ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt, oversiktlig app og lett å dele mobildata med familie og venner
Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Sjeldent dekning der vi bor, og bruker opp 100GB på alt for få dager, dette gjelder alle tre abonnementene jeg har i mitt navn. Må bestille flere datapakker til samtlige brukere i løpet av én måned, til tross for at alle har det største abonnementet de har tilgjengelig. Vi bor også "på landet" og opplever noe bedre dekning i sentrale deler av landet.
Hei, Victoria Dette var leit å høre. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her, men send oss gjerne en henvendelse med telefonnummeret ditt og adressen din til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Ikke billigst, men bra. Opplever bra dekning og hastighet.
Hei, Olav Takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no for en gjennomgang av abonnementet ditt, så får vi sjekket at du har den beste løsningen for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg var kunde av ICE i mange år, og har alltid vært storfornøyd, men høsten 2023 skjedde det noe i dekningen deres som gjør at jeg så meg nødt til å bytte mobilleverandør. De på andre siden av telefonlinjen hørte oss "metallisk" da vi pratet i telefonen hjemme. Det er ikke unikt for en spesiell type mobiltelefon, eller alene i området vi bor. Har opplevd det med flere som har Ice. Opplevde det også da jeg ringte til min samboer, mens jeg selv var ute. Hun hørte meg perfekt, jeg hørte henne greit, men det ble av og til metallisk. Var i dialog med ICE da det oppstod, men de kunne ikke finne noe feil på nettet. De anbefalte at jeg brukte WiFi-anrop, hvilket i og for seg er ok, men det er jo ikke en varig løsning. Det positive med ICE er at de har veldig rask kundeservice, svært gode priser og er gode når de har dekningen. Det negative er endringen i talekvaliteten.
Hei, Martin Dette var leit å høre. Vi beklager at vi ikke klarte å finne en god løsning på problemet du opplevde. Vi jobber kontinuerlig med nettverket vårt, og vær ikke redd for å gi oss en ny sjanse i fremtiden. :) Mvh. Anne ice.no
Har vært veldig bra i mange år. Nå er de solgt til et annet selskap og prisen er allerede økt, så jeg ser meg om etter annet mobilabonnement
Hei, Vegard Vi har ikke hatt prisøkning på våre abonnement. Det kan dog være at du har hatt et rabattert abonnement som er ferdig. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så kan vi undersøke saken for deg. Når det gjelder Lyse Tele AS, vil eneste endring bli at fakturaavsender er Lyse Tele AS og ikke Ice Communication AS. Alt annet forblir som før. Mvh Rebekka ice.no
Ekstremt dårlig dekning. Jeg opplever flere ganger å ikke ha tilgjengelig nettverk.
Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂
Skiftet abonnement grunnet konstant ekko. Fikk bruddgebyr kr 750,- uten info om bruddgebyr. Ringte de. Tilbakemelding betal bruddgebyr! Må være lite forståelig for allmennheten, også for oss og dårlig kundeservice . Trodde ikke det var mulig
Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.