ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Poor signal of mobile Bredbånd changes to no signal and no connection. Smart router was placed at the best position. Restart afer turnoff for 20 min. Must restart many times per day. Ice explains many user in the area! Hopeless especially connection is gone during a video meeting! The chat service is also poor. They don’t answer question.
Hi Desperate U, I am so sorry to hear that you have problems with your mobile broadband. If you send me an e-mail to [email protected], and add your name and customernumber, I will look into this right away. I am looking forward to hearing from you, and hope you will have a nice day! Best regards Heidi ice.no
Byttet første abonnement til ICE for ca. et år siden. Nå har vi flere ICE abonnementer i familien som alle fungerer perfekt - dekning, oppetid etc. Og med data frihet løsningen på hytta har vi nær ubegrenset med data for kun 99 pr. mnd. Ingen av de andre leverandørene er i nærheten av dette. Kunne ønske at de kom opp med enda mer konkurransedyktig tilbud på trådløst bredbånd i ICE+ nettet slik at vi kunne klippet dyrt fiberabonnement.
Hei Isu, Så fint at du er fornøyd med oss. Det er sant at du får veldig mye data for pengene, når du har tilleggspakken Datafrihet på 1000GB for kun 99,- pr måned. Har du ice+ dekning , er det jo heller ikke noe i veien for å bruke dette hjemme, ved å dele internett fra telefonen. Når det gjelder mobilt bredbånd, har jeg foreløpig ikke noen andre abonnement enn de som allerede ligger på vår nettside, www.ice.no, men dersom det skulle komme nyheter på den fronten, vil vi legge ut informasjon på nettsiden vår. Takk for god tilbakemelding, og ha en flott dag! Mvh Heidi ice.no
Jeg fikk melding om at mms i EU/EØS sone i utlandet var gratis så jeg sendte i vei til en i familien min i Norge. Så på min side at det var trukket penger for det. Tror det er snakk om over 250 kr nå. Jeg klaget over at det ble trukket penger for det. Men ice skulle se på dette. De har brukt en uke og noen dager nå på saken. Så jeg vet fortsatt ikke om telefonregningen min blir dyrere enn forventet. Jeg har ikke den beste økonomi så jeg hadde aldri sendt disse mmsene om jeg måtte betale for de. Hadde vært greit om ICE kunne være raskere å konkludere om jeg må betale disse pengene eller ikke. Det er etter min mening ikke min feil når jeg får beskjed at mms i området er gratis. Forstår ikke hvorfor det tar så lang tid å finne ut av om jeg må betale eller ikke for dette. Jeg var ellers meget fornøyd med ICE. Men dersom jeg må ut med å betale for mmsene som skulle vært gratis så vil jeg vurdere å bytte til et annet selskap pga jeg synes det blir urettmessig å måtte betale alt dette for mmsene jeg sendte når det skulle være gratis.
Hei Linnie, Dette må vi finne ut av. Det er helt korrekt at bruk innenfor EU/EØS er inkludert i abonnementet, og det er derfor fint om du sender meg en e-post til [email protected], og legger ved ditt navn og telefonnummer. Da kan jeg se nærmere på hva du er belastet for. Er det en feilbelastning, vil jeg rette den med det samme. Jeg avventer tilbakemelding fra deg, og ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Jeg ble frastjålet tlf. med sim-kort. Prøvde deres døgnåpne sperretjeneste. Her fikk jeg tilbakemeldingen "Noe gikk galt, våre åpningstider er" osv. Denne telefonsvareren var veldig ubrukelig. Dagen etter bruker jeg telefonsvareren deres igjen, og denne gangen får jeg ikke nok tid til å taste inn nummeret jeg vil bli ringt tilbake på, før telefonsvareren avbryter meg imens jeg taster det inn. Jeg blir satt automatisk i køen. Uansett om du vet hva som trenger å gjøres, har de ikke en fungerende telefonsvarer. Veldig irriterende. Jeg kontakter kundeservice-chatten deres, og får hjelp med problemet. Imens chatten foregår, blir jeg ringt opp av kundeservice-nret. Jeg svarer, og så legger de på. Å henvende meg til kundeservicen til Ice har vært ekstremt plagsomt og jeg har hatt en dårlig opplevelse med å måtte orke dette. Etterpå ble jeg ringt igjen av ice-nret. Fikk svar på mine spm.
Hei icekunde, Dette høres veldig rart og, og er noe vi må se nærmere på. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og telefonnummer, så jeg kan få feilsøkt dette for deg via teknisk avdeling. Ettersom jeg ikke kan finne noen feilmeldinger på vår automatiske svarer, må jeg se nærmere på denne saken. I tillegg kan jeg se på hva som skjedde med samtalene dine når du ble ringt tilbake. Jeg avventer svar fra deg, og ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Har mobilabonnement med bindingstid hos ICE. Har store utfordringer med nettverk og samtaler blir hakkete og brutt daglig. Jobber hjemmefra så det er et stort problem! Ringte kundebehandler som fant ut at det er ustabilt nett i området, og sa at det ikke var noe å gjøre med det. Spurte da om mulighet for å bryte bindingstid slik at jeg kan få et fungerende nettverk. Fikk beskjed at det ikke gikk og at jeg da må betale gebyr. Skal JEG måtte betale for at ICE ikke fungerer? Dårlig kundebehandling. Styr unna!
Hei, Charlotte Utrolig synd at du har problemer med nettverket ditt! Ut ifra hva du skriver, kan det tyde på at det er en feil på en sender i området ditt. Og i disse tilfellene blir feilen stort sett rettet i løpet av noen dager. Men det kan jeg selvsagt ikke vite sikkert, uten å sjekke adressen dette gjelder. Skulle det vise seg at ice ikke kan levere signaler der du bor, vil det være en sak vår reklamasjonsavdeling vil se på for deg. Det er fint om du sender oss en henvendelse med mobilnummeret ditt og adressen du befinner deg på, til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette for deg! Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Fikk plutselig en faktura (Varsel om Innkasso) selv om det var ca. 1 1/2 år siden jeg var kunde hos Ice!!! Skjønte ikke hva dette gjald og måtte da ringe dem for å finne ut hva det gjald. Fikk da vite at de tidligere hadde et minstebeløp på 75 kr. for å sende ut en faktura, men den var nå satt ned til 50,-. Jeg fikk derfor en faktura fra dem på 51,33,- som var for noe som var 1 1/2 år gammelt. Var vel en grunn til at jeg byttet til Phonero:) og er kjempefornøyd.
Hei Jan! Dette må jeg se på for deg. Det har vært en feil i fakturasystemet, du kan sende oss en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og ditt kundenummer, så kan vi se om den er kreditert. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Florian ice.no
Har erfart: ingen dekning der andre har dekning! Dette spesielt utenfor byene og tettsteder der jeg tidligere hadde dekning
Hei, Atle Så kjedelig å høre at du opplever så mye problemer med dekningen! Du kan sjekke dekningskartet på vår hjemmeside over de områdene hvor du opplever dårlig dekning, og se om du faktisk skulle hatt bedre dekning der. Dersom det står at du skulle hatt god dekning der, kan du sende oss en henvendelse med ditt mobilnummer og stedene du opplever problemene, til [email protected], slik at vi kan finne en løsning for deg! 😊 Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no