ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice hver gang jeg har vært I kontakt med Ice
Hei, Kjell! Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Har fått den infoen jeg har trengt når jeg har spurt
Hei, Arvid! Det er godt å høre at du er fornøyd og tusen takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi pris på 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Har vore icekunde eit par år no med mobilabonnement og er strålande med det! Ikkje vore noko å klage på. Prisen er god og kundeservice har vore topp når eg har stilt spørsmål. MEN, før jul bestilte eg mobilt bredbånd, fekk 3 mnd gratis for å sjå om eg va fornøgd, og måtte deretter binde meg 1 år som kunde. Hadde nett uten problem fram til 29. januar. Då vart det svart. Stormen hadde reve ei linje.. og her begynte problemet for min del. Sjølsagt jævlig irriterande å ikkje ha nett i 2023, men det som var mest utrulig var at det ikkje var NOKO informasjon å få noken plassa! Ingen kunne fortelle meg noko om kortid det blei fiksa, kor lang tid det ville ta ca eller kor feilen var. Dei ante ingenting. Eg ringde fleire gongar i veka for å høyre om det var noko utvikling, men nei, ingen kunne seie noko. Etter 3 veke fekk eg beskjed frå kundeservice at saka IKKJE VAR MELDT INN TIL TEKNISK AVDELING(!). men at han selfølgelig skulle gjere det.. ingen i kundeservice kunne heller komme med forslag til gode løysingar/alternativ til nett, dei måtte eg komme meg sjølv. Eller tettare sagt kreve. Dei kunne slå av 200kr av 599 på nettet. Gav beskjed om at eg ikkje betalte ei krone for noko eg ikkje fekk brukt, så det var no greit. Krevde også å få ekstra mobildata, det fikk eg også. Så… 30 tlf og 20 chat-økter seinare var nettet plutselig tilbake (i slutten av APRIL). 3 mnd uten, og ikkje so mykje som ei driftsmelding. Skuffande, men eg overlevde. No er det ordna og eg er fortsatt icekunde og kjem nok til å vere det så lenge alt fungerar som det skal. skjer noko lignande igjen er eg vekk fortare enn svint 😅
Hei, Susanne Det er veldig leit at dette skjedde og jeg forstår at du ikke er fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du vil at vi skal ta en nærmere titt eller ønsker hjelp. Vi setter pris på din tilbakemelding 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Bruke Ice siden noen månader på mobilen min og har datasim i en mobilt ruter. Bruke tilleggstjenesten «fri data» som fungerer i Ice+ nett helt fantastisk. På denne måte får jeg mobilt bredbånd (datasim) som er virkelig fri fordi det gjelder opp til 1000GB. Hastighetsbegrensing i Ice+ gjelder bare for hovedsim. Datasim får ingen begrensing. Det er det svært beste mobilt bredbånd i hele Norge. Jeg er ekstremt fornøyd.
Hei, Elmon 😊 Så flott å høre at du er fornøyd, og tusen takk for tilbakemeldingen 😍 Mvh Martine Ice.no
Ice har god behandling til sine kundene . Alltid får fornuftig og rask svar på våres spørsmålet. Tenker ikke bytte Ice ,veldig fornøyd
Hei Marta 😊 Så flott å høre at du er fornøyd og ønsker å bli hos oss! Det setter vi pris på 😍 Mvh Martine ice.no
Har vært fornøyd fra første dag som ICE kunde. De få gangene det har vært behov får bistand har jeg blitt jeg fått super god hjelp. Anbefaler ICE til alle rundt meg
Hei Per! Så flott å høre at du er fornøyd, og tusen takk for at du anbefaler oss videre. Det setter vi veldig pris på 😍👌 Mvh Martine ice.no
Jeg har i nettbank siden 3. september 2022 stått avkrysset for "Alltid efaktura". Dette skal da gjelde alle banker og alle fakturaer har jeg skjønt. Og slik fungerer det med alle fakturaer og avtalegiroer - bortsett fra ICE, som jeg opprettet avtalegiro for samtidig med de andre når jeg byttet bank. I forrige bank var det på samme måte. De sendte papirfaktura med kr. 55,- i gebyr for dette i flere måneder etter at andre hadde sluttet. Kontakt med kundeservice hjalp ikke. På siste avtalegiro trakk jeg fra kr. 55,- og fortalte kundeservice på chat hvorfor. Nå fikk jeg SMS om at jeg skylder dem kr. 55,- på faktura som forfalt 25.4 og at jeg måtte betale for å unngå purregebyr. Er det mulig?
Hei, Anne! Det er leit å høre og jeg forstår at du ikke er fornøyd. Jeg håper du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag! 😊 Mvh. Julie ice.no