Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 008 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 008 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 433
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no

Det var en gang…

Omtale av  Basse

Prisen øker og øker, langt ifra billigste lenger. Har 4 abb, og total pris på 1344kr er i øverste sjiktet, her kan det spares ved å bytte.

Svar fra ice
03.10.2024 11:05

Hei, Basse🙂 Forbruket har endret seg og vi bruker mer og mer data. Ice har valgt å endre abonnement til mer data med et tillegg i prisen kr 30 i måneden. Det er lenge siden ice har hatt en prisøkning. Kontakt oss så vi kan ta en gjennomgang av dine abonnement. Kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no 🙂 Mvh Yvonne Ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke til å stole på.

Omtale av  Marcus

Ble gitt et tilbud på en lørdag, skulle bli oppringt på mandag for å ordne det. Når alt var klart var plutselig ikke tilbudet tilgjengelig. Lover ut ting uten å holde det. Anbefaler ikke ICE til noen, gå heller for en leverandør som holder sine ord.

Svar fra ice
01.10.2024 14:25

Hei Marcus Dette var leit å høre. Anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 20 00 00 00 for å få hjelp til å rette opp i saken. Mvh Geir ice.no

Internett utlandet

Omtale av  Agata

Internett fungerte ikke i utlandet. Selv om jeg tok kontakt med kundeservice flere ganger , dem greide ikke å reparere problemet. Dem vil gi meg erstatning for at jeg måtte kjøpe ekstra SIM-kort i utlandet i Eu land :/

Svar fra ice
01.10.2024 10:13

Hei Agata Beklager at du opplevde problemer med dekning i EU/EØS. Det kan være mange årsakert til at vi ikke klarte å hjelpe deg. Håper det løste seg til det beste for deg. Mvh Geir ice.no

Overkjøring

Omtale av  Sverre

Ice kommer med "tilbud" om økt datamengder, og øker prisen. Jeg er ikke interessert i tilbudet, men de bare presser på.

Svar fra ice
01.10.2024 10:22

Hei Sverre Stadig fler har behov for mer data. Vi øker derfor datamengden på fler av våre abonnementer og justerer samtidig månedsprisen. Vi har konkurransedyktige priser som passer for de fleste behov. Mvh Geir ice.no

Lurt av selger

Omtale av  Mille

Under kjøpsprosessen ble jeg og selgeren enige om en nedbetalingsperiode på 24 måneder. I samtalen med selgeren fikk jeg tillit til at det han presenterte, var korrekt, og jeg godkjente avtalen via BankID uten å lese nøye gjennom dokumentene. Jeg hadde ingen grunn til å tro at det skulle være uoverensstemmelser mellom det som ble sagt og det som ble avtalt skriftlig. Etter kjøpet oppdaget jeg dessverre at nedbetalingsperioden ikke var 24 måneder, slik vi ble enige om, men 30 måneder. Dette medfører at jeg nå må betale mer enn forventet, noe som innebærer flere tusen kroner ekstra.

Svar fra ice
01.10.2024 10:04

Hei Mille Beklager dette. Det er alltid viktig å lese vilkår og avtaler før de signeres. Da har man mulighet til å rette feil og misforståelser. Mvh Geir ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tilbud bør tilbys faste kunder med de beste vilkårene først!

Omtale av  Ilfo

Gir/tilbyr et dårlig tilbud først for deretter ved kundepress(har vært kunde noen år), så kommer et bedre tilbud. Aldri gi faste kunder en slik behandling; men jeg er nå «fanget» frivillig i 12 mnd til.

Svar fra ice
27.09.2024 13:33

Hei, Ilfo! Vi ønsker at du skal være fornøyd med abonnementet ditt. Håper du tar kontakt med kundeservice igjen, sånn at vi kan ta en nærmere titt. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Ha en god helg! Mvh Julie ice.no

Føler meg lurt og manipulert

Omtale av  Krister R

Jeg føler meg lurt og manipulert, til å sette familiens abonnement på eget firma, fordi det skulle bli så mye bedre. Jeg var ikke klar over at angrefrist, eller andre konsumerrettigheter bortfaller når det føres på bedrift. Og når jeg tar kontakt, så er det "sorry, men kjøpt er kjøpt." Det blir 2 år med denne dritten, før jeg aldri noen gang kommer til å returnere.

Svar fra ice
27.09.2024 11:29

Hei, Krister! Det er veldig leit at du har hatt en uheldig opplevelse med kundeservice. Du er velkommen til å kontakte oss igjen hvis du vil at vi skal se på saken din en gang til. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no

ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR