ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjelper ikke m 40 GB data til en billig penge når man ikke har dekning mange steder
Hei, Ole Dekningen vår skal være fullt på høyde med våre konkurrenter, så dette vil vi gjerne se nærmere på. Ta kontakt med vår kundesupport på [email protected] så skal vi sjekke forholdene der du bruker telefonen din. :) Mvh. Anne ice.no
Bruker Ice på hytte, uten Ice, ingen dekning hos meg! Har hytte i et område der det ikke er dekning av andre operatører. Har bare to, av og til tre strek, så dekningen er ikke helt optimal, men absolutt bedre enn ingenting! Nå bygges det ut et mye sterkere nett der, så tiden vil vise om det blir noe jeg vil vurdere.
Hei, Heidi De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, så jeg håper dekningen blir forbedret på hytten! 🤞 Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Burde vurdert prisreduksjon. Og forbedre tilbudet vedr. Mobilt bredbånd, som bør inneholde fro datamengde
Hei, Terjen Våre priser skal være fullt konkurransedyktige i markedet. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på [email protected], så finner vi beste løsningen for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg har nå vært kunde hos ICE i mange år (har ikke oversikt men må være 10-15år) Har ingen ting å klage på.
Hei, Svein Så hyggelig å høre; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
God service, bra med rolloverdata. Men savner faste, konkurransedyktige priser for utlandet (spesielt USA), ikke datapakker. Håper virkelig det blir vurdert hos Ice!
Hei, Tore Så godt å høre at du i det store og hele er fornøyd. Noe forbedringspotensial vil det nok alltid være, og våre avtaler med utenlandske operatører jobbes med og vurderes kontinuerlig for å sikre dere kunder best mulig avtale. :) Mvh. Anne ice.no
God pris og nok GB for mitt bruk. Har aldri opplevd problemer med dekning eller annet. Heller ikke "lureregninger". Oversiktlig rollover.
Hei, Anne Så hyggelig å høre; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
ICE er ideell for fritidsbolig der vanlig telefondekning er for dårlig som wifi-erstatning. Da hadde det vært bra om abonnenter også ble tilpasset denne typen bruk. Det er for tungvint i dag å skulle åpne og lukke abonnementet mellom hvert besøk. Dermed blir det for vår del å betale forholdsmessig mye for lite bruk, fordi det viktig for oss å ha wifi når vi er på hytta. Vi har spurt ICE hvorfor det ikke blir bygget ut i vårt hytteområde med bedre kapasitet. Nå er det bra kap utenfor sesongen, men helt elendig under feks påske. ICE svarte at de ikke ville prioritere dette området. Slikt skaper en dårlig kundeopplevelse (gjelder Uvdal/Vasstuland, et område med mye hytter).
Hei, Morten Vi har full forståelse for at dette oppleves vanskelig. Nettverket vårt er i stadig utvikling, men pengesekken vår er ikke utømmelig, så noe prioritering må vi gjøre, dessverre. Det høres ut som om nettverket i akkurat dette området er godt dekket til vanlig, men områder med stor pågang i kortere perioder er en utfordring, dessverre. Vi jobber kontinuerlig med å utbedre nettverket vårt, men jeg kan dessverre ikke love at det blir endringer i akkurat dette området på kort sikt.