ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, for 5 dager siden fikk vi en ny ruter og sim kort som vi bestilte fordi vi bytta fra Telenor til Ice. Problemet er at der har gått snart en uke og vi er fortsatt uten nett. Vi har ringt hver dag men de svarer alltid det samme og det de sier er at det er en problem eller feil i systemet og det står ikke at vi er der eller noe sånt. De sier det hver dag men de skjer ingen ting og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi det går og går dager men det er fortsatt ingen løsning.
Hei, Aaron! Dette høres ikke bra ut. Jeg må be deg sende oss en e-post til [email protected] slik at vi kan finne en god løsning på dette. Fint om du legger ved navnet ditt og kundenummeret ditt eller mobilnummeret ditt i e-posten :) Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
I forbindelse med 5G-utrullingen blir service og vedlikehold på 4G-senderen for landstedet vårt nedprioritert og forsinket. Ikke dette jeg håpet på med en fantastisk fin oppfølging og en god løsning fra ICE gjorde at dette ble akseptabelt for oss. Mye høyere servicenivå enn jeg hadde sett for meg faktisk, hurra!
Hei Erling. Så godt å høre at du fikk en fin kundeopplevelse med oss selvom tjenesten ikke ble levert til antatt tid. Vi setter stor pris på din tilbakemelding😍 Mvh Stine Ice.no
Etter tur med Københavnbåten (Oslo/København tur/retur + en natt i København) i månedsskiftet mai/juni har jeg fått tilleggsbeløp både på juni- og julifakturaen fra Ice. Tilleggene på henholdsvis kr 397,- og kr 501,- er spesifisert under "satelittnett, skip, fly offshore" Er det riktig at Ice har ingen avtale offshore inkludert i abonnementet? Jeg gjør oppmerksom på at en av mine medreisende med Telia abonnement fikk ingen satelittutgifter ifm turen. Margot
Hei Margot. Når mobilforbindelsen går over til satellitt gjelder ikke mobilprisene i EU/EØS lenger. Vi sender alltid ut en SMS med prisinformasjon når telefonen kobler seg til satellitt. Når du er ute og reiser på båt, fly eller utenfor EU/EØS, vil jeg også anbefale deg å deaktivere Dataroaming og heller koble deg på et gratis WiFi nettverk. Skulle du ha fler spørsmål rundt dette så kan du gjerne sende oss en mail på [email protected]. Mvh Stine Ice.no
Ble lovet et mobilabonnement eg ikkje fikk, fekk ikkje svar då er sendte mail til kundeservice. Mye dårligere dekning enn telenor. Kun fri data ved ice+ dekning, mindre data når du ikkje er i ice+ sone.
Hei Gabriel. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss via [email protected] med en liten forklaring av din sak, så skal vil finne en løsning :) Mvh Stine Ice.no
Kvalitet og pris og salg av gode mobilselskaper i utlandet
Hei, Tore! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! ❤ Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine Ice.no
Kjørte fra Kristiansand til Flekkefjord E39, mistet samtaler 4 gange på denne tur ☹️
Hei Lars! Dette hørtes ikke bra og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det skal være. Håper du tok kontakt med kundeservice , så de fikk hjulpet deg. Hvis ikke kan du sende en mail til [email protected] med en liten forklaring av din sak, så skal vi få funnet en løsning. Mvh Stine Ice.no
Etter å ha byttet til ICE bedrift med 5 abonnement med lovnad om god dekning og fri hastighet, sannheten ble noe annet. Stort sett sentralt på østlandet ble samtaler brutt eller var av dårlig kvalitet, og fri datatrafikk gjaldt kun på ICE+ nett og det var jo sjelden at vi kom på det. Enden på visa ble at vi byttet leverandør og da kom kjeltring strekene til ICE frem. Vi var klar over at det var et brudd gebyr på 3 000,. eks.mva pr. abonnement, og det var ordnet med slik at ny operatør skulle dekke dette (dette er stort sett standard i bedriftsmarkedet). Det var da ICE tryllet opp av hatten at de også hadde utkjøps avtale pr. abonnement og dette kostet også 3 000,- eks.mva pr. abonnement, så ICE krever altså 6 000,- eks.mva pr. abonnement for at man bytter bort dårlig dekning og elendig kundeservice. Så vær obs på at ICE har brudd gebyr + utkjøps avtale på sine bedrifts abonnement, og skulle du være uheldig å inngå en avtale er du egentlig låst til de i 36 mnd. Så jeg anbefaler ikke ICE til noen kunder ever.
Hei Bjørn! Dette hørtes ikke bra ut. Send oss gjerne en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en liten beskrivelse av ditt problem, så tar vi mer enn gjerne en titt på dette. Mvh Stine Ice.no