ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har byttet fra telenor på grunn av at det er billig å betale 100kr per måned. Jeg betalte 200kr per mnd da brukte jeg telenor. Det hadde mye dekningsproblemer i starten. Av og til aktiverer "delivery reports" med sms. Da koster dobbelt så mye med sms når sender sms til utlandet. Jeg klarte ikke deaktivere "delivery reports" da var jeg i utlandet. Også jeg fikk inkasso i postkassen. Regningene kommer med epost, mens inkasso kommer ikke via epost. Jeg fikk brevene ganske seint og jeg fikk den andre inkasso før jeg betale den første. Jeg betalte hovedstol før inkasso kommer i posten. Inkassosalær blir veldig dyrere enn telefonregningen.
Det dårlige med de er at de purrer og gir inkasso varsel før de sender den orginale regningen og kundeservice er ubrukelig!
Hei, Sara Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice er nokså trege på svare på messenger når det er behov for hjelp, f.eks på en søndag når man ikke kan ringe inn. Jeg vil nok anbefale en annen operatør her. Jeg sendte en privat mld i går kveld og har fortsatt ikke fått svar på messenger. De hevder å ha kjapp respons, men der må jeg nesten si meg helt uenig.
Hei, Matilde Synd å høre at du hadde en del negative erfaringer med oss som fører til at du vurderer å byttet selskap. Dessverre så kan det se ut som vi hadde en del pågang når du prøvde å kontakte oss. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hvis du trenger hjelp eller bare lurer på noe, får du rask hjelp av hyggelige personer på Facebook messenger. Vi er kjempe fornøyd med pris og tjenester. 👍 Ville ikke tvilt et sekund på å bytte til ice.net.
Helt topp at du syns at vi er raske og hyggelige, Anette :) Håper at du anbefaler oss til venner og bekjente, slik at de også kan oppleve den gode kundeservicen vi tilbyr. Mvh Gisle ice.net
Gikk over til icenet for en tid tilbake. Greit nok i Norge. Har vært ute å reist et par ganger den siste tiden. I gang i USA og nå nettopp i Russland, har ikke fungert noen av stedene. Vudrerer å bytte tilbake. Kan ikke akseptere at jeg ikke har dekning i utlandet. Mvh Jmq.
Hei, JMQ! Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i USA og Russland. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Tok du kontakt med oss da du hadde disse problemene? Vi sitter på en rekke "oppskrifter" som hjelper deg dersom telefonen slutter å virke i utlandet. Blant annet kan du sende "ALL" til 8530 for å få tilsendt MMS- og datainnstillinger. Du kan også installere dette manuelt. Dersom du ikke fikk kontakt med nettverket for å ringe, er det spesielt viktig at du tar kontakt med oss med en annen telefon eller via Facebook, slik at vi kan feilsøke og rette feilen. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Gisle ice.net
Det eneste som er negativt med ice, er at mobilnettet kan være litt treigt, men det spørs jo selvfølgelig hvor i Norge du er. Men tiden å vente for å snakke med kundeservice, kunne også blitt noe mindre. Likevel er jeg storfornøyd med mobilabonnementet mitt, og kunne ikke tenkt meg noe annet. Når man når frem til kundeservice, har ikke ventetiden noe å si. Veldig hjelpsomme! Anbefaler ice til de grader!! :-)
Hei, Nora! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale :) Vi jobber knallhardt for å ha den beste kundeservicen, og nylig ble vi best i test og vant dermed kundeserviceprisen for mobil og Mobilt Bredbånd. Nå fortsetter arbeidet med å holde oss i toppen. Når det gjelder at vi er treige, så antar jeg at du sikter til datatrafikken. Flere ting kan spille inn på opplevd hastighet, blant annet dekningsforhold, om du er inne i et bygg, vær/vind, om du har blitt strupet, kapastitet på nettet og mye mer. Dersom du opplever at det går treigt, ikke nøl med å ta kontakt med oss via Facebook eller telefon (08200), så skal vi selvsagt undersøke hva som forårsaker "treigheten" :) Mvh Gisle ice.net
Bra dekning, rimelig abonnement, bra kundeservice. Mye for pengene! Burde ha byttet til ice.net før!
Takk for en meget hyggelig omtale, Valeria :) Hos oss får man mye for en liten pengesum. I tillegg får man den beste kundeservicen i bransjen (Best i Test, kundeserviceprisen, 2017). Håper at du anbefaler oss til familie og venner. Mvh Gisle