ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker Ice på hytta for å få trådløst nett - det er helt håpløst, selv om f.eks. Telenor har full 5G dekning på samme område.
Hei, Rune Dette var leit å høre. Uten kjennskap til hvor hytta di ligger, får jeg ikke sjekket forholdene akkurat der, men det er jo ikke til å komme fra at det er områder som vårt nettverk ikke dekker like godt. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi sjekke dette nærmere. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg er strålende fornøyd med Ice. Liker veldig godt at jeg enkelt kan administrere alle abonnement i husstanden. Har aldri hatt noen utfordringer med dekning sammenlignet med konkurrentene i markedet. Vi har alle operatørene i huset og til tider har barna dekning, men vi som har andre operatører sliter. Det er kun barna i huset som har Ice, men jeg vurderer å flytte alle abbo på jobb over til Ice basert på ypperlig kundeservice, tilgjengelighet og løsning.
Hei, Steinar Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Ta gjerne kontakt med vår kundesupport så finner vi beste løsningen også for deg og jobben din. :) Mvh. Anne ice.no
Supportavdelingen er spesielt vennlige og hjelpsomme. Responsen i det mbile bredbåndet er til tider meget dårlig
Hei, Liv! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! 😊 Men derimot veldig dumt at du opplever responsen på det Mobile Bredbåndet dårlig til tider. Vi tar med din tilbakemelding videre til forbedring! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Hvorfor i 2023 koster å ringe til Spania ? Jeg syns skulle bare Gratis etter min mening
Hei, Hector Da Norge ikke er en del av EU, koster det dessverre ekstra å ringe fra Norge til EU. Men vi har fri bruk i EU, og det er gratis å ringe fra ett EU-land til ett annet land i EU. Mvh. Kristine ice.no
....mine erfaringer er god med ICE som abbonement og jeg anbefale ICE
Hei, Reinhard Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding. Dette settes pris på! 😀 Mvh. Kristine ice.no
keep up the good work ice gjør som forventet av et sådant selskap
Hei, Geir Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det settes pris på! 😀 Mvh. Kristine ice.no
Trengte mere data i sommer. Kundeservice ordnet det på 2 sec.
Hei, Espen Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! 😀 Mvh. Kristine ice.no
Har fått god service ved hendvendelser til selskapet.
Hei, Hilde! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 😃 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ice må orden WIFI tale til iPhone! Det er håpløst at du kan bruke wifi tale på andre telefoner og ikke iPhone. Jobber offshore så det er veldig viktig for meg og eneste grunnen til at jeg vurderer å bytte
Hei, Elise Vi støtter både 4G-tale og Wifi-tale på iPhone 😀 Du kan lese mer om dette på disse lenkene, og se hvilke modeller som støtter tjenestene: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/wi-fi-tale/ Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Ikke hatt problem med ice kundemottak. Men dekningen til ice i mitt område er for dårlig. Har prøvd utvendig retningsantenne på taket uten bedring. Umulig å se en film ferdig, vi ga opp! Har nå byttet til noe som er dobbelt så dyrt, men som fungerer.
Hei, Tom Så kjedelig å høre at du har hatt problemer med dekningen! 😔 Vi får dessverre ikke gjort noe feilsøk her i og med at det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg, men ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på dette. Mvh. Kristine ice.no
Slet med dårlig dekning og jeg ringer inn den 2. August og vil si opp, og får da info om at generell praksis hos dem er at man da må betale ut for hele måneden, selv om man vil skifte og ikke benytter seg lengre av deres abonnement. Vet ikke om dette er vanlig eller korrekt... Og Ice har ikke fri bruk for å ringe innen EU. Synd.
Hei, Mathilde Så trist å lese at du har hatt dårlig dekning med ice. Vi har en oppsigelsestid på inneværende måned, og må derfor betale hele måneden man sier opp abonnementet. Vi anbefaler derfor alltid å sette overføring til evt. ny operatør siste dagen i måneden, slik at man ikke må betale dobbelt. Vi har fri bruk i EU, og dersom du befinner deg i EU kan du ringe kostnadsfritt til andre land i EU. Men da Norge ikke er en del av EU, koster det ekstra å ringe fra Norge til EU. Mvh. Kristine ice.no
Dette er forferdelig.. Å dere må gjøre no med det.. Tok med bredbåndet til fjellet... Fantes ikke dekning Betaler dyre dommer for ting som ikke virke... FIKS!!!!!!!
Hei, Ronny Dette hørtes ikke bra ut. Jeg får dessverre ikke gjort feilsøk her, da det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut offentlig. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så skal vi nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no
ELENDIG dekning å abonnement Å forferdelig kundebehandling å følte meg lurt og lite verd som kunde
Hei, Jan Dette var leit å høre, sånn ønsker vi ikke at det skal være hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] med telefonnummer og fullt navn, så skal vi se nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no
De leverer ikke slik dekning somde skryter av ved telefonsalg. De finner frem underlige og for meg helt ukjente bestemmelser som de mener skal begrunne at de likevel ikke vil dekke bruddgebyr slik de har lovet. Jeg vil anbefale alle å unngå å inngå abonnementavtale med Ice.
Hei, Tor Dette var leit å høre. Jeg får dessverre ikke gjort feilsøk her, for det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her offentlig. Fungerer ikke abonnementet ditt tilfredsstillende, og det skal være god dekning i ditt område, høres det ut som om noe som bør sjekkes. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på nytt for teknisk gjennomgang. Mvh. Anne ice.no
Mitt tlf nr blir misbrukt i Spoofing. Det har skjedd over lang tid og pågår fortsatt. Det er veldig plagsomt med opptil flere tlf pr dag. Håper ICE sammen med andre operatører kan finne løsninger som kan hindre dette! Har dere forslag til hva jeg kan gjøre? Mvh Tom V. B.
Hei, Tom Dette kan jeg forstå at er kjempeirriterende, og det er dessverre veldig lite vi som operatør kan gjøre i slike saker. I og med at svindlerne her maskerer sitt eget nummer med vanlige numre i bruk, kan det ikke legges inn en generell sperre. Det vil jo da ha verre effekt for deg som tilfeldigvis eier nummeret. Generelt kan jeg anbefale deg å reservere nummeret ditt mot nummeropplysning, hvis du ikke allerede har gjort det. Det vil gjøre det vanskeligere for uvedkommende å få tak i telefonnummeret ditt. Forhåpentligvis gir dette seg om kort tid, og jeg beklager igjen at vi får gjort lite. Mvh. Anne ice.no
Lett å administrere og holde oversikt på bruken. Som regel rask og grei kundeservice
Hei, Bjørn Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no