ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det eneste som er negativt med ice, er at mobilnettet kan være litt treigt, men det spørs jo selvfølgelig hvor i Norge du er. Men tiden å vente for å snakke med kundeservice, kunne også blitt noe mindre. Likevel er jeg storfornøyd med mobilabonnementet mitt, og kunne ikke tenkt meg noe annet. Når man når frem til kundeservice, har ikke ventetiden noe å si. Veldig hjelpsomme! Anbefaler ice til de grader!! :-)
Hei, Nora! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale :) Vi jobber knallhardt for å ha den beste kundeservicen, og nylig ble vi best i test og vant dermed kundeserviceprisen for mobil og Mobilt Bredbånd. Nå fortsetter arbeidet med å holde oss i toppen. Når det gjelder at vi er treige, så antar jeg at du sikter til datatrafikken. Flere ting kan spille inn på opplevd hastighet, blant annet dekningsforhold, om du er inne i et bygg, vær/vind, om du har blitt strupet, kapastitet på nettet og mye mer. Dersom du opplever at det går treigt, ikke nøl med å ta kontakt med oss via Facebook eller telefon (08200), så skal vi selvsagt undersøke hva som forårsaker "treigheten" :) Mvh Gisle ice.net
Bra dekning, rimelig abonnement, bra kundeservice. Mye for pengene! Burde ha byttet til ice.net før!
Takk for en meget hyggelig omtale, Valeria :) Hos oss får man mye for en liten pengesum. I tillegg får man den beste kundeservicen i bransjen (Best i Test, kundeserviceprisen, 2017). Håper at du anbefaler oss til familie og venner. Mvh Gisle
God pris. God service og de er behjelpelig da jeg trenger hjelp.
Svært misfornøyd med kundeservice: Fikk forespeilet god dekning i Oslo området, men har opplevd flere ganger å mangle datatilgang og dekning på telefonen siden jeg flyttet hit! Får beskjed av kundeservice den ene uken om at de skal slette et gebyr og så neste uken har de ombestemt seg uten å gi meg beskjed.
Hei, Misfornøyd-Kunde! Det er veldig dumt dersom kundeservice har lovet å slette et gebyr, men likevel ikke gjør det. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Forklar så detaljert som mulig hva du ble lovet, hvem du snakket med og når du var i kontakt med oss - Oppgi også hvor i Oslo du opplever dekningsproblemer Som du ser i listen ovenfor ønsker jeg også å ta tak i dekningsproblemene du nevner. Flere faktorer kan påvirke dekningen. For å finne ut nøyaktig hva som gjør det må du oppgi dette i e-posten du sender til oss. Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Gisle
Ice leverer bra datafart og tilstrekkelig menge til mitt noe krevende bruk. Anbefales. Lurer jeg på noe får jeg svar på pm inne på facebooksiden deres innen få minutter. Hver gang :) Savner tvilling-simkort til bruk på ipad når man betaler for ganske mye data.
Hei Øyvind! Takk for hyggelig omtale. Vi ble nylig kåret til Kundeserviceprisen, noe som gjør at vi kan kalle oss for bransjens beste kundesenter. Det jobbes kontinuerlig med å leve opp til dette ryktet :) Når det gjelder dårlig dekning vil vi gjerne løse opp i dette. Ta kontakt med oss på "[email protected]" og gi oss fyldig informasjon om hvor du opplever problemer med dekningen. Da kan vi feilsøke og hjelpe deg. Angående tvilling-SIM: vi planlegger å få dette etter hvert. Når dette lanseres er fortsatt ikke fastsatt, men vi jobber med det. Ha en fin dag! Mvh Gisle ice.net
Kundeservice er utrolig løsningsorientert og forklarer på en lettfattelig måte. Takk!
Dårlig på kundeservice, dårlig dekning++++ aldri mer.
Hei, Lena! Veldig trist å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på "[email protected]" slik at vi kan få en fyldigere omtale av hva vi gjorde feil. På den måten kan vi forbedre oss i fremtiden. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Mvh Gisle ice.net