ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nettopp byttet fra Telenor til ice og opplever dårligere dekning mange steder, spesielt i steder hvor du kommer litt på utsiden av de litt større byene. I Kragerø f.eks er det ikke spesielt god dekning, kan oppleve å miste dekning inne i butikker.
Hei, Stine Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å utbygge dekningen vår og målet er 80% populasjonsdekning innen 2018. Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post på "[email protected]" slik at vi kan undersøke om det kanskje er noen annet som utgjør at du mister dekningen. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig god kundeservice... Vennlige ansatte, rask svar og sterk beredskap for å hjelpe kundene. Lykke til fremover!
Hei, Eugen Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dekning er bra, litt for lite inkludert data i abonnementet.
Veldig bra opplevelse. De byttet abonnement og fikset alt bra.
Gikk over til ice.net fra starten pga god pris, men er mest opptatt av god behandling. Det har det vært hele tiden, og kundeservicen blir om mulig stadig bedre. Er ikke billigst i dag, men absolutt blant de, men skifter ikke når service er sååååå BRA!
Hei, Per-Erik Tusen takk for en super hyggelig omtale. Slike tilbakemeldinger motiverer oss til å jobbe enda hardere og bli enda bedre. Vi er super heldig som har deg som kunde! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kapasiteten på internettforbindelsen er lang fra det Ice oppgir i annonsene. Selv om routeren indikerer signal styrke til 5 av 5 mulige, opplever jeg ofte så dårlig nett at det forbindelsen stenger ned pga av inaktivitet. Måler med speed test, og har mange målinger mellom 0. 01 og 0. 05 Mb/s. Da er forbindelsen så dårlig at det ikke går å sende e-mail til Ice for å klage en gang! Unner ikke min verste fuende så dårlig internett forbindelse. Jobber med å få en bedre erstatning.
Hei, Odd R. H Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig fornøyd med data rollover og at jeg kan bruke data i utlandet uten ekstra kostnader. Det eneste problemet er at på mobilen min varier det fra LTE og 3G. LTE er rask og veldig solid, men når det står 3G kan det enten fungere veldig raskt eller ikke fungere i det hele tatt. Jeg har alltid god dekning, 4 eller 5 prikker.
Hei, Rasmus Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med tjenesten data rollover. Problemet du opplever kan du løse med å låse telefonen din til 4G (LTE) om du er usikker på hvordan du gjør det på telefonen din så kan du ta kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Foreløpig veldig bra. Kort ventetid betyr mye. Gratis kundeservice! Messenger!
Kundeservicen til Ice.net er veldig bra, de svarer raskt og er alltid behjelpelig. Topp! Veldig fornøyd med Ice.net.
Hei, Charlotte Tusen tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ønsker deg en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Funker per i dag ok i Norge, men mye kluss i utlandet. Kan ikke sende mms, og må til tider inn og endre innstillinger manuelt for å få til mobildata.
Hei, Jens Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Tok du kontakt med oss da du hadde disse problemene? Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi se nærmere på saken din. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net fungerer ikke når man er på reise og krysser landegrenser- da faller innstillinger ut og må legges inn manuelt. Slik kommer det til å fortsette å være i overskuelig fremtid, ut fra hva ice. Net sier selv. De bør prioritere å bruke penger på å få systemer til å fungere fremfor reklamekampanjer. Jeg ga opp for ett år siden, og sjekket med dem nå i juli-17. Ifølge ice. Net selv har det ikke skjedd noen endring av dette, og det kommer ikke til å skjevendring med det første. Jeg har aldri opplevd lignende med andre leverandører. Hvis man aldri er utenfor Norges grenser, kan man sikkert være fornøyd med ice.net, men er man ofte på reise utenlands, er dette håpløst - og uakseptabelt. Tommel ned 👎.
Hei, Mia Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hadde litt start problemer men er veldig fornøyd nå.
Opplevd at man får god hjelp. Selv om problemet ikke blir helt løst, viser det seg at det er forsøkt å løse.
Hei, Birrah Tusen takk for en super hyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ønsker deg og dine en riktig fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Enkelt å komme i kontakt med dere, samt at dere gir rask og utmerket service.
Hadde problemer i utlandet i februar. Men etter det har jeg fått god hjelp på fb.
Jeg har bestilt 1 GB også skulle jeg bestilte to mer GB. Men dere plusset 3gb og 2gb slik det ble 5gb. Jeg ønsker meg 3gb. De to ekstra GB må slettes.
Hei, Samson Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net