Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har på vegne av min far som er pensjonist og ikke bruker data på mobilen, ordnet abonnement hos Happybytes. Besparelsen pr. måned er nesten for god til og være sann! Happybytes har utrolig kjapp respons på e-post.
Hei Tor, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :) Bruker man ikke noe data skal man heller ikke betale for data. Enkelt og greit, og billig :) Hygglig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår også. Vi prøver alltid å svare så fort vi kan. Mvh, Mathias fra Happybytes
Jeg har Happybytes på begge hyttene mine, og da betaler jeg kun når det er i bruk. Totalt sett så sparer jeg mye iløpet av et år. Anbefales
Hei Håvard, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Vi er selvfølgelig helt enige i at det ville vært dumt å betale for internett på hytta når den ikke er bruk. De er nok mange som kan spare penger på å kun betale når man faktisk bruker hytta. Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling :) Mvh, Mathias fra Happybytes
En venn fortalte meg om Happybytes og jeg er kjempefornøyd! Rask oppfølging på spørsmål, god service på alle måter! Med andre ord meget kundevennlig!
Hei Arnold, Veldig hygglig å høre at du er fornøyd :) Vi legger stor vekt på å utøve god kundeservice, så da er det ekstra hyggelig å høre fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Har ingen dårlig erfaring sånn sett men det blir fort dyrt om en bruker litt data. Tenkte jeg skulle prøve det da komplett fikk over til ice. Super dekning. Men lite forutsigbart når en bruker en del data. Ble dyrere enn hva jeg hadde trodd.
Hei Veronica, Synd å høre at du ble helt fornøyd. Vår erfaring er at de fleste vil spare penger på betale for faktisk forbruk fremfor en fast datapakke hver måned, men at man ofte må se dette over litt tid da noen måneder vil være dyrere enn andre grunnet ulikt forbruk. Er du derimot en av de som har et helt jevnt forbruk gjennom året vil du nok kunne finne abonnement som passer bedre for dette. Vi ser at det kan virke litt lite forutsigbart med helt variabel data hver måned. Derfor finner du også funksjonalitet for å strupe datahastigheten ved ulike datamengder på "Min Side" slik at du unngår overraskelser . Håper du har funnet noe som passer ditt forbruk, hvis ikke er du selfølgelig hjertelig velkommen tilbake :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Eneste i sitt slag. Perfekt for enkelte. wifi-tale som fungerer. hyggelig kundeservice.
Hei Steinar, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt. Vi tror også at det kan være lønnsomt for mange som gjerne har litt variabelt data-behov gjennom året. God kundeservice skal alltid være hyggelig, så veldig bra at du opplever den som det. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Har byttet mobiloperatøren fordi hadde ikke fått mobildata og kunne ikke bruke internet. Den gamle mobiloperatøren skyldes på feil i min mobil. Men nå kan bruke data så mye som vil med de samme mobilen.
Hei Valentina, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsatt skal være det fremover. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
For meg som bruker telefonen lite, og ikke trenger å ha data på mobilen,p asser Happybytes helt perfekt.
Hei Egil, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er selvfølgelig helt enige i at man ikke bør betale for mer enn enn det man bruker. Derfor lagde vi et abonnement som tilpasser seg kunden, ikke omvendt. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Min kone og jeg byttet over til Happybytes for en stund tilbake, og vi har merket en merkbar reduksjon i våre månedlige mobilutgifter. Før brukte vi OneCall, og de var helt klart dyrere for oss. Nå har vi også tegnet et abonnement for vår datter.
Hei Ronny, Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd. Vi skal gjøre vårt ytterste for at dere skal fortsette å være det i fremtiden. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Meget hurtige svar på henvendelser. Høflige svar. Meget fornøyd.
Hei Torbjørn, Godt å høre at du er fornøyd. Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Fantastisk service🤞angrer ikke at jeg byttet til dere😊
Hei Elin, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Vi legger stor vekt på god kundeservice og da er det alltid gøy å få gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, så takk for det :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Flott og rask levering av simkort etter en enkel å kjapp bestilling på nettsiden, bra oversikt over forbruk lett å bestille/avbestille tilleggstjenester. Hadde spørsmål ang wifi anrop å det fikk eg raskt svar på av kundeservice.
