ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
3dje september aksepterte jeg overgang fra telenor til ICE med virkning 1ste Oktober. 9de desember fant jeg ut at jeg hadde binding i Telenor som betød kr. 3000 i bruddgebyr fra dem. Når jeg kontakter ICE og vil annulere overgangen får jeg beskjed at der må jeg betale 3000 for at jeg har ombestemt meg. Årsak er at det er et bedriftsabonnement - da gjelder det ingen angrefrist. Er dette lovlig ???
Hei, Hans Det er vanskelig å gi deg et svar her på en offentlig vegg, ta kontakt med kundeservice så vi kan ta en titt på dette. Mvh Mia ice.no
Topp service, gode tilbud og lav pris på mobilabonnement 👍
Hei, Gro, Det er hyggelig å lese at du er fornøyd med ice og våre tjenester :) Mvh Monica ice.no
Fikk ett sluttkrav fra ice nå ifb med bytte av mobilleverandør nå. Bruddgebyr på kr. 3000 samt ett utkjøpsgebyr (3000 36mnd) på kr. 3000. Tips: Google Lyse Tele AS
Hei, Glenn. Dette er leit å lese. Håper du tar kontakt med vår kundeservice så skal vi selvfølgelig se på det: https://www.ice.no/bedrift/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Monica ice.no
Dårlig dekning i indre bygder. (Agder, Telemark) & Vanskelig å benytte parkerings apper ved parkering i kjeller eller fjell ogs manglende dekning
Hei, Amette🙂. Så leit du opplever dårlig dekning med ditt ice abonnement. Sånn skal det ikke være. Det er vanskelig å hjelpe deg med å feilsøke her på denne siden. Kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no så vi kan hjelpe deg. Du kan også prøve en omstart på din telefon. Skrur du av og på telefonen kan det være at problemet løses av seg selv. Hvis ikke må du fortsette å feilsøke. Mvh Yvonne Ice.no
Dårlig dekking, kundeservice er kunnskap låse, vanskelig, lurer hundene, bestiller men en produkt får man en helt feil produkt, ikke samarbeids villig
Hei, Christi😔 Det er veldig leit å lese om erfaringen din. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på en offentlig vegg, og råder deg til å ta kontakt nok en gang kundeservice. Jeg håper det løser seg for deg. Mvh Yvonne ice.no
Har lagt på fra189kr med tvillingkort til 277 uten varsel og nå skal dem legge på 30kr til med 5 gigabeit
Hei, Knut. Det var veldig leit å lese om erfaringen din. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på en offentlig vegg, og råder deg til å ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 . Mvh Yvonne ice.no
Arrogant - vil øke abm pris med rundt 20 pst og påtvinge meg en kapasitet jeg ikke trenger - alternativt "slavekontrakt" , dvs 12 mnd bindingstid med et temmelig stort gebyr ved avbrudd.
Hei Inger G. 🙂Forbruket har endret seg og vi bruker mer og mer data. Ice har valgt å endre abonnement til mer data med et tillegg i prisen kr 30 i måneden. Har du binding på ditt abonnement, vil du beholde prisen du har til bindingen utløper. Har du spørsmål om ditt abonnement kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no så vi kan informere deg om ditt abonnement. Mvh Yvonne Ice.no