ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestemte meg for å prøve Ice.net. De har elendig dekning og det gjorde at jeg måtte si opp hos dem. Når jeg skulle si opp var jeg 2 dager inn i ny mnd, for de 2 dagene måtte jeg betale 399,- som er en full mnd. Ice.net sier at det ikke er ekstra kostnad og at man kun betaler for det man bruker å er kunde. Dette stemmer overhodet ikke. Elendig kundeservice var det også.
Middels dekning før 4G. Med dårlig hastighet og med tåkete svar fra kundeservice. Elendig etter overgang til 4G. Skaffet ekstern antenne. Det hjalp i en måned. Nå i høst er det blitt enda mer elendig: Internet kommer og går med dårlig hastighet og er helt borte i perioder. Kundeservicen skylder på stor trafikk! Jeg skal nok finne en annen leverandør.
Mister nett og mms faller ut. Varierende kundhjelp.
Jeg hadde hørt mye rart om Ice, men tok likevel sjansen på å teste et abonnement siden det ikke var bindingstid. Det sparte jeg 150 kr. /mnd på. Siden det ikke oppstod noen problemer overhodet, byttet jeg likegodt enda et abonnement noen måneder senere. Begge ungene er kjempefornøyd med at mobildata fremdeles virker selv om man har brukt opp kvoten. (det går bare veldig tregt) Men det koster ikke et øre ekstra. :-) Andre operatører fakturerer blodpris med en gang du går over kvoten... Som sagt: Ingen problemer, god dekning også i tyttebærland og fakturaen er alltid 99,- pr. mnd pr. abonnement.
Dårligere lydkvalitet (Alnabru, bedrift), bråk og piping. Krise ved kundesamtaler!
Ikke en ting som fungerer. Dårlig hastighet, sms og mms som aldri kommer fram eller slutter å virke dager i strekk, nett som er mer ustabilt enn humøret til Charlie Sheen. Og rosinen i pølsa; tidenes verste kundebehandling.
MMS virker ikke. Får ikke kontakt med kundeservice, svarer ikke på mail, sms. Ventetid på flere timer hvis man prøver å ringe. Jeg er lurt!