ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service/hjelp når jeg har hatt behov for det. Får stadig tilbud om å skifte "operatør". Lett å si nei takk og begrunne med at jeg er fornøyd med den jeg har. Mvh Arne M. R.
Hei, Arne Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ha en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Det har gått i flere dager no siden eg klagde ang. problemer med å få løsning av i message og facetime. Alle de rådene de hadde gitt å få løse det ikke fungerer. Ringtet apple da og de sier det er Ice slm har problemer i systemet om hvorfor noe av nummeret ikke kunne tilkoblet på i message og facetime. Nonhar eg stått lenge og ventet på at de skl fikse det. Hørt ingenting!
Hei, Crystell! Det forstår jeg at du ikke er fornøyd med. Det er fortsatt en feil mellom ice og Apple som rammer iMessage og Facetime. Jeg anbefaler deg alikevel å kontakte oss på [email protected], slik at vi får informert videre at dette også gjelder ditt mobilabonnement 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Dårilg i utlandrt og bare bra i norge ,veldig dyrt ut Euoropa , jeg vurderer å ikke ha med meg nedte gang når jeg riser fordi kommer unødvendig betaling som er ikke sant
Hei, Hawjin! Abonnementene våre bortsett fra iceJunior har EU-inkludert - du bruker abonnementet som i Norge 😊 Hvis du er utenfor EU/EØS eller ombord på båt, ferge eller fly kan det bli ekstra kostnader. Du kan lese mer på ice.no: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på hva du er fakturert for. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Veldig dårlig dekning i Danmark. Eller er jeg fornøyd rundt Ryfylke og sør Norge.
Hei, Johnny! Tusen takk for din tilbakemelding 😊 Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] angående dekningsproblemene i Danmark. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Erfaringen min er meget bra, men dere må jobbe litt mere for å få betre dekning i mitt nærområde ved i Sel Kommune.
Hei Tore j.j Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding:) Vi jobber hele tiden med å utbeder vår dekning, så vi setter stor pris på tilbakemedinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Har ikke hatt problem med telefonen så da er vel alt OK
Hei Arne B.L Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Dekningen generelt i Norge er bra, ingenting å si på denne fronten. Prisen er også bra, slår alle andre operatører. Men den utenlanske dekningen kan man jobbe bedre med (for de som er på ferie en gang i året og for de som er i utlandet oftere enn turister).
Hei Kim A! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å utvikle vår dekning,så vi setter stor pris på tilbakemeldinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Bedre enn flere andre aktører jeg har prøvd, billigste, mer arbeid med dekking sitter ice på toppen uten tvil.
Hei Salem! Tusen takk for en kjempe flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig stor pris på! Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Måtte ring for det blev aktivetet. Ikke bra. Jag synes at det for dårlig.
Hei jakob L! Våre abonnementer skal bli aktive autoamtiske når man porterer over, men om du mottar et ertatningssum vil du måtte kontakte oss for å aktivere det eller så må det aktiveres via min side. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Tok kontakt for å spørre om en høy belastning på guttungens mobilabonnement på marint nett. Fikk til svar at de kunne refundere halvparten. Stilte spørsmål ved hvorfor det i det hele tatt fungerte slik, om ikke det kunne sperres, og om Ice tjente penger på det (ettersom de uoppfordret tilbydde å refundere halvparten). Fikk til svar at "du trenger ikke få noe refusjon :-)", før jeg ble ghostet. Det hjelper ikke at chattetjenesten deres knapt fungerer, og at det tar vinter og vår å få svar. Virker ikke som at de egentlig ønsker bryet med kundeservice. De ansatte på kundeservicen er neppe hentet fra første hylle.
Hei Bjørn E! Dette høres ikke bra ut og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å behandle våre kunder. Send oss gjerne en e-post med en forklaring av saken til [email protected] så vi kan få undersøkt og funnet en løsning på saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ikke dekning der mobilene brukes og ruteren får ikke signal der me brukte en annen operatør tidligere Føler meg lurt.
Hei Tom D! Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kudnesenter på 21 00 00 00, så vi kan undersøke saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ice svarer hurtig når du kontakter dem og de har medarbeidere som har peiling
Hei Arild G! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Kundeservicen er veldig god, appen er en fornøyelse. Prisen er kanskje litt over det jeg med mitt bruk hadde fått hos andre, men er så liten forskjell at den gode servicen gjør det uinteressant å bytte.
Hei Meg! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Kjøpte IceJunior, men fungerer ikke å aktivere facetime eller imessage for mobilnummer. Forsøkt det meste inkl bytte mobil, men stopper opp når apple sender sms for aktivering. Kundeservice sier det er et midlertidig problem… kanskje, tror jeg… Bytter til annen leverandør som «støtter apple» med esim, 4g tale og icloud aktivering.
Hei, Jon Det er dessverre flere kunder som opplever samme problem. Vi er i dialog med Apple for å få løst dette. Du er hjertelig velkommen tilbake når iMessage og eSIM på Apple Watch er på plass! Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Det funker fint,men jeg bruker det bare til Facebook og til å betale regninger. Syntes 599 er litt dyrt.
Hei Kristin! Takk for din tilbakemelding :) Hvis du logger deg inn på din min side bruker vil du få en oversikt over ditt abonnement og da kan du se hvor mye data du egentlig bruker. Hvis det er slik at du ikke bruker liker mye som du betaler for, har du muligheten til å endre til et lavere abonnement:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
For dårlig dekning selv i sentrale områder og ikke minst utenfor. Ustabilt 5G-dekning.
Hei, Heidi Så leit at du opplever dårlig dekning der du ferdes! Vi er i full gang med å oppgradere alle våre basestasjoner, samtidig som vi bygger 3900 nye, som kommer til å forbedre dekningen mye mange steder. Du kan lese alt om ice 5G her: https://www.ice.no/dekning/5g/ Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no