ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prisen øker og øker, langt ifra billigste lenger. Har 4 abb, og total pris på 1344kr er i øverste sjiktet, her kan det spares ved å bytte.
Hei, Basse🙂 Forbruket har endret seg og vi bruker mer og mer data. Ice har valgt å endre abonnement til mer data med et tillegg i prisen kr 30 i måneden. Det er lenge siden ice har hatt en prisøkning. Kontakt oss så vi kan ta en gjennomgang av dine abonnement. Kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no 🙂 Mvh Yvonne Ice.no
Ble gitt et tilbud på en lørdag, skulle bli oppringt på mandag for å ordne det. Når alt var klart var plutselig ikke tilbudet tilgjengelig. Lover ut ting uten å holde det. Anbefaler ikke ICE til noen, gå heller for en leverandør som holder sine ord.
Hei Marcus Dette var leit å høre. Anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 20 00 00 00 for å få hjelp til å rette opp i saken. Mvh Geir ice.no
Internett fungerte ikke i utlandet. Selv om jeg tok kontakt med kundeservice flere ganger , dem greide ikke å reparere problemet. Dem vil gi meg erstatning for at jeg måtte kjøpe ekstra SIM-kort i utlandet i Eu land :/
Hei Agata Beklager at du opplevde problemer med dekning i EU/EØS. Det kan være mange årsakert til at vi ikke klarte å hjelpe deg. Håper det løste seg til det beste for deg. Mvh Geir ice.no
Ice kommer med "tilbud" om økt datamengder, og øker prisen. Jeg er ikke interessert i tilbudet, men de bare presser på.
Hei Sverre Stadig fler har behov for mer data. Vi øker derfor datamengden på fler av våre abonnementer og justerer samtidig månedsprisen. Vi har konkurransedyktige priser som passer for de fleste behov. Mvh Geir ice.no
Under kjøpsprosessen ble jeg og selgeren enige om en nedbetalingsperiode på 24 måneder. I samtalen med selgeren fikk jeg tillit til at det han presenterte, var korrekt, og jeg godkjente avtalen via BankID uten å lese nøye gjennom dokumentene. Jeg hadde ingen grunn til å tro at det skulle være uoverensstemmelser mellom det som ble sagt og det som ble avtalt skriftlig. Etter kjøpet oppdaget jeg dessverre at nedbetalingsperioden ikke var 24 måneder, slik vi ble enige om, men 30 måneder. Dette medfører at jeg nå må betale mer enn forventet, noe som innebærer flere tusen kroner ekstra.
Hei Mille Beklager dette. Det er alltid viktig å lese vilkår og avtaler før de signeres. Da har man mulighet til å rette feil og misforståelser. Mvh Geir ice.no
Gir/tilbyr et dårlig tilbud først for deretter ved kundepress(har vært kunde noen år), så kommer et bedre tilbud. Aldri gi faste kunder en slik behandling; men jeg er nå «fanget» frivillig i 12 mnd til.
Hei, Ilfo! Vi ønsker at du skal være fornøyd med abonnementet ditt. Håper du tar kontakt med kundeservice igjen, sånn at vi kan ta en nærmere titt. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Ha en god helg! Mvh Julie ice.no
Jeg føler meg lurt og manipulert, til å sette familiens abonnement på eget firma, fordi det skulle bli så mye bedre. Jeg var ikke klar over at angrefrist, eller andre konsumerrettigheter bortfaller når det føres på bedrift. Og når jeg tar kontakt, så er det "sorry, men kjøpt er kjøpt." Det blir 2 år med denne dritten, før jeg aldri noen gang kommer til å returnere.
Hei, Krister! Det er veldig leit at du har hatt en uheldig opplevelse med kundeservice. Du er velkommen til å kontakte oss igjen hvis du vil at vi skal se på saken din en gang til. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no