ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Ice i snart 10 år. Har for det meste hatt det greit som ice kunde, men det er også ting jeg ikke er fornøyd med. Pros: - For det meste veldig greie folk i kundeservice. - Et av de mest rimelige alternativene, ihvertfall fra store selskaper. - Har ikke hatt problemer med dekning selv, men har hørt andre ha det. Cons: - Prioriterer nye kunder over å ta vare på faste kunder. Har du et mobilbytte abonnement med tid for å skifte til ny telefon på, og det nettopp er kommet en ny iPhone, må du bare smøre deg med tolmodighet, da de kun lar nye kunder bestille den på nye mobilbytte abonnement. De som har abonnement fra før må vente til alle andre har fått bestilt, som for 2 år siden tok en måned da jeg var i den situasjonen. Har siden den gang sluttet med mobilbytte (men er fortsatt vanlig kunde), og tenkte bare å sjekke hvordan det var nå som det er en ny iPhone, og det er fortsatt som det var, kun nye kunder får bestille på mobilbytte. Jeg snakket med dem om det for 2 år siden og sa det var et utrolig dårlig system, og at jeg synes faste kunder burde få minst like bra behandling som potensielle nye kunder, og de sa de skulle ta det med videre. Det ble visst ikke noe mer utav det. Ønsker dere i det hele tatt å selge mobiler? - Når man spør om noe ang sitt eget abonnement vet de gjerne ikke svaret selv. En gang da jeg hadde mobilbytte lurte jeg på hvor mye som var igjen å betale av mobilen (det står vanligvis i appen, men i dette tilfellet gjorde det ikke det), de svarte at i systemet dems står det at mobilen allerede er nedbetalt, noe som ikke var rett. Da jeg poengterte de sa de at jeg heller bør kontakte modino, som distributerer mobilene de selger. Jeg gjorde det, og modino svarte at de ikke kunne hjelpe meg og at jeg skulle kontakte ice. Noe lignende skjedde enda en gang senere, og hadde akkurat samme opplevelse, blir sendt fram og tilbake som en yo-yo og får ikke svar på det jeg lurer på. - En gang jeg skulle bestille ny mobil via mobilbytte for ikke så altfor lenge siden var systemet deres plutselig nede så det var ikke mulig å oppgradere mobilen. Dette varte i mange uker, måneder tilogmed tror jeg. Jeg ga til slutt opp og bestilte ny mobil fra en annen butikk, da jeg hadde hatt såpass mye problemer med mobilbytte at jeg ikke orket det lenger. Så jeg vil si at ice er en helt grei operatør for normale mobilabonnement, men styr unna mobilbytte.
Hei! Det er koslig å se att du etter alle dine problem enda syns att vi er en grei operatør :) Men det er jo leit att du har hatt så mange motganger med oss. Mobilbytte avtalen skal være lik for nye som gamle kunder. Om du ønsker att vi ser nærmere på dette ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Mvh. Marianne ice.no
Hadde one call før og der var dekningen upåklagelig her i Nord-Norge/Finland/Sverige, prisen var litt høy i One Call og derfor byttet jeg til Ice som hadde ett godt tilbud. Meget skuffet over dekning men god pris.
Hei, Nils! Det er beklagligt att du er missfornøyd med dekningen hos Ice. Ta gjerne kontakt med [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Mvh. Marianne ice.no
Bra for prisen men dårlig hastighet, betler stort sett for GB og ikke hatighet i mb/s.
Hei, Dawid Det er supert å høre at du er fornøyd med månedsavgiften på mobilabonnementet ditt! Opplever du unormalt lav datahastighet, send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så skal vi se om vi kan øke hastigheten. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Jeg har hatt ice nå i en del år. Mobilabonnementet er relativt billig, da de gir rabattert pris for dem under 29 år. Jeg er fornøyd med data rollover som samler seg opp måned etter måned! Dersom jeg har ønsket med data en måned, har dette vært enkelt å fikse. Kunderservice ringer meg aldri for å "selge meg" noe mer. Eneste minus er mobildekningen som er noe redusert til tider. Opplever flere ganger når jeg har ingen/lite dekning, så har dem andre som jeg er med dekning...
Hei, Invild Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du for det meste er fornøyd! Vi jobber med å sikre 5G-nett i verdensklasse til alle landets kriker og kroker, og vi håper du snart opplever bedre dekning der du ferdes. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
De sier ikke opp abonnementet til tross for at det er feil og ikke ønsket.regningsdatoene var doblet flere steder. Og som førstengangskunde, skulle mobilen li ledig rimelig men måtte Ut med full pris. Måtte også betale meg ut for å få sagt opp. Ba om skriftlig oversikt.ble nektet. Helt bak mål.
