ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice net funker dårlig i utlandet. Jeg måtte endre innstillingene på SIM-kortet slik at kortet aktiveres i utlandet og restarte tlf. Flere ganger uten hell. Da reiste jeg ei uke i utlandet uten tlf. :-( :-(. -(.
Hei Johansen T, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker veldig å se på denne saken nærmere, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Husk å legg ved telefonnummer og navn. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Kjapp tilbakemelding, god kommunikasjon på nett, veldig fornøyd. ;-)
Har mobil og bredbånd, og fakturaene kommer i hytt og pine på mail, digipost og nettbank. Uoversiktlig system som burde vært samlet pr. kunde. Inkasso og "torpedo-sms" fra Visma fører til at jeg avslutter kundeforholdet så fort som overhode mulig. Fikk dessuten defekt bredbånd til hytta, tok flere måneder å få systemet operativt etterpå.
Hei Tor, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har ved flere anledninger kontaktet ICE via Messenger, og har hver gang fått svar etter noen få minutter, fått god og kvalifisert hjelp hver gang av hyggelige og løsningsorienterte medarbeidere! Topp karakter!
Hei Bernt E Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
- Værste dekning - Dersom noen sender en melding, mottar jeg dem av og til etter 15-20 min. - Bruker lang tid for å sende en melding (av og til mister den dekning og søker på nytt) - 4g fungerer veldig dårlig (kræsjer mye), bruker mer 3g pga det!
Hei Anonymt uff, dette hørtes aldeles ikke bra ut. Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken, men da trenger vi litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med navn og telefonnummer så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mitt simkort sluttet å fungere da jeg byttet telefon. Jeg tok kontakt på facebook chat, og fikk raskt svar at jeg kunne få nytt sim på narvesen eller 7-eleven. Det nye simkortet ble aktivert raskt, og jeg får refundert det narvesen skulle ha betalt for kortet. Godt fornøyd.
Hei, Mads Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Dekningen er kjempe dårlig. Helt forferdelig. Det eneste som er positivt er et kjempe godt kundeservice. Ellers er det dårlig.
Hei Sebastian, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Dersom du ønsker at vi undersøke hvorfor du har slike problemer med dekningen så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net