Hei Anders, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og service. Vi skal gjøre vårt beste for at du skal fortsette å være det i fremtiden :) Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Rask og serviceinnstilt kundeservice! Elsker å betale for faktisk bruk, har ikke hatt lavere mobilregning som nå. Tommel opp!
Hei Arne, Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det gøy med gode tilbakemeldinger. Hyggelig å høre at du liker abonnementsløsningen vår og at den sparer deg penger . Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Bra og rask kundeservice, liker at jeg ikke trenger å velge pakke, men betaler for det jeg faktisk bruker. Ser at man kan sette maks-grense på databruk, men det har ikke vært nødvendig enda hvert fall. Også stort pluss at de er billig i utlandet.
Hei Eivind, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Det stemmer at man kan velge en gitt datamengde der hastigheten på data skal strupes for mer kontroll fra "min side" dersom man ønsker det :) Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Smarte mobil og mobilt bredbåndsabonnement med fleksibel mobildata løsning. Null stress med faste datapakker med dyre tilleggspakker når du går tom. Happybytes Bare Data er perfekt til bruk for mobilt bredbånd på hytta!
Hei Per, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er selvfølgelig helt enige i at det er kjipt med dyre tilleggspakker, og mye bedre å kun betale for det man faktisk bruker, til en rettferdig pris. Derfor skal du heller ikke betale for internett på hytta når du ikke er der. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Man blir ikke happy når 1GB data koster 150 kr som gjør abonnementet til det DYRESTE i markedet.
Hei Dag, Vi kjenner oss ikke igjen i beskrivelsene dine, verken med villedende markedsføring, eller at vi er det dyreste abonnementet på markedet, og kan forsikre deg om at ingen av disse påstandene stemmer. La oss ta dette med at vi er «dyrest på markedet» først. Vi har et litt annerledes konsept enn andre mobiloperatører og Kan være litt vanskelig å sammenligne en til en. Om du sammenligner priser akkurat på «pakkenivåer» så vil vi kunne komme dårligere ut ettersom andre mobiloperatører gjerne legger seg kunstig lavt i pris på disse pakkenivåene (men selv ikke her stemmer det at vi er dyrest om du sammenligner med abonnement i priskalkulatoren til tek.no som er godkjent av NKOM). Grunnen til at de som selger «pakker» ofte ligger kunstig lavt i pris på akkurat disse nivåene er at de vet at svært mange kunder enten vil bruke mye mindre data enn pakken de kjøper og dermed betale for data de aldri kommer til å bruke, eller bruker «for mye» og ender opp med å betale dyrt for overforbruk. Hos oss betaler man akkurat for det du bruker, per MB, slik at man unngår dyrt overforbruk eller å betale for data du aldri fikk brukt. Om man har et svært jevnt forbruk som passer godt med et gitt pakkenivå så vil man ikke få noen bedre pris hos oss, ettersom dette altså er kunstig lavt, men så har jo de fleste av oss litt varierende forbruk fra måned til måned og da vil vi være et godt alternativ. Prisen synker også per MB, så om du f.eks. Bruker 10 GB og trenger 1 GB til for å komme deg gjennom måneden så slipper du å kjøpe en «tilleggs GB» til 99,- hos oss, da koster 1 GB 7kr, hvis du bruker opp hele da. Når det gjelder villedende markedsføring så er dette noe vi stiller oss veldig undrende til. Vi har aldri reklamert for noe vi ikke tilbyr eller priser vi ikke operer med. Om du allikevel mener vi har gjort det må du gjerne sende oss noen eksempler til meg på [email protected] så skal jeg gjennomgå disse, for dette er noe vi tar svært alvorlig. Vi streber etter å være «sannsynligvis verdens ærligste mobilselskap» uten masse liten skrift og skjulte kostnader, og nøyaktige annonser faller også inn under dette. Jeg vil anta at du ikke er kunde hos oss, men om du har litt varierende forbruk og tester oss så vil du nok se at det er penger å spare på å ikke betale for data som aldri blir brukt eller å slippe å kjøpe «tilleggsdata». Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kjempefornøyd, god service og gode priser, spesielt på utland!
Flott å høre at du er fornøyd. Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter slik. Vennlig hilsen Thomas // Happybytes