Hei, Mette Dette høres ikke bra ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Vi trenger da fullt navn, telefonnummer og fødselsdato for å kunne finne frem til ditt kundeforhold. Mvh. Anne ice.no
ICE har gjort tekniske endringer i sitt nett som gjør at 4G-ruter ikke fungerer lenger. Den samme ruteren fungerer fint med simkort fra Telenor. Når jeg kontakter ice kundeservice, som vanligvis er god, får jeg bare innholdsløse svar. Enden på visa ble å si opp abbo hos ICE og gå for dønn stabilt Telenor i stedet.
Hei Eric! Så utrolig kjedelig å høre at du har hatt problemer med ruteren din 😕 Den skulle selvsagt fortsatt fungert med ditt SIM-kort hos ice. Veldig synd å se at du valgte å si opp ditt abonnement hos oss, og da er det dessverre ikke så mye vi får gjort for å hjulpet deg videre med feilsøking. Vi håper du er villig til å gi oss en ny sjanse i fremtiden! 🙏 Mvh. Kristine ice.no
Har et abonnement som er gunstig på den måten at jeg kan aktivere data frihet om jeg trenger mye mobildata. Det som ikke er så bra er ustabilitet. Opplever til stadighet samtalebrudd selv om signalstyrken i utgangspunktet er bra. Har et data sim-kort som sitter i en 4g router. Har samme problemet her. Opplever stadige dropouts selv om signalstyrken er bra. En ting til: Det går forferdelig tregt med 5g utbyggingen til Ice.
Hei Peder! Så leit å høre at du har problemer med dekningen vår. Jeg vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter så vi kan få undersøkt dette for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ice priser seg godt og der hvor man er tilkoblet Ice-nettet så er det veldig bra dekning og hastighet. Og det skal sies at dette er tilfelle 90% av tiden. Vår husholdning bytter nå til annen leverandør fordi Ice ikke leverer god nok dekning på en nyanskaffet hytte, dessverre. Men før vi bytter så fortjener de en god omtale her, følte vi :).
Hei Simen! Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding! 💛 Utrolig synd at vi ikke leverer god nok dekning på hytten deres og krysser fingrene for at dekningen vår bygges ut der i fremtiden, slik at dere kanskje ønsker å komme tilbake til ice! 😊 Ønsker deg en flott dag! 😃 Mvh. Kristine ice.no
I august -23 mottok jeg en faktura for bruk av mobil i 2019(!) Jeg kontaktet Kundeservice og de sa at jeg skulle slippe å betale. Dette var visstnok èn av flere feilsendte faktura, som var blitt sendt ut til tidligere kunder(!) Ingen beklagelse. Under samtalen kom det også fram at det ikke var gjort noe som helst forsøk på å kontakte meg på verken tlf. eller mail, for å informere meg om denne feilen.(!) Dette synes jeg er svært dårlig gjort overfor tidligere kunder, der noen av oss gjerne bare handler i god tro og vil betale, uten å stille spørsmål. For Ice betyr jo bare dette flere penger i kassa, -altså èn god grunn for Ice til å ikke bry seg om å rette opp i dette..
Hei Jorunn! Det skjedde dessverre en feil i vårt system som gjorde at flere av våre kunder ble fakturert for forbruk i 2019. Vi har en egen avdelig som har jobbet med å kreditere alle fakturaene det gjelder. Det er selvfølgelig ikke rett at du ikke skal få en beklagelse for dette for dette er en feil som har skjedd hos oss. Jeg ønsker derfor påvegne av ice å beklage både for din faktura som var feil, men også for at du ikke fikk noen beklagelse når du kontaktet oss. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Er veldig fornøyd ikke noe å klage på, bare positive tilbakemeldinger fra meg
Hei Eva K.V! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg har vært kunde hos ICE i to år, og det har vært en god opplevelse. Appen for å ha oversikt over abonnementet er enkel og oversiktlig. Har også opplevd god dekning på de fleste steder. Svært fornøyd :-D
Hei Bb! Så flott å høre at du har vært fornøyd igjennom din tid som kunde hos oss, dette gjør oss veldige glade! Ønsker deg en super dag! Mvh Stine Ice.no
Elske billige regninger og dekningen er bra. Digge alt med ice.
Hei Ingrid Ø.R! Tusen takk for en super tilbakemelding, dette gjør oss veldige glade :D Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Kan ikke dele mobildata med en som har dem minsta barnepakka. Dårlig dekning mange steder her vi bor.
Hei Jane! Det stemmer at du desverre ikke får gitt bort data til de med ice junior abonnement, de må minimum ha et ice ung 3GB eller mer for at dette skal være mulig. Så leit å høre at du oppelver dekningsproblemer, jeg vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så de kan undersøke saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Anbefales til alle, ok med ekstra sim også. er alltid på nett
Hei, Jørgen! Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg er veldig fornøyd og sammenlignet med andre aktører har ice best pris.
Hei, Liv! Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
4G-en skrur seg av og slutter å fungere inne i mellom selv om jeg har full dekning. Hadde ikke dårlig dekning midt i sentrum og 4G-en fungerte ikke.
Hei, Tronn! Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du opplever problemer med 4G 😕 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan prøve å finne en løsning for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no