ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet til ice fra Telia og er overrasket over hvor dårlig abonnementet er. 10 minutter etter å ha byttet sim-kort begynte telefonen å si at jeg er koblet til internasjonal roaming (fortsatt i Norge) og sa at jeg ville bli trukket ekstra hvis jeg aktiverte mobildata. Etter dette ble jeg ikke koblet på "Norge" før jeg kom inn i sentrum i byen der jeg var. Etter dette har jeg hatt dekning kun 50% av tiden jeg har vært koblet på. I tillegg tilbyr de ikke 5G andre steder enn midt i Oslo. Jeg ville anbefalt å styre unna ice og kalt det en nedgradering fra alle andre abonnementer jeg har hatt. Når jeg prøvde å kontakte kundeservice angående førstnevnte sak ble jeg koblet til med er menneske i 2 sekunder flr de stengte samtalen.
Hei, August Her høres det ut som det er noe feil et sted. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fult navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut hva som er galt. Mvh Jonas ice.no
Ice har vert greie men jeg savner ett abbonent på 0.5GB hos dem da jeg har wifi og bruker ubetydelig med data på mobildata.
Hei, Hans Det er godt høre at du var fornøyd med oss, selvom vi ikke har et abonnement som passer helt for deg. Blir det aktuelt, er du selvfølgelig velkommen til å bli ice-kunde igjen senere. Vi takker for tilbakemeldingen, og vi ønsker deg en god jul! Mvh Jonas ice.no
Sjelden problemer og jeg klarer meg med det abonnentet siden jeg har firmatelefon ved siden av. Får ganske rask hjelp hos kundeservice hos Ice. Til og med i utlandet.
Hei, Tormod. Det er en fryd å lese! Ønsker deg en god førjulstid 🤶 Mvh. Rebekka ice.no
Problemer fra start til slutt. Elending kundeservice. Brudgebyr ut av det blå. Om fakrura er betalt en dag for sent sp er det incasovarsel.
Hei, Morten Dette syns jeg var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og jeg håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Har du mottat et bruddgebyr som du er uenig i, send gjerne en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det for deg. Mvh Jonas ice.no
Har vært ice kunde i 2 års tid og er storfornøyd. Flott og oversiktlig app.alle i familien er kunde hos de og det kommer vi til å fortsette med.
Hei, Roger. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Mvh Julie ice.no
Dårlig dekning i noen områder og mangler Wifi tale
Hei, Eskild Det er leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du har vært i kontakt med kundeservice. Du kan også sende oss en e-post til [email protected], så skal vi hjelpe deg. Her finner du en oversikt over hvilke telefoner som støtter WiFi-Tale: https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Julie ice.no
Opplevd at nettet av og til har vært nede, som førte til at familiemedlemmer ikke fikk kontakt med hverandre.
Hei, Hawa. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice, så skal vi selvfølgelig hjelpe dere. Du kan kontakte oss på e-post [email protected]. Mvh Julie