når man porterer, man betaler kun fra dagen man porterer til slutten av måneden, dvs porterer du når det er igjen 2 dager av en måned, betaler du kun for 2 dager den måneden :) - Mvh Lars // Happybytes
Jeg har hatt to tlfnr og to abonnement med to adskilte faktura hos samme leverandør, (både Telia og Talkmore) men det går ikke hos Happybytes. Kan bare ha ett abonnement, dvs kun en faktura i flg deres kundeservice. Jeg ønsker å ha en faktura for hvert nr., men det går ikke, i motsetning til hos f.eks Telia eller Talkmore. Så da kan jeg ikke flytte det andre abonnementet mitt til Happybytes.
Hei Eke, Det hender vi får inn nye problemstillinger som vi dessverre ikke har løsninger for på stående fot. Vi prøver alltid å finne løsninger som fungerer for kundene våre. Som regel lykkes vi, som i dette tilfellet, men av og til må vi rett og slett henvise videre. Håper du er fornøyd med løsningen du har nå :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Billig abonnement. Rask og god service. Hva mer kan en forvente? Topp!!!👍
Hei Bjørn, Godt å høre at du er fornøyd. Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Det har ergret meg i lang tid over å betale for avtalepakker med data, når dette er noe jeg overhodet ikke bruker. Endelig en "ren" kommunikasjonsavtale - til en utrolig pris! Telenors nett sørger for kvaliteten. Når det gjelder kommunikasjon, har erfaringen med Happybytes har så langt vært bare positiv; veldig rask og hjelpsom respons på e-mail. Dessuten en hjemmeside som er svært oversiktlig og grei.
Hei Paul, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen :) Vi er helt enige at man kun skal betale for det man trenger hver måned, og vi skjønner at folk har varierende behov. Hyggelig å høre at du liker hjemmesiden vår, vi jobber hele tiden med å gjøre det enklest mulig å finne informasjonen du trenger der :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Veldig bra, og uten sidestykke billigst for dem som reiser mye/forskjellige steder!
Hei Knut, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi har siden start vært opptatt av at vi skal ha rettferdig prising på all trafikk, enten det er i Norge, EU/EØS eller i resten av verden. Da er det alltid gøy med hyggelige tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, så takk for det :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Med mitt forbruksmønster kommer jeg bedre ut med Happybytes enn de andre mobiltilbydere. Billigere for meg å betale for reelt forbruk enn en datakvote med rollover som aldri ble brukt opp, da tåler jeg en og annen måneder med høyt forbruk. Happybytes har også rimelig gode priser i utlandet, både ringing og data. Fant ingen som kom bedre ut da jeg var på reise utenfor EU i vår. Kunne surfe når som helst uten å tenke på kvote eller grenser, med fare for å bli økonomisk flådd. Fikk likevel en sms etter 500 mb at nå var datakvoten nådd og advarsel om struping, selv om kostnadene for 500 mb er minimale, ca 50 kr. Tok opp dette med kundeservice og fikk raskt svar på hvorfor det var sånn, og det handler om Generell prissetting fra Telenor som nettleverandør. Har også byttet til Happybytes for min sønn, han bruker ikke data ennå og kommer dermed veldig gunstig ut sammelignet med andre leverandører. Og så er det en fordel at man kan ha 2 datasimkort i tillegg; ingen andre tilbyr det. Og de er gratis, ingen månedlige kostnader.
Hei Ellinor, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt og modellen vår. Vi tror det er mange som kan spare på å kun betale for det de bruker :) Når det gjelder utenlandsprisene så stemmer det som du sier at varslingsmeldingen kommer litt tidligere enn nødvendig, og at dette kommer av våre utenlandspriser rett og slett er langt rimligere enn prisgrunnlaget meldingen er basert på. Vi jobber med å få en egen melding på dette, men inntil videre får man heller se på det som en hyggelig påminnelse om at ditt abonnement er langt rimeligere i utlandet enn en del andre. Når det gjelder datakort så stemmer det som du sier at det ikke er noen månedsavgift på disse, kun 30,- i etablering per SIM-kort og maks 2 SIM-kort per telefonnummer. Takk for hyggelig omtale :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Jeg har nå brukt HappyBytes mobil i 3 måneder. Alt som skal virke virker Fakturering erkorrekt og hvis dette fortsetter så må dette være det billigste mobilabonnementet folk kan ha. Jeg betaler kr 50 pr måned + en liten sum når jeg bruker mobil data. Så langt ligger jeg på ca 100 kr måneden. Dette kan absolutt anbefales, spesielt til oss Pensjonister.
Hei Kjell, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Våre beregninger tilsier at de fleste mobilkunder vil spare penger ved å betale for faktisk forbruk, så da er det hyggelig å høre at kunder opplever at det stemmer :) Takk for fin tilbakemelding og anbefalingen. Mvh, Mathias fra Happybytes
dette er kjempe fint, billig og kunde ,en får hjelp til det man lure på der.servicen er god
Hei Benthe, Godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen :) Vi skal gjøre det vi kan for at det fortsetter sånn. Takk for hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Billig men noe dårlig mobil-linjen/dekningen. Generelt bra alternativet :)
Hei Truong, Godt å høre at du er fornøyd :) Rart du opplever dårlig dekning. Nettet til Telenor som vi benytter oss av regnes som verdens raskeste og for å ha svært god dekning de aller fleste steder. Dessverre så er ingen mobilnett helt perfekte. Derfor vil du kunne oppleve litt dårligere dekning avhengig av sted, vær og utstyr. Håper det bedrer seg. Takk for tilbakemeldingen :) Mvh, Mathias fra Happybytes