Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 008 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 008 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 433
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no

Frekke kundebehandlere

Omtale av  Laila

Jeg har vært i kontakt med ice flere ganger den siste tiden, da jeg ikke har fått mobildata dekning, midt i Oslo. De ansatte svarer meg frekt og spydig, og mener at dette er noe jeg må forvente som kunde. Ehh nei! Så ønsker jeg å si opp abonnementet, hvor en kundebehandler ender opp med å diskutere med meg hvorfor jeg har feil, og at han skal ha på det rene at han har rett?!? Frekkere kundeservice har jeg aldri opplevd maken til. Endelig fått byttet, og det blir onecall på meg fremover.

Svar fra ice
19.09.2022 12:07

Hei, Laila Dette var leit å høre. Som kunde hos oss skal man føle seg ivaretatt i alle ledd, og jeg beklager hvis det ikke har skjedd for deg. Jeg håper du finner deg til rette hos OneCall, men du skal vite at du er hjertelig velkommen tilbake til oss hvis forholdene skulle endre seg. Mvh Anne ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Misfornøyd kunde.

Omtale av  Reidar D

Ice klarer ikke å levere mobilt bredbånd til bobilen min. Dårlig, eller ingen hjelp å få fra kundeservice.

Svar fra ice
14.09.2022 11:22

Hei Reidar Dette hørtes ikke helt bra ut. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer/kundenummer og en oppsummering av hva som har skjedd slik at vi kan undersøke dette nærmere? Håper å høre fra deg. Ønsker deg uansett en fin dag.

Helt ok

Omtale av  Thomas

Bra abonnoment, grei pris, men sliter litt med dekning til tider.

Svar fra ice
13.09.2022 09:32

Hei Thomas Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med dekingen anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected].

Usaklig leverandør.

Omtale av  A. K

Får beskjed av selger om stabilt nett. Merker med en gang jeg bytter over at dette ikke stemmer. Etter et år bytter jeg tilbake til min tidligere mobiloperatør, eneste som holder meg til ICE et år er bindingstid. ICE stenger da sim-kortet mitt før jeg har fått nytt fra den nye leverandøren. Dette stenger de den 2. September, for så å sende meg regning for hele September noen dager etterpå. Anbefaler virkelig ikke ICE til noen.

Svar fra ice
13.09.2022 09:32

Hei Dette var trist å lese. Om du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg, kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en forklaring på hva saken handler om. Da undersøker vi dette mer enn gjerne for deg. Ønsker deg uansett en fin dag.

Billig og bra.

Omtale av  Finn

Fordelen med ICE er at man har 1000GB på ICE+ til 99 kroner, og at jeg kan gi bort rolloverdata til dattera. Fornøyd med appen og nettsida, enkelt og oversiktlig. Eneste problem jeg har er at telefonen min hele tida har lyst til å benytte Telia sitt nett (ice) framfor ice sitt eget nett (ice+), da benyttes ikke data fra 1000GB kvoten, men av den vanlige kvoten, dette sjøl om det er dekning med ice+. Skal man strømme en film må jeg velge ice+nett manuelt, og la telefonen ligge helt i ro for å bruke ice+nettet. Det var også litt surt at ekstra data-sim ikke kan bruke av 1000GB kvoten, så det simkortet var litt bortkasta, så det sa jeg opp. De fleste ting kan løses i appen, men de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice har jeg fått rask hjelp. Det hadde vært fint om datamengden man har brukt hadde blitt spesifisert på faktura. På "min side" forvinner brukt datamengde etter 3 måneder. Kan være fint å følge med på hvor mye man har brukt i løpet av året og slik se om abonnementet er tilpasset faktisk bruk. Nå benytter jeg et Excel ark....

Svar fra ice
09.09.2022 10:33

Hei Finn! Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med tilkoblingen til ice+ anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne en best mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected]. Tar med tipset angående spesifisert databruk videre. Ønsker deg en fin dag Mvh Stine Ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Awesome

Omtale av  Tommy H

Leverer det de lover. Leverer det de lover. Leverer det de lover.

Svar fra ice
08.09.2022 08:37

Hei, Tommy Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no

Mye bra, men elendig kundebehandling og feilinformasjon

Omtale av  Magne

Bestilte telefon via ice da jeg allerede har abonnement der. Ble lovet telefon innen 3 uker (dette står også på nettsiden). Etter 4 uker uten å ha hørt noe ringer jeg og spør når den kommer. Her får jeg beskjed om at det ikke kommer noe telefon på minst 4 uker og de kan ikke si noe om når den kommer. Jeg spør hvilke andre alternativer de har og får tilbud om en dyrere telefon - og jeg er ikke interessert i det uten kompensasjon. Det var ingen problem å få tak i tilsvarende telefon andre steder. Jeg reagerer på at det fremdeles står 1-3 uker leveringstid når sannheten er over 2 måneder, og jeg reagerer på at det er umulig/vanskelig å få kontakt med noen over de stakkars kundebehandlerne. Er det mulig å sende Mail til ice?

Svar fra ice
01.09.2022 11:09

Hei Magne. Det har dessverre vært ganske stor forsinkelse på levering av telefoner.. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt eller se på din ordre. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Stine

ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR