ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet en høy internetthastighet når jeg inngikk avtalen, realiteten var at hastigheten lå (stort sett) på 0,09-0,5 mbit per sekund i nedlasting. Jeg klagde flere ganger og ble møtt med en standardsvar hver gang. Fikk tilbud om å levere inn alt av utstyr og si opp avtalen (noe jeg syns er rimelig når de ikke er i nærheten av å levere det som ble lovet), men da måtte jeg betale full pris ut avtaleperioden. Opplevelsen min med Ice har vært ubeskrivelig elendig...
Hei Vemund, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Får alltid kjappe og gode svar fra ICE på Messenger. Har jeg låst meg ute fra Min Side eller lurer på noe, så får jeg hjelp kjapt og de blir ikke sure om jeg fu#%er opp og må kontakte de 2 min etterpå.
Hei Ida, Tusen takk for en hyggelig omtale, Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Spørsmål, eller ting som skulle endres har gått fort og ukomplisert, de gangene jeg har tatt kontakt. Veldig fornøyd!
Hei Sandra, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Det er ett veldig bra mobilabonnement for du får veldig mye for pengene, og det er det ikke mange mobilselskap som er slik som Ice, derfor liker e Ice veldig godt
Hei Anne-Marie N Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Så bra at dere svarer så fort dere kan slik at jeg må ikke vente så lenge hvis jeg trenger hjelp :)
Heu Atiqa, Tusen takk for en super hyggelig omtale! Det varmer å høre at du er fornøyd med servicen vår. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Har av og til rare problemer hvor mobilen bare ikkje mottar samtaler eller SMS i en time eller to. De som ringer får summetone, men ingen reaksjon på min mobil. Restart av mobilen eller flymodus av-på fikser det. Trodde først det var min mobil, men har nå vært gjennom 3 ulike mobiler og 2 stk ice SIM men samme problem gjenstår selv etter nesten et år med de, skjer oftere i helgene. Dette er en ganske sur sak for ellers god service. Utenom dette tullet med tilkobling er ice beste operatør eg har brukt. Får lett over 100 mbit/s på 4G, en samtale har aldri brøte, dekning er god (iallefall i skrivende stund når de bruker både Telia og sine egne sendere). Samtidig er det ganske rimelig pris på abonnementene. Kundeservice svarer også raskt og er hjelpsomme selv med mer kompliserte spørsmål.
Hei Dominik Tusen takk for en flott tilbakemelding, Dominik! Når det gjelder problemet du opplever så ser det ut som en sak for vår tekniske avdeling. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet. :) Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Icenet har hyggelig kundeservice men utilfredsstillende infrastruktur. Jeg går nå bort fra dem av flere årsaker: For det første så klarte de aldri å skille mellom bedriftsabonnement og privatabonnement. For det andre mottok jeg aldri faktura på e-post (neida, ICE, den lå ikke i "søppelkurven" i mailboksen heller), med den konsekvens at inkassovarsel som ble sendt en gang i vanlig post dessverre ble oversett av meg, sak ble sendt til inkasso og vipps en dag så var mobilabonnementene mine sperret. Hva med å varsle pr. e-post når jeg som kunde vitterlig har bedt om faktura og annen kommunikasjon pr. e-post. Mao. rom for forbedringer
Hei Paul, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no