ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid god hjelp og dekning Måtte ha litt ekstra utstyr grunnet dårlig dekning. Dette kom raskt og siden bare positivt. Har brukt Ice i mange år
Hei, Eva Takk for fin tilbakemelding! Det er supert å høre at du er fornøyd, og at du har fått god hjelp ved behov. Vi i ice er takknemlige for alle dine år som kunde, og vi håper du forsetter med ice i mange år fremover. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Nettet deres er stabilt og trygt. Dere kjører en rimelig pris. Jeg er veldig fornøyd med dere.
Hei, Svein Det er en fryd å lese! Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen din. 😊 Ha en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Kunne ikke bruke WI-FI fra Haukeland sykehus.Ellers fungerer veldig bra.
Hei, Ruphina! Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du for det meste er fornøyd med ice. Vår dekning skal være veldig god på Haukeland sykehus. Jeg anbefaler at du forsøker en omstart på telefonen din, hvis mobildata slutter å fungere igjen i dette området senere. Dataroaming burde være aktivert på telefonen din, for at mobildata skal fungere på best mulig måte. Du er også velkommen til å kontakte kundeservice på telefon 21 00 00 00 hvis det oppstår problemer med mobildata i framtiden, så hjelper vi deg. 😊 Jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no
Det at dere ikke har gjort iPhone 11 tilgjengelig på WiFi tale er synd, kan få meg til å bytte operatør.
Hei, Kjell! Her har det sannsynligvis vært en misforståelse. ice har nemlig WiFi-tale på iPhone 11. Du trenger kun å oppdatere til siste iOS versjon. Når dette er gjort, kan du aktivere Wi-Fi-anrop under innstillingene for Mobilnett. Trenger du hjelp med aktiveringen, kontakt oss gjerne på [email protected]. 😊 Jeg håper dette kommer som gode nyheter, og jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Ringer lite og bruker minimalt med data. Helt topp til prisen hvis det ikke hadde vært 12 mnd. bindingstid. Litt svak dekning i fjellet - basis 4G - såvidt. Sven
Hei Sven! Så flott at du har funnet noe som passer for deg 😊🤞 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for informasjon om priser o.l. Så hjelper vi gjerne! Mvh Martine ice.no
Kan få rimeligere priser på mobil andre steder, Ice begynner billig og så skrus prisen opp suksessivt hver mnd i håp om at ikke bruker skal merke det
Hei, Tryggve Vi har ikke hatt prisøkning på våre abonnement det siste året. Har man hatt Årsavtale eller en annen rabatt vil prisen gå til ordinær pris når rabattperioden er over. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected], om du vil at vi skal undersøke dette for deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Har ikke hatt noen problemer. Rimelig og effektivt. Kun litt tull med registreing av betaling i starten.
Hei Gunda 😊 Takk for tilbakemeldingen! Så flott at du er fornøyd og at alt er i orden nå 😊🙌 Mvh Martine ice.no
Familien min og jeg har brukt ice i nesten et år nå. Vi er alle veldig fornøyde. Kommunikasjonskvalitet. Internett er alltid bra. Kostnaden per måned er ikke dyr. Barn under 13 år har en gratis plan. Dette hjelper mye å alltid være i kontakt med barn og spare penger i denne vanskelige tiden. Det kunne vært bedre hvis gratisplanen for barn ikke var begrenset til 13 år, men til 18 år. Barn ringer nesten aldri noen, bortsett fra foreldrene, de er alltid hjemme eller på skolen, aktiviteter. Dessuten er det alltid mulighet for å bytte til en annen tariffplan, om nødvendig.
Hei Olena 😊 Så flott å høre at dere er fornøyde. Alderstrinnet som er satt til 13 år er litt på grunn av at da går de fra å være barn til å bli tenåringer. Gjennomsnittet vil da trenger mer data o.l. Vi har flotte iceUng pakker som kan være en god løsning 🙌😍 Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter på telefon: 21 00 00 00, for å høre hva som kan være aktuelt! Mvh Martine ice
Utmerket kundeservice og kundebehandling! Veldig godt fornøyd med ICE!
Hei, Kjell Det er en fryd å lese 🎉 Ha en super dag! Mvh. Rebekka ice.no
Vinterstengt hytte i Lillesand overvåkes med kameraer og værstasjon. Stadige utfall av internett fra ICE gir oss problemer.
Hei, Svein Så leit at dere stadig opplever utfall! 😞 Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Mvh. Rebekka ice.no
Et veldig bra produkt og jeg vil spesielt nevne bruk av mobilnettet på hytta på Sjusjøen til TV og internett.
Hei, Olem Tusen takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på. Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Dere er ikke så imøtekomme når man ringer og klager. Gjør ikke noe med problemet.
Hei, Dagfinn Beklager at du har hatt den opplevelsen hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Mvh. Rebekka ice.no
Har ikke funnet noen andre som kan tilby så mye data for så lav pris.. og dekning har jeg overalt.
Hei, Lene 😊 Så flott å høre at alt fungerer for deg! Takk for tilbakemeldingen 😍 Mvh Martine ice
Kunde servicen er no av det beste jeg har opplevd noen gang.
Hei Paul! Så hyggelig å høre, og tusen takk for tilbakemeldingen🙌😁 Mvh Martine ice
ok ab, men savne et abonnement etter årstid, at oppspart byte kunne vært brukt på sommeren da man er mer i bevegelse. bortreist/ hytte mm. Og ikke at man miste de om de ikke blir brukt
Hei, Roger 👌 Takk for tilbakemeldingen. Kontakt gjerne vårt kunde senter så vi kan hjelpe deg med å finne passende løsninger for deg ut ifra forbruk 😊 Mvh Martine ice
Mobil fungerer som den skal, i hele landet. Mob. bredbånd sliter vi med på utsatte steder.
Hei Ingar 😊 Så bra at mobilen fungerer der du befinner deg! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon nummer: 21 00 00 00, så vi kan prøve å hjelpe deg med å finne en løsning ang. ditt mobile bredbånd 🙌 Mvh Martine ice