ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kom fra Vipps mobil, som Ice overtok. Jeg har beholdt mine vilkår og har fått enda bedre kundeservice.
Hei, Stig! Tusen takk for super hyggelig tilbakemelding! 💛 Supert å høre at du synes kundeservicen ble oppgradert etter overgang fra forrige operatør! 🤩 Mvh. Kristine ice.no
God erfaring pr nå. Kunde i ca 7 mnd. Får svar på mail løpet av ganske kort tid.
Hei, Gudrun Tusen takk for tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd fremover. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Ingen problemer bare å ringe å snakke sende sms betale regninger med vips o.s.v
Hei, Birger! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg kjøpte Utlandsdatapakker på 1GB (da jeg var i USA) uten å kunne bruke det helt pga. det stoppet å fungere etter jeg brukte ca. en tredjedel av data pakken.. Etter noen dager prøvde jeg igjen uten lykke. Tenkte jeg at pakken hadde utløpt så bestilte jeg igjen men det samme uten lykke. Det verste er at man kan ikke bestille Uber på steder som ikke har god transportasjon eller taxi.
Hei, Adonis! Takk for din tilbakemelding! Så dumt å lese at du har hatt problemer med datapakken i USA. 😕 Fint om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Bra hjemme på Trollåsen men på hytta mister jeg dekning ofte og må slå av telefonen for å få igjen dekning🙁
Hei, Liv! Takk for din tilbakemelding! Godt å høre at du har god dekning der du bor! 😊 Ang. dekningen på hytta, kan det være at du har hytte i grenseland for dekningen vår. Kontakt gjerne vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
God innfo, bra app. 👍😁 Det var bra pris, hadde ikke gjort noe om dere hadde satt ned prisen. Har fått tilbud fra Fjordkraft til kr. 249 pr. Mnd. 👍😄
Hei Toril 😊 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, for å høre om det er noe vi kan gjøre med abonnementet ditt før du eventuelt bytter. Takk for tilbakemeldingen 💛 Mvh Martine ice.no
Er ingen ICE nett her i Finnmark/Kvalsund. Må bruke Telia/Telenor. Da faller en del goder og muligheter bort. Når tenker dere å bygge ut videre ut i det lang strakte land. Eller ønsker dere sentralisering kun til store byer👎
Hei, Roy! Takk for din tilbakemelding! Så kjedelig å høre at du har problemer med dekningen der du bor 😕 Der vi selv ikke utbygd nett, benytter vi Telia's nett. Dersom du har dekning med Telia der du bor, skal du kunne ha dekning hos oss også. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan hjelpe deg med eventuell feilsøkning. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Hadde vipps mobil som ble kjøpt opp eller overtatt av ice, var skeptisk i starten siden opplegget til vipps var veldig bra, men nå så kan jeg ikke klage, overgangen til ice gikk smertefritt og jeg har det største abonnementet som fungerer utmerket der jeg bor, langt oppe i skogen og jeg har bra signaler. Kundeservice ringte også etter overgangen og det viser god service når dem ringer og spør om alt er bra, fungerer som det skal osv, veldig fornøyd med ice hittil. Er det noe pirk jeg skal sette fingeren på eller mer ønsker så er det at alle de 1000 gb jeg har i måneden har samme hastighet og ikke bare rask hastighet på de første 100gb, hadde gjerne betalt ekstra for å ha samme hastighet hele tiden
Hei, Humla! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 💛 Jeg har tatt med ditt forslag om abonnement videre, så får vi krysse fingrene for at dette kan bli med i en endring i en eventuell senere produktendring 🤞 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Synes alt funker fint utenom at 4g og 5g er veldig dårlig til tider..
Hei, Ida! Godt og høre at det meste funker fint for deg! 😊 Men ettersom du syntes at mobilnettet kan være dårlig til tider, er det fint om du kontakter vårt kundesenter på tlf 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan finne ut av hva som kan være årsaken til problemet. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Er bra fornøyd med Ice,bra dekning stort sett over alt hvor jeg befinner meg
Hei, Opdahl! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! 💛 Veldig godt å høre at du har bra erfaring med dekningen uansett hvor du befinner deg 😃👍 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Godt fornøyd så langt.Oversktlig og greit...... ..........
Hei, Terje! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Mobildekningen litt utenfor allfarvei er for dårlig, i tillegg dårlige forhold der jeg bor. Både jeg og kona opplever at samtaler blir brutt flere ganger i uka. Vurderer derfor å bytte operatør!
Hei, Geir! Takk for din tilbakemelding! Så dumt å høre at dere har problemer med dekningen der dere bor. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan sjekke opp i dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Det er et veldig rimelig og perfekt abonnement 🙂 Alt gjør at det blir en mye bedre hverdag 🙂 Og du blir litt mer avslappa 🙂
Hei, Janicke! Tusen takk for en superhyggelig tilbakemelding, det varmer hjertet! 💛 Rimelig, perfekt, enklere hverdag og bli mer avslappa - dette er musikk for våre ører! 😁 Ønsker deg en super dag! Mvh. Kristine ice.no
Kontaktet Ice idag på chatten deres. Mitt i chatten ble chatten plutselig stengt/avsluttet. Henv gjaldt mobilt bredbånd. Sendte en epost og fikk et merkelig automatisk svar tilbake. Ice er nå ikke noe aktuell for min del.
Hei, Trond! Så kjedelig å høre! 😕 Jeg vet ikke hva årsaken til at din chat ble avsluttet, men den vil bli automatisk avsluttet om det går alt for lang svartid. I tillegg om det har vært brudd på nettlinjen man bruker, kan det også være en årsak. Når du sender oss e-post vil du alltid få ett automatisk svar tilbake som viser at vi har mottatt e-posten din og svarer på den fortløpende. Det er 1-3 virkedager behandlingstid på e-post, så dersom du ønsker å komme i kontakt med vårt kundesenter raskere, er det best å ringe direkte på tlf: 21 00 00 00. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Et abonnement som bare funker, enkelt for meg som kunde, god dekning og enkel og oversiktlig fakturering.
Hei, Lena! Det er supert å høre at du er fornøyd. Jeg håper det fortsatt sånn i lang tid fremover. 😊 Takk for tilbakemeldingen, og ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Veldig fornøyd, og glad for at jeg får med data jeg har betalt for , i rollover🙏 Det sluttet forrige leverandør med, og det var dumt😉 Det jeg kunne ønske er at ICE også får sky lagring. Ellers er jeg fornøyd til mitt bruk, og databruk er null stress😉 Nok data til bra pris🙏
Hei, Mattis Takk for tilbakemelding! Det er en fryd å lese at du er forøyd. Det stemmer at vi ikke tilbyr sky lagring per dags dato, men ditt ønske er tatt videre. Forhåpentligvis er dette noe vi kan tilby i fremtiden. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no